bart07 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dziękuję - cierpliwie czekam. Wiem, że są 2 podobne wątki w których temat zamienił się w niezbyt ładną wymianę opinii. W wątku o moim silniku Konrad podał, że silnik z kosy ma ciąg zbliżony do RCG 20 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/41572-silnik-z-kosy-partner-colibri-czy-cos-z-tego-bedzie/&do=findComment&comment=468594 Więc może do mojego modelu będę docelowo potrzebował 50cc. Stąd mój niepokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.jaro Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Po przetlumaczeniu wyglada to jak nizej. Zaznaczam, ze nie odpowiadam za prawidlowosc tych danych, jednak w ubieglym roku kolega dobieral na ich podstawie silnik do modelu i wyszlo bez zastrzezen. Sa to dane orientacyjne i odnosza sie do silnikow szterosuwowych, wiec stosujac je do dwusuwow mozna troche zmienic stosunak ciezaru do pojemnosci silnika, albo po prostu zaakceptowac pewien nadmiar osiagow silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 To mój CAP się mieści - UFF powierzchnia skrzydła 55dm2 - 82g/dm2 silnik 15cc (ale to pewnie żarowy 4t więc będzie większa moc od benzyny 2t) tak więc wstępny dobór był poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.jaro Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wprawdzie w ksiazce to nie jest jednoznacznie napisane, ale biorac pod uwage fakt, ze czterosuwowych benzyniakow modelarskich jeszcze na rynku zbyt wiele nie ma, rowniez wychodze z zalozenia, ze chodzi o silniki zarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi