Skocz do zawartości

Silnik ASP FS70AR


Miałczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zrobiłem tak jak w instrukcji czyli

Ustawienie zaworu wolnych obrotów. Ten zawór odpowiada za skład mieszanki paliwowo-powietrznej na biegu jałowym i
podczas przejścia do maksymalnej mocy silnika. Obracając zawór zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara zamykamy
dopływ paliwa. Ten zawór jest ustawiony fabrycznie ale pewne minimalne regulacje mogą się okazać konieczne. Do czasu
zakończenia procesu docierania silnika nie reguluj połoŜenia tego zaworu. Aby powrócić do ustawienia fabrycznego
należy otworzyć maksymalnie przepustnicę gaźnika. Trzymając otwartą przepustnicę odkręcaj zawór do momentu aŜ się
zatrzyma. Od tego momentu, trzymając nadal przepustnicę gaźnika w pełni otwartą zakręć zawór 4 obroty. To jest
fabryczne ustawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.