Irek M Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 A myślisz, że nigdy tego nie robiłem? Na mojej stronie youtube - Florek56 masz film o, którym mówiłem - pierwsze odpalenie ASP FS 80
Miałczek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 filmik to mi tak nic nie pomoże muszę wiedzieć jak ma być wkręcona śrubka od od niskich obrotów
Irek M Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Trzeci raz nie napiszę już jak bardzo wkręcona ma być. Wydawało mi się, że napisałem to jasno i precyzyjnie. Oczywiście odnosiło się to do mojej sztuki.
Miałczek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 mam tak odkręcone i nie za bardzo załapie tak na 2-3sek i gaśnie muszę jeszcze może delikatnie w jedną albo w drugą stronę pokręcić
Miałczek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Udało się odpalić ale muszę przyznać że nie mam niestety opalarki ale wykorzystałem wiertarkę muszę go jeszcze wyregulować ale nie dzisiaj bo niedziela
Irek M Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 A po co ci opalarka do niego? Chciałeś podgrzać silnik by szybciej odpalił na gorącym paliwie????? Co było powodem nieudanych odpaleń wcześniej? Faktycznie śrubka wolnych obrotów? Według mnie było coś jeszcze
Miałczek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 tak śrubka wolnych obrotów wcześniej silnik palił od palca tylko ja niepotrzebnie żem ją ruszył
Miałczek Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Witam udało mi się go ustawić silnik pracuje ładnie wkręca się na wysokie obroty bardzo ładnie ale jak ściągnę grzałkę to gaśnie
Irek M Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Jeśli gaśnie po zdjęciu grzałki znaczy, że masz zbyt bogatą mieszankę - wkręć igłę składu mieszanki. Oczywiście z wyczuciem.
Miałczek Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 będę próbował dalej ale jest już lepiej gdyby nie moja głupota to było by wszystko ok
Irek M Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 A tak z ciekawości - czy igła wolnych obrotów wykręcona na 5mm jak podałem lub coś w pobliżu czy zupełnie inaczej?
Miałczek Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 zrobiłem tak jak w instrukcji czyli Ustawienie zaworu wolnych obrotów. Ten zawór odpowiada za skład mieszanki paliwowo-powietrznej na biegu jałowym ipodczas przejścia do maksymalnej mocy silnika. Obracając zawór zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara zamykamydopływ paliwa. Ten zawór jest ustawiony fabrycznie ale pewne minimalne regulacje mogą się okazać konieczne. Do czasuzakończenia procesu docierania silnika nie reguluj połoŜenia tego zaworu. Aby powrócić do ustawienia fabrycznegonależy otworzyć maksymalnie przepustnicę gaźnika. Trzymając otwartą przepustnicę odkręcaj zawór do momentu aŜ sięzatrzyma. Od tego momentu, trzymając nadal przepustnicę gaźnika w pełni otwartą zakręć zawór 4 obroty. To jestfabryczne ustawienie.
f-150 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Jeśli gaśnie po zdjęciu grzałki znaczy, że masz zbyt bogatą mieszankę - wkręć igłę składu mieszanki. Oczywiście z wyczuciem. raczej świeca do kosza.
Irek M Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Gdyby świeca była spalona/niesprawna to w ogóle by nie odpalał. Podałem tylko bardzo prawdopodobny powód, a nie jedyny.
Miałczek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 witam okazało się że mam paliwo 5% a nie 10% a to dlatego że jest w innej butelce i i świeca była za zimna silnik pracuje bardzo ładnie
Rekomendowane odpowiedzi