Skocz do zawartości

XYZ 26cm


Irek M

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Vidlak - użyłem oleju Mobil Extra 2T semi synthetic. King kong'czycy proponują by olej był klasy F3C lub zgodny z ISO: EGC między innymi. Ten jest zgdodny własnie z ISO: EGC i pewnie nie będę już zamieniał.

Dziś silnik popracował 17min. Zaczął nawet wchodzić na max obroty bez przerywania. W sumie pracował z 25min lub więcej, zużył ok 0,5l paliwa oczywiście jeszcze żadnej regulacji choć na wolnym ma ponad 3 tys obr/min.

Opublikowano

Dlaczego wybrales ten rodzaj silnika. Ten anadyzowany na niebiesko lepiej wyglada wizualnie .Cena tez jest podobna ??

Opublikowano

Tego niebieskiego SV 26 nie było wtedy na stanie, tak jak i teraz. Ma ciut większą moc i co gorasza gaźnik i wydech z tyłu. Jest też 30 $ tańszy - tego akurat nie rozumiem.

Opublikowano

Irek wydechu nie żałuj bo też ma z boku :D

A przy następnych zakupach,kup czujnik od zapłonu tak na wszelki wypadek.

Opublikowano

Na zapas,same się nie psują ale ja dałem radę wykręcając świecę przy włączonym zapłonie i halotron poszedł.

W moim zapłonie ekran z kabla wys. nap. łączy się poprzez podkładkę pod świecą z masą silnika w Twoim silniku myślę że robi to metalowa fajka.

Opublikowano

No własnie u mnie nie ma żadnej podkładki pod święcą tym bardziej by ją z czymś połączyć.

Może napisz procedurę jak należy postępować by nie spalić zapłonu, bardzo tego sie obawiam oraz od czego mogę uszkodzić go. Ja postępowałem tak:

 

- fajka założona - podpinam sondę - podpinam napięcię - kręcę smigłem.

 

Mogę kręcić smigłem gdy fajka jest założona ale napięcie i sonda odłączona?

Na pracującym silniku gdy zleci fajka to szlag trafia zapłon czy sondę czy obie?

Opublikowano

Ja mam trochę starsze zapłony takie jak były kiedyś u Nastika bez metalowych fajek i w instrukcji jest napisane żeby koniec ekranu kabla wys. nap. zamocować pewni do korpusu silnika lub świecy.Ja to zrobiłem poprzez dodatkową podkładkę pod świecą.

W Twoim silniku robi to metalowa fajka która dotyka do korpusu świecy,więc dopóki nie zdejmiesz fajki lub ona nie spadnie to czujnika nie spalisz.

Czujnik mam cały czas podłączony a bez podłączonego napięcia do zapłonu możesz kręcić do woli nic się nie stanie.

Zepsułem czujnik,zapłon wytrzymał i działa do tej pory.

Na pierwszym zdjęciu widziałem jakąś kartkę ,nic tam nie pisze na ten temat ?

Opublikowano

Jeżeli jest po chińsku to :ass: blada ale po anielsku to pokaż co tam piszą a to nam ktoś to przetłumaczy na nasze :D

Opublikowano
więc dopóki nie zdejmiesz fajki lub ona nie spadnie to czujnika nie spalisz.

 

w DL ostanio podczas kolowanie spadla fajka, ale na szczescie nic sie nie stalo, i po zalozeniu zagadal :) moze to kwestia innej budowy zaplonu, napiecia zasilania, lub szczescia :wink:

Opublikowano
w DL ostanio podczas kolowanie spadla fajka

Koniecznie ją umocuj , gdy w czasie lotu obudowa fajki straci kontakt z głowicą a odlecisz dalej , masz pewną glebę.Mówiłem o tym wcześniej , niestety nie wszyscy uwierzyli.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

kupilem taki sam silnik xyz 26 cc i cos mi niechhce odpalic , nie wiem czy dobze wsyztsko robie bo to moj pierwszy benzyniak , podlanczylem mu baterie 1400 mah 6 V , zasililem paliwem z butelki no i chyba powinien krecic a tu nic :crazy:

Opublikowano

To zależy jak zacząłeś kręcić :!: Oczywiście najpierw zasysasz paliwo jesli rozruch ręczny. W tym czasie klapka ssania zamknięta. Teraz nastepuje własciwe odpalanie. Zauważ na tym filmie, że po 5 machnięciu śmigłem słychać detonację w cylindrze, a po 6 przekręceniu słychać to jeszcze wyrazniej:

 

http://video.google.pl/videoplay?docid=-7401891585419508607

 

Teraz powinieneś tę klapkę ssania otworzyć, a następny ruch to już będzie odpalenie silnika. Gdy tę klapkę zamkniesz to tym samym zgasisz silnik, widać to w końcowej scenie filmu.

Jesli tak to robiłeś to albo nie zassałeś paliwa albo słabo kręciłes śmigłem. Ja odpalałem też rozrusznikiem.

Opublikowano

chyba splilem zaplon albo czujnik patrzylem czy jest iskra z wyciagnieta swieca z glowicy byla a pozniej sie zgubila :ass: czy mozna jakos sprawdzic , co jest spalone ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.