Skocz do zawartości

DLA 56 przerywa w locie


Fijey
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam

 

Panowie mam do was takie pytanie jak wam sie lata  na tym silniku ??? Planuje jego zakup  i chce go zainstalowac do mojego medelu mitsubishin zero 1:5  jak sadzicie zda on egzamin  u mnie ???

 

Wiecie może gdzie ten silnik można kupić bo jak patrzylem w kilku sklepach   to jest on  niedostepny.

 

A może słyszeliście cos o tym silniku :

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_857&products_id=15162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał ,powoli zacznie się problem z zakupem DLA 56  bo jest nie produkowany  jego następcą jest DLA 58 .

O ile o 56 były różne opinie, od zachwytu po rozpacz z odpalaniem,wymianą gażników to o 58 -ce mogę pisać w samych superlatywach.

Ogólnie mogę wydać bardzo pozytywną opinię o silnikach z nowej serii DLA 32/58/116.

Akurat jestem testerem od zeszłego sezonu tych silników i mogę napisać iż każdy chodzi rewelacyjnie,bardzo dobrze odpalają,praktycznie regulacja jest symboliczna,kultura pracy świetna.Żadnych problemów z prychaniem,gaśnięciem,nierówną pracą-pewnie to zasługa oryginalnych gażników Walbro.

Oczywiście silniki były wcześniej docierane na stanowisku stacjonarnym (fabrycznie ponoć też są odpalane ,jest certyfikat z ich pracy) ,z wstępną regulacją, na oleju syntetycznym.

Nich o łatwości zapalania świadczy fakt iż kolega który przeszedł na benzyny z pianek i nigdy nie odpalał benzyniaka i dopiero się uczy go odpalać ,przyjeżdza na lotnisko ze swoją Extrą ,zaciąga ssanie w 58 -ce ,2-3 razy zamach ,prychniecie ,gasi ssanie, 2/3 razy zamach i silnik pięknie pracuje co nie jest takie zawsze oczywiste przy odpalaniu benzyn..

Na daną chwilę polecam z czystym sumieniem silniki z nowej serii -szkoda że DLA nic mi za tą reklamę nie odpala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje  Panowie  za szybkie odpowiedzi. W chwili obecnej studiuje  temat wskazany przez Roberta . Raczej wybiorę nowszy model czyli 58 , wprawdzie brakuje mi 200 zl :)  , ale moja  druga połówka może mi dołoży hehe :)To jeszcze może polecicie mi jakiś  tani sprawdzony  sklep gdzie go można nabyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nich o łatwości zapalania świadczy fakt iż kolega który przeszedł na benzyny z pianek i nigdy nie odpalał benzyniaka i dopiero się uczy go odpalać ,przyjeżdza na lotnisko ze swoją Extrą ,zaciąga ssanie w 58 -ce ,2-3 razy zamach ,prychniecie ,gasi ssanie, 2/3 razy zamach i silnik pięknie pracuje co nie jest takie zawsze oczywiste przy odpalaniu benzyn.

Owszem, jest i powinno byc oczywiste. I to niezaleznie od marki i pochodzenia silnika. Jesli owe "benzyny" zaopatrzone sa w prawidlowo funkcjonujacy gaznik i zaplon, odpalanie nie powinno sprawiac problemow. W tym nie ma nic odkrywczego. Jak juz wczesniej napisalem, jesli silnik nie jest uszkodzony, przyczyna przewazajacej wiekszosci problemow z rozruchem jest zwykle nieprecyzyjnie wykonany gaznik, a na drugim miejscu usterki zaplonu.

 

Na naszej modelarskiej "lace" czesto pojawiaja sie nowicjusze z "problematycznymi" silnikami i jeszcze tak nie bylo, by po wymianie gaznika na oryginalny Walbro badz (zaleznie od silnika) Tillotson, nawet najbardziej badziewiasty silnik marki "noname" chinskiej produkcji nie zaczal od pierwszego, czy drugiego obrotu smiglem pokornie mruczec niczym oswojony tygrysek.

 

W odniesieniu do omawianych w niniejszym watku DLA - jak widac producent wyciagnal wlasciwe wnioski, zaopatrujac nowsze modele silnikow w oryginalne gazniki Walbro. Dlatego jesli bylaby taka mozliwosc, kupujac silnik zdecydowanie preferowalbym modele z gaznikiem Walbro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użytkuję DLA 56 od zeszłego sezonu i jestem z niego bardzo zadowolony.co prawda na początku były problemy z regulacją,osiągami ale to tylko przez moją niewiedzę.obecnie jestem już wdrożony w temat benzyniaków. silnik jest ładnie dotarty i sprawuje się super a zużycie paliwa nie jest wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

Moj Dla 58 juz do mnie dotarł .

 

Mam pytanie  wiem że silnik już  był odpalany    czy trzeba  go jeszcze docierać ???  jeśli tak  to jakie śmigło  polecacie  i  jakiego paliwa  do docierania  wiem że   mieszanka musi być  " bogata"   przy docieraniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.