Afgan Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Nagram, ale to już jutro, bo dzisiaj nie dam rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Eh... Czy tutaj nikt nie umie przeczytac ze zrozumieniem slow Andrzeja? Widac ze sam cylinder jest uparpany lakiem ze hej. To samo dotyczy czarnej opaski na tulei w jej gornej czesci. Do tego unoszaca sie do gory tuleja przy kreceniu bez glowicy to niezbity dowod, ze nagromadzony nagar LAK powoduje ciasnote w gornym punkcie. Silnik latal na zbyt ubogiej mieszance... Bez czyszczenia sie nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afgan Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Znalazłem trochę czasu wczoraj i rozebrałem z tatą silnik i wyczyściliśmy za pomocą WD-40. Po złożeniu kompresja wróciła do normy. Dzięki za rady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi