Fijey Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 Gaźnik wymieniony, przy okazji zamontowałem większy zbiornik, armatura nowa i zapiernicza jak durny
andrzej351 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 No widzisz,trzeba bylo tak od razu uczynic .ciesze sie ze udalo ci sie wreszcie uporac z problemem.
maciej1977 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam Gdzie kupiliście gaźnik Walbro do tego silnika ? Jak go poszukać ma jakieś konkretne oznaczenia ?
robas69 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Maciej, zadzwoń do Piotra http://www.modelmotor.pl/sv-50-gaznik-walbro.html . Może będzie mógł pomóc.
andrzej351 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 ja kupowałem do swojego DLA coś takiego: http://allegro.pl/gaznik-walbro-pily-pilarki-spalinowej-steel-kso-cs-i4452841256.html
robas69 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Tak jak napisał Andrzej. Na Allegro jest duuuuuużo gaźników Walbro do pilarek. Tylko, który będzie pasował do Twojego silnika. Może go wymontować i pójść do sklepu z pilarkami i fizycznie kupić analogiczny.
andrzej351 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 kupiłem dokładnie taki sam gaźnik jak ten z podanego linku.musi pasować,innej opcji nie ma.
gruby0606 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam Panowie mam do was takie pytanie jak wam sie lata na tym silniku ??? Planuje jego zakup i chce go zainstalowac do mojego medelu mitsubishin zero 1:5 jak sadzicie zda on egzamin u mnie ??? Wiecie może gdzie ten silnik można kupić bo jak patrzylem w kilku sklepach to jest on niedostepny. A może słyszeliście cos o tym silniku : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_857&products_id=15162
robas69 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Przeczytaj o nim w modelach 3D. Extra z PilotRC.
Shock Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Michał ,powoli zacznie się problem z zakupem DLA 56 bo jest nie produkowany jego następcą jest DLA 58 . O ile o 56 były różne opinie, od zachwytu po rozpacz z odpalaniem,wymianą gażników to o 58 -ce mogę pisać w samych superlatywach. Ogólnie mogę wydać bardzo pozytywną opinię o silnikach z nowej serii DLA 32/58/116. Akurat jestem testerem od zeszłego sezonu tych silników i mogę napisać iż każdy chodzi rewelacyjnie,bardzo dobrze odpalają,praktycznie regulacja jest symboliczna,kultura pracy świetna.Żadnych problemów z prychaniem,gaśnięciem,nierówną pracą-pewnie to zasługa oryginalnych gażników Walbro. Oczywiście silniki były wcześniej docierane na stanowisku stacjonarnym (fabrycznie ponoć też są odpalane ,jest certyfikat z ich pracy) ,z wstępną regulacją, na oleju syntetycznym. Nich o łatwości zapalania świadczy fakt iż kolega który przeszedł na benzyny z pianek i nigdy nie odpalał benzyniaka i dopiero się uczy go odpalać ,przyjeżdza na lotnisko ze swoją Extrą ,zaciąga ssanie w 58 -ce ,2-3 razy zamach ,prychniecie ,gasi ssanie, 2/3 razy zamach i silnik pięknie pracuje co nie jest takie zawsze oczywiste przy odpalaniu benzyn.. Na daną chwilę polecam z czystym sumieniem silniki z nowej serii -szkoda że DLA nic mi za tą reklamę nie odpala
robas69 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Rafał, już dziś wysłałem link Michałowi to wątku, w którym to widać i słychać.
Shock Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 No to coś tam będzie mógł Michał zobaczyć i może pomoże mu to w podjęciu decyzji zakupu,a Grzegorz pewnie potwierdzi tylko moje słowa o DLA 58 .
Grzesiek . Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Potwierdzi, potwierdzi jak na razie jestem mega zadowolony, silnik pali jak marzenie , na ziemi czy w powietrzu z maską czy bez pracuje tak samo.Myślę że to zasluga oryginalnego gaźnika Walbro.
gruby0606 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Dziękuje Panowie za szybkie odpowiedzi. W chwili obecnej studiuje temat wskazany przez Roberta . Raczej wybiorę nowszy model czyli 58 , wprawdzie brakuje mi 200 zl , ale moja druga połówka może mi dołoży hehe :)To jeszcze może polecicie mi jakiś tani sprawdzony sklep gdzie go można nabyć.
robas69 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Michał, nie wiem ile kosztuje DLA 58, choć jest w modelemax.pl, ale spójrz też do Allegro. Jest coś produkcji amerykańskiej . Pierwowzór DL, DLA, DLE...
Grzesiek . Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 DLA 58 w modelemax.pl kosztuje 1499.99
andrzej351 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 użytkuję DLA 56 od zeszłego sezonu i jestem z niego bardzo zadowolony.co prawda na początku były problemy z regulacją,osiągami ale to tylko przez moją niewiedzę.obecnie jestem już wdrożony w temat benzyniaków. silnik jest ładnie dotarty i sprawuje się super a zużycie paliwa nie jest wysokie.
gruby0606 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam Moj Dla 58 juz do mnie dotarł . Mam pytanie wiem że silnik już był odpalany czy trzeba go jeszcze docierać ??? jeśli tak to jakie śmigło polecacie i jakiego paliwa do docierania wiem że mieszanka musi być " bogata" przy docieraniu .
Grzesiek . Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 W moim Dla 58 mam śmiglo 23x8 xoar ,jezeli chodzi o mieszankę przy docieraniu to proponuje 3:1ja docieram silnik na takiej.
Rekomendowane odpowiedzi