Irek M Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Jak już wspomnialem w innym miejscu pod drzwiami znalazłem takie zawiniątko: Po złożeniu wygląda tak; Z zewnątrz wszystko jest OK, jednak tłumik lekko zadrapany i w dwóch miejscach pęknięta izolacja na przewodzie od hall...przy wtyczkach. Korciło mnie bardzo rozebranie silnika. Jak widać tłok lekko osmolony, na stronie UH uprzedzają, że silniki poddawane są próbie pracy przez 15min. Dekla niestety nie zdjąłem bo wał jest i w tym miejscu łożyskowany. Gładź cylindra wydaje się OK, oczywiście i tu widać ślady pracy silnika; Silnik z tłumikiem i zapłonem waży 1120g.
Kostek Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 jednak tłumik lekko zadrapany i Dokładnie tak było w tym który przyszedł do mnie.Silnik jest byle jak pakowany .Świeca tłukła o tłumik aż pękła.W sklepie z olejami , świecami i filtrami do samochodów i kosiarek kosztowała 6zł.
Irek M Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Tego nie wiem czy tłukła ale faktycznie to ona mogła podrapać .
vidlak Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Ja czekam na swój, zobaczymy czy też przyjdzie z odrapanym tłumikiem. Może warto będzie zwrócić im uwagę ? Możesz podać rozstaw otworów mocujących ?
Irek M Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 Uwagi to bym im raczej nie zwracał- wiesz to prawie Chiny... Za takie niedbalstwo gotowi pracownika skazać na dożywocie, a rodzinę zesłać do Mongolii... Chciałbyś codziennie oglądać nowelę lub balet mongolski? :rotfl: Rozstaw otworów górnych - licząc od osi każdego - 71mm dolnych ................................. - 71mm ( może o 100/mm więcej) Rozstaw więdzy górnymi a dolnymi liczac od osi - 51mm
Kostek Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Do minie z kolei idzie 50 , ale też dla jednego z kolegów. Tak myśle o tym przepalaniu silników przez producenta.To chyba nie jest dobry sygnał.Silnik można sprawdzić innymi metodami, bez odpalania.Coś cienka z ich bazą pomiarową.
Irek M Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 A mnie zastanawia czemu silnik SV 26 o większej mocy niż XYZ 26 kosztuje mniej! Do tego ten tańszy ma elektroniczny(elektryczny) starter, to znaczy jak go odpalam??
Irek M Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 No i dziś stało się... silnik przemówił :lol2: Ale zanim do tego doszło musiałem go jakoś zapakować do samochodu; Sam rozruch nie był kłopotliwy, pewne problemy natręczało zassanie paliwa. Nie powiodło się poprzez pokręcanie smigłem, trzeba było ordynarnie zalać gaznik. Potem to już normalka, kilka obrotów i słychać strzały dokładnie tak jak na filmie. oczywiscie niczego narazie nie regulowałem; na biegu jałowym ok 3.5 tys obr, a na maxa 6500 na śmigle 18x8 Generalnie bardzo przyjemna praca i łatwosc rozruchu. Z pakietem i zapłonem też nie było problemów. Film będzie gdy się załaduje. EDIT: ...i film z odpalenia http://video.google.pl/videoplay?docid=-7401891585419508607
Kostek Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 to znaczy jak go odpalam?? Znaczy że masz elektrycznego palucha. Przyszła świeca.Sklep jest dość solidny.Wysłaliśmy fotografie uszkodzonej , wystarczyło.
Irek M Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Czy Twoja świeca Kostek też jest bez podkładki? Moja jest bez ale szczelne połączenie.
robraf Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Fokker, ty masz połączony ster wysokości do gaźnika? bo na filmkie gdy dajesz gazu to się podnosi
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Robraf - gdybyś przez chwilę zastanowił się nad swoim pytaniem to nie zadawałbyś tak głupich!! Model jest dosć pokażnych rozmiarów, dlatego stateczniki są odejmowane do transportu. Linek sterów juz nie podłączałem bo i po co do odpalenia silnika. To strumień zaśmigłowy tak " steruje" sterami wysokości a nie gażnik.
robraf Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 sorki tez tak pomyslalem ale po chwili zastanowienia przypomnialo mi się ze w niektórych modelach w necie widzialem takie rozwiązanie że ster wys sprzęgnięty z gazem gdy lecisz w góre silnik zwiększa obroty a gdy w dół to zmniejsza
vidlak Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Jaki olej wybrałeś do silnika ? Ciężko znaleźć odpowiedź na to pytanie. Jeżeli chodzi o producenta ok, ale już z symbolem gorzej.
Kostek Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 ale po chwili zastanowienia Rafał , ta chwila była zdecydowanie za krótka , myśl nadal.
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Vidlak - co do oleju to teraz nie odpowiem bo nie znam oznaczenia. Mogę to sprawdzić dopiero jutro w garażu. Jest chyba półsyntetyczny jesli dobrze pamiętam. Więdzę, że na stronie pojawił sie nowy silnik 26cc.
tikicaca Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 ja obecnie leje mineralny (lub to jest polsyntetyk) husqwarny, bo akurat taki mialem pod reka, ale kupie pewnie syntetyk mobil, albo castrol 2T to nie bedzie tak smierdziec kiedys jezdzilem skuterem to lalem jeszcze do dozownika Agip 2T. Nie zauwazylem zeby oleje mialy jakies specjalne oznaczenia, wazne zeby byl 2T. Mysle ze kazdy bedzie dobry za wyjatkiem mixolu
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Mixol też był do 2suwa :lol2: Ten mój jest czerwonego koloru i też ma w nzawie coś z Mobil.
rabbitlkr Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 masz racje- był dziś jest jednym z podlejszych gatunkowo olejów do 2t:p to tak jak byś do samochodu lał teraz selektol:p
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Moim RoMeT'em "Pegaz" jeżdziłem na obu :rotfl:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.