Wenar Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam i z gory przepraszam za brak polskich liter. SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v Serwa 9 gramowe. Pod to posiadam odpowiednie inne podzespoly. na tym probowalem latac toto-0 Troche mi nie wychodzilo. Jak by samolot byl za ciezki. W sumie to nawet po zrobieniu delty conieco silnik byl za slaby. Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5 Chcialbym poprosic o jakies koncepcje moga byc depromowe pod ten silnik. I moze ktos doradzi jakie smiglo dobrac? Z gory dziekuje. Edit: DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A
Patryk900 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5 ? Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ? Daj jakieś zdjęcia. Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze ) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7.
szpachla Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Siema każda esa w sumie będzie dobra. Ew. easy glider z małym pakietem - również by leciało. Pionnery, blixery itp. też ale nie polecam.
Patryk900 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Ew. easy glider z małym pakietem - również by leciało. Trochę przesadziłeś
Patryk900 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Rozumiem że widziałeś gdzieś taki zestaw lub sam miałeś ?
szpachla Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Oczywiście, miałem glidera z dzwonkiem i od biedy jako silnki do wyciąnięcia samolotu do góry jest OK. Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy. Więc następnym razem jeżeli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz w ogóle bo tylko wprowadzasz ludzi w błąd. Oczywiście z tym silnikiem nie ma co liczyć na vertical ale od biedy może być. Edit: prego
Patryk900 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy. Proszę się tak nie unosić nie ma powodu. Mam EGP więc wiem co to za samolot i po prostu zastanawia mnie jak taki słaby silnik może poradzić sobie z prawie 2 metrowym szybowcem . Mam ten silnik w Rwd-5 o masie około 600gram i nie jest rakietą (śmigło 9x5).
szpachla Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby nie spadł. Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty. Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania.
Wenar Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A
Wenar Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 ? Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ? Daj jakieś zdjęcia. Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze ) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego co do zdjec to niestety zostaly w polsce co do wywazenia katow i tak dalej wszystko gralo gdyz probowal to obleciec takie facet odemnie z miasta. ktory sporo lata. maszyna niw byla w stanie podniesc sie z ziemi mimo wagi 582g gotowosci do lotu. delta ktora zrobilem wazyla ok420g i jakos tak latala ale mialem wielki problem aby ja wywazyc. przez to oblot byl bardzo nieudany. zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7. niestety nie znam sie na smiglach poki co oczywiscie. i nie wiem ktore smiglo jest do jakiego lotu. obecnie jestem w uk i czekam na paczke z pl z tym moim sprzetem gdyz tu to nie jest takie tanie jak by sie wydawalo. a idzie wiosna to mozna by bylo cos polatac rwd-13 to tez dobra koncepcja ale chyba moj osprzet jest zaciezki.
Francka Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A Z takim zestawem zrób Funbata http://pfmrc.eu/inde...post__p__453184 Plany http://bloodymicks.c...unbat_plans.pdf
Marcin K. Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Toto1. na identycznym zestawie miałem swojego
Francka Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Wszystko lata nawet szmata http://www.youtube.com/watch?v=ph2PMs2-7G4
idfx Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Wenar a gdzie jesteś w UK ? Jeśli blisko mnie to z chęcią pomogę.
bart07 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Śmigło 10' do tego silnika to chyba na 2S. Na 3S spróbuj 8x4
Patryk900 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby nie spadł. Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty. Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania. Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują ! Wenar zamontuj to w w funbacie ze śmigłem 8x4 na początek potem jak będziesz chciał więcej mocy to zamontujesz 9x5
bart07 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie będzie więcej mocy. 9x5 nie uciągnie.
idfx Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 9x5 9x4.7 to już granice temperaturowe tego silnika, latam też na 9x7 ale trzeba się pilnować z gazem. 10x4.7 tak jak napisałeś powyżej bardziej pod 2S bo na 3S prąd jest dużo nadprogowy i trzeba się pilnować. Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują ! Panowie to nie jest ani temat ani miejsce na prywatne rozterki. Załatwcie sprawę na PW bez zaśmiecania kolejnego wątku.
Patryk900 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie będzie więcej mocy. 9x5 nie uciągnie. Barku po zmianie w rwd z 8x4 na 9x5 odczułem znaczne poprawienie osiągów chyba że było to spowodowane innymi czynnikami ?
Rekomendowane odpowiedzi