Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście dołączam się do życzeń. Szanowna Gromadko Modelarzy - radosnych i pogodnych Świąt oraz wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku. Oby na się wiodło w domach :D, w pracy :lol: oraz w powietrzu :D :D i na wodzie :D :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hejka - jak tam Koledzy Wodniacy w Nowym Roku 2015 czas płynie ?

Wszyscy już trzeźwi i sprawni ? :D

Roboty stoczniowe w toku ? - WIOSNA NADCIĄGA I PŁYWANIE BLISKO !!! :)

Pozdrowienia dla Wszystkich !!

post-3419-0-19806400-1420290344_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witaj Andrzeju w Nowym Roku. Co u mnie? Atlas i Maga Dragstar III zimują w porcie oczekując wiosny. Kilka dni temu przyszła przesyłka z ... kadłubem nowej zabawki - ślizgu HYDROLIFT (czeski produkt ze stajni MM Product). Kompletny napęd zaburtowy pozyskany drogą kupna (z silnikiem outruner klasy 450 ,460W, 3000 kV), ale będzie zmiana na silnik inruner 700W, 2650kV (zamówiony w HK). Póki co, remontuję modele po poprzednim sezonie. Aktualnie kończę naprawę szybowca o rozpiętości 3000 mm, na remont czeka staruszek "paiper" o rozpiętości 1800 mm. Póki co - mam co robić. Byle do wiosny ...

Opublikowano

U mnie podobnie - zajęcia remontowo - kreacyjne przy dobrym piwku !! :)

Trzeba się do sezonu przygotować !

Ps.

Dłubie się coś - po świątecznym lenistwie i tępieniu modelarzy bałaganiących nastąpiło lekkie przyspieszenie montażowe ... :P  :D  :D  

post-3419-0-22954600-1420804018_thumb.jpg

post-3419-0-89303100-1420804035_thumb.jpg

post-3419-0-50160500-1420804051_thumb.jpg

post-3419-0-28035900-1420804067_thumb.jpg

post-3419-0-23600700-1420804083_thumb.jpg

Opublikowano

Andrzej - czy ten silnik w tym zestawie wystarczy do napędu tego ślizgu (silnik klasy 450, 460W, 3000kV)?  W necie szperałem i zaważyłem że przy tego typu ślizgu stosują napęd na bazie silnika klasy 500.

Opublikowano

Kaziu - myślałem o kanale bydgoskim przy Staroszkolnej - Kanałowej , ale przejdę się jutro , zobaczę czy lodu nie ma i dam znać . Jak byłem ostatnio to miejscami była cienka tafla podlana wodą  -  z daleka trudno zobaczyć i kadłub można rozpruć ! Teraz powinno już stopnieć.Ciekawe jak na Balatonie wygląda bo dawno tam nie byłem.

Ryszard - zobaczę jak będzie się zachowywał na wodzie i ew. wymienię . Kolega dał mocniejszy silnik i notorycznie ukręcał mu wały ... 

Opublikowano

Michał - tak jak podał Andrzej, ale dodam:  kadłub dokładnie ma 740 mm.  Zestaw napędowy: silnik rcb brushless motor (firma fsd www.fsd-motor.com))  typ F-450B, 460W, 3000kV, zasilanie 3-4s Lipo lub 9-12 cel NiMh, prąd max. 38A, średnica 28 mm, waga 55 g, napędza śrubę o średnicy 32 mm poprzez wał elastyczny.

Opublikowano

Szybkie to raczej nie będzie na takim motorku. U naszych sąsiadów w Niemczech byłem na zawodach i widziałem klasę modeli z takimi właśnie napędami ale szły zdrowo z 60 na godzinę.

Opublikowano

Andrzej - znalazłem inny silnik do napędu tego ślizgu. Jego parametry: inruner (można założyć wężownicę do chłodzenia wodnego o średnicy 28 mm), 2630 kV, 700W, zasilanie 2-4s LiPo, prąd max. ok. 40A, średnica silnika 28 mm, wał średnica 3,14. waga 180 g, długość korpusu 5,7 cm. Średnica wału pasuje do łączówki pomiędzy wałem elastycznym a silnikiem.

Michał proszę o opinię - od jakiej średnicy śruby zaczynać eksperymenty na wodzie przy tym silniku?

Opublikowano

Rysiu - fajnie że wypatrzyłeś odpowiedni silnik do tego modelu, chętnie bym go "łyknął"  - ale czy jest on na jakiejś " ludzkiej" stronie gdzie można go zamówić bez znajomości mandaryńskiego ???

Podeślij linka, bo na fsd same "krzaczki" i ni cholery nie wiem o co im chodzi  :D  :unsure: .

Swoją droga jak TY rozumiesz te gałązki ??? :blink:  :blink:  :unsure:

Pozdrawiam; 深圳市飞速达电机有限公司

Opublikowano

Silnik ni w pipe ni w oko.. 28mm średnicy i 2600 kv to  na 4 cele podpada i na jakąś miniaturową śrubeczkę . Poszukaj takiego silnika ale o KV 4000 do 4400 i śruba wtedy wypadnie  36-39 i zasilanie 2 cele lub silnika 3500kv na 3 cele . Stosowanie miniaturowych śrub daje mały zysk bo mała jest ich sprawność. Pytanie czy to przeniesienie napędu wytrzyma obciążenie większą śrubą niż  te 30 kilka mm. Na pewno kluczowa będzie wysokość zabudowy silnika.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.