srabalabanienie Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Witam. Od pewnego czasu mam pewną zagwozdkę z moim silnikiem żarowym ASP .52, a mianowicie: przy otwarciu przepustnicy bardziej niż do połowy (tak mnie więcej) silnik najzwyczajniej w świecie gaśnie, natomiast od minimalnych obrotów do połowy pracuje bez zarzutu. Byłem przekonany, że to wina złego wyregulowania silnika, ale próbowałem i wzbogacać i zubażać mieszankę, ale niestety nadal jest to samo. Ponadto wymieniłem też świecę, ale i to nic nie zmieniło. Pozdrawiam i z góry dziękują za wszelkie podpowiedzi.
Ciachoband Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Za długi przewód paliwowy, przytkany, przytkana iglica. Raczej wzbogacać mieszankę musisz. Rozkręć mocno iglicę i wtedy próbuj. Ja bym tak celował. Używasz filtra paliwa?
Marcin K. Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Jak wysoko masz zbiornik? Ssak powinien być na wysokości rozpylacza. Igły przejścia nie ruszałeś?
mushroom Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 objaw typowy dla zbyt ubogiej mieszanki. proponuję jeszcze raz wyregulować wstępnie silnik oraz przedmuchać wszystkie wężyki, filterek oraz sprawdzić czy zbiornik jest szczelny.
Marcin K. Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Jeszcze sprawdź szczelność instalacji.
bzik4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Czy z podłączoną grzałką też gaśnie po otwarciu przepustnicy na max? Według mnie problemem jest źle ustawiona iglica wolnych obrotów znajdująca się w przepustnicy (reguluje się ją cienkim płaskim śrubokrętem)
DarekRG Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Jeżeli prawidłowo regulujesz silnik a instalacja jest poprawna, to należy wymienić gaźnik na nowy zakładając że ta przypadłość ma od nowości. Sam ten temat przerobiłem. Po zmianie gaźnika wszystkie problemy zniknęły. Zakładam że nic tez nie jest przytkane.
Pit Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Tak jak pisał Marcin sprawdź szczelność całej instalacji paliwowej. Może jest pęknięty lub przetarty wężyk między tłumikiem a zbiornikiem? Niedostatek ciśnienia tak właśnie się objawia.
Rekomendowane odpowiedzi