miro-er1 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 tow jakiej skali ty go masz ze prawie taki wielki jak RWD ??? zrobiles powiekrzony czy masz normalnie 84cm rozpietosci??? fajnie wygladaja takie 3 razem na foto , szkoda ze nie ma filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Mirek, skala 100%. Z takiej perspektywy fotka jest zrobiona po prostu Filmik będzie na dniach jak tylko wiatr pozwoli i szwagier będzie miał czas I jeszcze miałem pytać czy u Was też przy skręcie na lotkach trzeba mu pomagać kierunkiem? Tutaj widać skalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 no faktycznie teraz widac ze jest wiele mniejszy. mysle ze to przez to ze sa proste skrzydla i do tego deskowate, no i zerowy kat zaklinowania skrzydla , jak to w akrobacie, dlatego trzeba pomagac kierunkiem ale moge sie mylic bo jeszcze nie probowalem mojego, no i brak mi doswiadczenia w tym temacie. czekam na twoj filmik i pozdrawiam. ten zielony to EXTRA ???? tez jest twoja ?? ladna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Ja sie tam nie znam Generalnie muszę mocno się pochylać żeby skręcać na lotkach i wysokości, bo inaczej lecę prosto. Zielona to EXTRA z zestawu Pana Mirka z Lublina, a właściciel to Suchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyr Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Zrobiłeś wykłon ? I pytanie czy zrobiłeś skłon ? może tu poszukaj u mnie jak źle ustawiłem wyłkon miałem coś podobnie jak będę latać może w przyszły weekend nagram może lepszy filmik bo i już się lepiej wlatałem w model. Mój tam zawraca jak trzeba,a na kierunku to prawie w miejscu... jak leci na nożu wystarczy pociągnąć troszkę więcej ster kierunku i mam zawis w pionie... a to że nerwowy to sprawdź czy masz równo ułożone skrzydła względem siebie lub sprawdź jeszcze raz wyważenie ewentualnie może zakradł się luz na sterze wysokości , u mnie pakiet 2200 robi robotę chociaż na 1300 po zmianie śmigła na 10x5 też lata poprawnie co ciekawe na 2200 praktycznie nie ma różnicy czy lecę normalnie czy na plecach... praktycznie lecąc na plecach mogę puścić ster wysokości i dalej będzie leciał równo... Ps. mam małe luzy na lotkach tzn na dolnych od srew nie tylko między dolnymi a górnymi ale nic z tym nie robię bo jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Hej, tak skłon i wykłon jest zrobiony. Dziś latałem i może to takie moje pierwsze wrażenie bo wcześniej dużo latałem na górnopłacie który po przechyleniu skręca sam. Filmik mam, zostawię na noc i wrzucę na jutuba. Może poradzicie mi w czym miałem problem. Mianowicie przy pierwszym starcie po wzbiciu się trochę silnik/regiel zaczął piszczeć i brak mocy (coś takiego jak pakiet jest pusty), po lądowaniu sprawdzam i działa normalnie. Tutaj filmik, w około 5s słychać taki jęki z silnika i w trawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 sprawdź czy silnik nie obraca Ci się na wale który stoi w miejscu. tzn nie dokręcony wał silnika do silnika. ja to dziś przerobiłem identyczny dźwięk. u mnie śrubka imbusowa wyrobił się gwint i silnik jest uziemiony (plus czeka na nowy wał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 W sumie dobry pomysł, tym bardziej, że akurat wał wymieniałem. Jutro sprawdzę, dzięki! @EDIT: dorzucam film P.S. widze ze film troche slabej jakosci, potem kiedyś poprawię bo dopiero zacząłem się bawić w obróbkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Co do skręcania to tak jest jak skrzydła nie mają wzniosu. Trzeba zacząć używać kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenar Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ultimate nac nie jest troche akrobatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyr Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 na pewno bo mój tam wszystkie akrobacje potrafi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 fajnie lata gratuluje oblotu Tomek , hmm ,moze i ja oblatam swoj w nast tygodniu pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Fajnie lata, pozazdrościć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Dzięki, a Wy jak tam, latacie coś? Jak macie SC ustawione? U mnie na razie tak jak w planach, ale chyba zacznę przesuwać do tyłu trochę bo przy próbie np. harriera strasznie kołysze skrzydłami na lewo i prawo. Jako, że to moje pierwsze kroki to trochę dziko latam ale na symulatorze coś tam ćwiczę i staram się kręcić. Jeszcze na dniach zaopatrzę się w inne śmigło (10x5), a potem eksperymentalnie będę SC do tyłu przesuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 super latasz az mnie zazdrosc wziela , mi narazie pogoda nie dopisuje zeby swoj oblatac , pozdrawiam dawaj wiecej filmow.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyr Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam mój ultimat skończył na obecną chwilę przygodę z lataniem pozbył się górnego płata lecąc do góry kołami przygrzmociłem w ziemie... błąd pilota... ale jak poleży i pomyśli to zostanie dolnopłatem... tym czasem bawię się moim bardzo szybkim trenerkiem... http://pfmrc.eu/index.php?/topic/46552-fan-trainer/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomak Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Mój też nieodstaje i wygrzmocił w zieme tak, że złamałsię na pół. Aktualnie powiekszony LIL Ripper podejsice trzecie się skleja ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 hee moj jeszcze wisi na scianie bez bebechow, jutro do pracy wiec nie oblatam go jeszcze ,czeka na poprawe moich umiejetnosci ,narazie oblatalem wkoncu mojego mustanga , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotomichal Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Witam, Również mam już zbudowanego ULTIMATE-a teraz pytanie: środek ciężkości 7cm od krawędzi natarcia na dolnym płacie czy górnym? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Na planach jest napisane, ze na górnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi