Skocz do zawartości

dobor samolotu do posiadanego sprzetu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i z gory przepraszam za brak polskich liter.

SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v

Serwa 9 gramowe.

Pod to posiadam odpowiednie inne podzespoly.

na tym probowalem latac toto-0

Troche mi nie wychodzilo.

Jak by samolot byl za ciezki.

W sumie to nawet po zrobieniu delty conieco silnik byl za slaby.

Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5

Chcialbym poprosic o jakies koncepcje moga byc depromowe pod ten silnik. I moze ktos doradzi jakie smiglo dobrac?

Z gory dziekuje.

 

Edit:

DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C

reg Redox 30A

SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v

serwa tower pro sg 9g

odbiornik i nadajnik Cadet v4

posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A

Opublikowano

SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v

Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5

 

?

 

Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ?

Daj jakieś zdjęcia.

 

Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze :D) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7.

Opublikowano

Siema każda esa w sumie będzie dobra.

Ew. easy glider z małym pakietem - również by leciało.

Pionnery, blixery itp. też ale nie polecam.

Opublikowano

Oczywiście, miałem glidera z dzwonkiem i od biedy jako silnki do wyciąnięcia samolotu do góry jest OK.

Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy.

 

Więc następnym razem jeżeli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz w ogóle bo tylko wprowadzasz ludzi w błąd.

 

Oczywiście z tym silnikiem nie ma co liczyć na vertical ale od biedy może być.

 

 

 

Edit: prego

 

dsc03327vn.jpg

Opublikowano

 

Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy.

 

 

Proszę się tak nie unosić nie ma powodu.

Mam EGP więc wiem co to za samolot i po prostu zastanawia mnie jak taki słaby silnik może poradzić sobie z prawie 2 metrowym szybowcem .

Mam ten silnik w Rwd-5 o masie około 600gram i nie jest rakietą (śmigło 9x5).

Opublikowano

Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby

nie spadł.

 

Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty.

Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania.

Opublikowano

dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post

 

DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C

reg Redox 30A

SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v

serwa tower pro sg 9g

odbiornik i nadajnik Cadet v4

posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A

Opublikowano

?

 

Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ?

Daj jakieś zdjęcia.

 

Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze :D) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego

co do zdjec to niestety zostaly w polsce

co do wywazenia katow i tak dalej wszystko gralo gdyz probowal to obleciec takie facet odemnie z miasta. ktory sporo lata. maszyna niw byla w stanie podniesc sie z ziemi mimo wagi 582g gotowosci do lotu.

delta ktora zrobilem wazyla ok420g i jakos tak latala ale mialem wielki problem aby ja wywazyc. przez to oblot byl bardzo nieudany.

 

 

zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7.

niestety nie znam sie na smiglach poki co oczywiscie.

i nie wiem ktore smiglo jest do jakiego lotu.

obecnie jestem w uk i czekam na paczke z pl z tym moim sprzetem gdyz tu to nie jest takie tanie jak by sie wydawalo. a idzie wiosna to mozna by bylo cos polatac :)

 

rwd-13

to tez dobra koncepcja

ale chyba moj osprzet jest zaciezki.

Opublikowano

dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post

 

DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C

reg Redox 30A

SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v

serwa tower pro sg 9g

odbiornik i nadajnik Cadet v4

posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A

 

Z takim zestawem zrób Funbata http://pfmrc.eu/inde...post__p__453184

 

Plany http://bloodymicks.c...unbat_plans.pdf

Opublikowano

Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby

nie spadł.

 

Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty.

Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania.

 

Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują !

 

 

 

Wenar zamontuj to w w funbacie ze śmigłem 8x4 na początek potem jak będziesz chciał więcej mocy to zamontujesz 9x5 :)

Opublikowano

9x5 9x4.7 to już granice temperaturowe tego silnika, latam też na 9x7 ale trzeba się pilnować z gazem. 10x4.7 tak jak napisałeś powyżej bardziej pod 2S bo na 3S prąd jest dużo nadprogowy i trzeba się pilnować.

 

Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują !

 

 

Panowie to nie jest ani temat ani miejsce na prywatne rozterki. Załatwcie sprawę na PW bez zaśmiecania kolejnego wątku.

Opublikowano

Nie będzie więcej mocy. 9x5 nie uciągnie.

 

Barku po zmianie w rwd z 8x4 na 9x5 odczułem znaczne poprawienie osiągów chyba że było to spowodowane innymi czynnikami ?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.