Jump to content

Mocowanie silnika benzynowego


AGG

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Doradzcie mi proszę jak mam zrobić mocowanie dla silnika benzynowego który wygląda tak http://www.kosmitka.leg.pl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5916&g2_serialNumber=1

Odległość od punktu mocowanie to ok 7-8cm a śróby i tuleje które były w komplecie pozwalają na max 3cm. Mam nadzieję, że to zdjęcie przedstawi co chcę zrobić, a jeśli nie to postaram się jutro zrobić więcej zdjęć.

 

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Kurczę, włąśnie o to mi chodzi a długość idealna.

Powiedzcie mi proszę jak to się ma do stabilności ? Troszkę kosztuje ale mogę zainwestować, myślicie że warto to kupić czy może jakieś inne jeszcze rozwiązanie ?

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Robert podpowiada, dłuższe tuleje lub robisz płytę o odpowiednim kształcie i rozmiarach, do której montujesz silnik na tulejach, które masz. Następnie tą płytę wraz z silnikiem mocujesz do firewalla za pomocą kolenych tulei lub odpowiednicjch klocków dystansowych.

Coś podobnego zobaczysz na mojej stronie http://majankowski.republika.pl/ w dziale " w budowie".

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję Wam bardzo,

Chyba już wiem czego mi brakuje :) ... w pierwszej kolejności postaram się zrobić Twoje rozwiązanie Marku ale jak mi to nie wyjdzie za bardzo :) to chyba kupię te oryginalne (tylko że cena miażdząca jak za kawałek alu....)

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Postanowione, jutro po pracy czas spędzę w garażu :D i taniej i bezpieczniej.

Jak skończę to zrobię zdjęcie mojego wynalazku.

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Robert podpowiada, dłuższe tuleje lub robisz płytę o odpowiednim kształcie i rozmiarach, do której montujesz silnik na tulejach, które masz. Następnie tą płytę wraz z silnikiem mocujesz do firewalla za pomocą kolenych tulei lub odpowiednicjch klocków dystansowych.

Coś podobnego zobaczysz na mojej stronie http://majankowski.republika.pl/ w dziale " w budowie".

Nie wiem, czy nie byłaby to przewaga formy nad treścią, ale może by warto zastosować zmodyfikowany wariant tego, co Marek podpowiada- mam na myśli użycie krótszych "szpulek" i między płytę pośrednią a firewall dać gumowe lordy np. takie: http://nastik.pl/wibroizolator-kavan-4szt-p-887.html

Link to comment
Share on other sites

Następny dobry pomysł, a biorąc pod uwagę zdjęcie Łukasza, na którym widać te gumowe "lordy" to nie będzie przewaga formy nad treścią.

Lepiej chyba mieć solidne łoże niż zniszczony model za kilka tys pln :wink:

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Witam

Na takich małych lordach będzie bardzo kołysało silnikiem .Dopiero takie o średnicy około 25-30mm i grubości do 15mm dobrze tłumią i nie kołysają silnikiem na wolnych obrotach.

Ja jestem zwolennikiem mocowania na sztywno ponieważ waga modelu kompensuje drgania i nie zmienia się pozycja silnika co jest ważne podczas akrobacji.Zrób lepiej skrzynkę (domek)

około 4cm lub jeśli brakuje ci wagi na dziobie daj dwie sklejki 15mm i dopiero przykręć swoje tuleje dystansowe. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

)

Ja jestem zwolennikiem mocowania na sztywno ponieważ waga modelu kompensuje drgania i nie zmienia się pozycja silnika co jest ważne podczas akrobacji.Zrób lepiej skrzynkę (domek)
. Wielu producentów silników wręcz zabrania stosowania lordów pod groźba utraty gwarancji. Ja również jestem zwolennikiem sztywnego mocowania.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
im dluzsze nozki, tym predzej peknie ktoras ze stopek, temat przerabiany na flying giants i w dl i da, u mnie z tata wymyslilismy cos takiego:

 

 

 

 

jak tam Lukasz czy Pitts juz lata?

 

Do wszystkich... mam pytanie gdzie moge nabyc lordy gumowe (jak gdyby gumowa podkladka z zalana nakretka na fi6mm)

sprawdza sie idealnie do szybkiego montowania platow w szybowcu.

 

Pozdrawiam Konrad

Link to comment
Share on other sites

Nie widać w poście Konradzie tego co wymyśliliście.

Edit. Może tu coś Ci podpasuje:

http://www.wibroinstal.pl/walcowe_a.html

http://www.wibroizolacja.pl/produkty/25-wibroizolatory-WALCOWE-W

http://www.passerotti.com.pl/o__wibroizolatory

http://warmot.com.pl/Wibroizolatory.html typ E?

 

A im dalej lordy będą zamontowane od silnika tym większe wahania będą na końcu wału silnika (mam na myśli taką konfigurację:

płyta pośrednia - lordy - firewall - "szpulki" - silnik, lub: płyta pośrednia - krótkie szpulki - lordy - firewall - krótkie szpulki - silnik)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.