Wenar Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Witam i z gory przepraszam za brak polskich liter. SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v Serwa 9 gramowe. Pod to posiadam odpowiednie inne podzespoly. na tym probowalem latac toto-0 Troche mi nie wychodzilo. Jak by samolot byl za ciezki. W sumie to nawet po zrobieniu delty conieco silnik byl za slaby. Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5 Chcialbym poprosic o jakies koncepcje moga byc depromowe pod ten silnik. I moze ktos doradzi jakie smiglo dobrac? Z gory dziekuje. Edit: DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v Chyba silnik. Gdyz smiglo to 10x5 ? Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ? Daj jakieś zdjęcia. Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze ) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpachla Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Siema każda esa w sumie będzie dobra. Ew. easy glider z małym pakietem - również by leciało. Pionnery, blixery itp. też ale nie polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ew. easy glider z małym pakietem - również by leciało. Trochę przesadziłeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpachla Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Nie, nie przesadziłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Rozumiem że widziałeś gdzieś taki zestaw lub sam miałeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpachla Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Oczywiście, miałem glidera z dzwonkiem i od biedy jako silnki do wyciąnięcia samolotu do góry jest OK. Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy. Więc następnym razem jeżeli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz w ogóle bo tylko wprowadzasz ludzi w błąd. Oczywiście z tym silnikiem nie ma co liczyć na vertical ale od biedy może być. Edit: prego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Za to widać że ty nigdy takiego czegoś nie miałeś a próbujesz być mądrzejszy. Proszę się tak nie unosić nie ma powodu. Mam EGP więc wiem co to za samolot i po prostu zastanawia mnie jak taki słaby silnik może poradzić sobie z prawie 2 metrowym szybowcem . Mam ten silnik w Rwd-5 o masie około 600gram i nie jest rakietą (śmigło 9x5). Link to comment Share on other sites More sharing options...
szpachla Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby nie spadł. Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty. Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wenar Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wenar Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 ? Co nie tak z tym toto wyważałeś go ? wszystko dobrze wklejone dobrze ustawiony kąt zaklinowania skłon i wykłon silnika ? Daj jakieś zdjęcia. Powiedz jaki masz regulator i akumulator dokładnie, może się przydać szczególnie wielkość pakietu. Jeżeli masz już jakiekolwiek pojęcie o lataniu to możesz zbudować funbata (to na pewno doradza funbaciarze ) lub z mojej strony rwd-5 by skazo pięknie latający model oba nadają się pod podany silnik, a do niego co do zdjec to niestety zostaly w polsce co do wywazenia katow i tak dalej wszystko gralo gdyz probowal to obleciec takie facet odemnie z miasta. ktory sporo lata. maszyna niw byla w stanie podniesc sie z ziemi mimo wagi 582g gotowosci do lotu. delta ktora zrobilem wazyla ok420g i jakos tak latala ale mialem wielki problem aby ja wywazyc. przez to oblot byl bardzo nieudany. zależnie od wagi modelu można założyć śmigło 8x4 - 9x5 lub nawet 10x4,7. niestety nie znam sie na smiglach poki co oczywiscie. i nie wiem ktore smiglo jest do jakiego lotu. obecnie jestem w uk i czekam na paczke z pl z tym moim sprzetem gdyz tu to nie jest takie tanie jak by sie wydawalo. a idzie wiosna to mozna by bylo cos polatac rwd-13 to tez dobra koncepcja ale chyba moj osprzet jest zaciezki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francka Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 dokladna specyfikacja co posaiadm. z aktualizowalem rowniez pierwszy post DUALSKY 11.1V/1300MAH 30C/5C reg Redox 30A SILNIK E-max cf2822 prop9'' - 10'' 11.1v serwa tower pro sg 9g odbiornik i nadajnik Cadet v4 posiadam drugi regulator do tego silnika takze 30A Z takim zestawem zrób Funbata http://pfmrc.eu/inde...post__p__453184 Plany http://bloodymicks.c...unbat_plans.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Toto1. na identycznym zestawie miałem swojego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francka Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Wszystko lata nawet szmata http://www.youtube.com/watch?v=ph2PMs2-7G4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
idfx Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Wenar a gdzie jesteś w UK ? Jeśli blisko mnie to z chęcią pomogę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart07 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Śmigło 10' do tego silnika to chyba na 2S. Na 3S spróbuj 8x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Chodzi o to że glider leci w sumie sam i wystarczy niewielka siła żeby nie spadł. Ja się nie unoszę, przedstawiam tylko fakty. Nie masz racji to się nie wypowiadaj a zadawaj pytania. Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują ! Wenar zamontuj to w w funbacie ze śmigłem 8x4 na początek potem jak będziesz chciał więcej mocy to zamontujesz 9x5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart07 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Nie będzie więcej mocy. 9x5 nie uciągnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
idfx Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 9x5 9x4.7 to już granice temperaturowe tego silnika, latam też na 9x7 ale trzeba się pilnować z gazem. 10x4.7 tak jak napisałeś powyżej bardziej pod 2S bo na 3S prąd jest dużo nadprogowy i trzeba się pilnować. Jeżeli będę miał ochotę to będę się wypowiadał, a nie uzasadnione odpowiedzi mnie nie satysfakcjonują ! Panowie to nie jest ani temat ani miejsce na prywatne rozterki. Załatwcie sprawę na PW bez zaśmiecania kolejnego wątku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk900 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Nie będzie więcej mocy. 9x5 nie uciągnie. Barku po zmianie w rwd z 8x4 na 9x5 odczułem znaczne poprawienie osiągów chyba że było to spowodowane innymi czynnikami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts