kamilos1600 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Witam mam ten silnik zamontowany w fun fly , na poczatku gdy go kupilem nie bylo zadnych problemow , ostatnio zmienil prace w powietrzu ,mianowicie sa momenty gdy wchodzi na pelne obroty po odjeciu przepustnicy i ponownym otworzeniu slychac ze nie wchodzi (pól mocy) regulowalem gaznik sroba H , jak przykrecilem czasem bylo ok kilka minut po chwili widac ze brakowalo paliwa znowu odkrecilem bylo ok po chwili znowu pol mocy , jak odkrecilem prawie na ful to samo co przy niskich obrotach ( nie wchodzi na pelna moc).. Pojechalem latac zgasl w powietrzu , urwane podwozie .. Wiec wyczyscilem caly gaznik , wymienilem swiece przewody paliwowe , zbiornik , i skleilem podwozie , sprawdzalem silnik nie pomoglo nic ustawialem dalej srobe H , wydawalo mi sie ze wszystko ok , wiec startuje , po kilku minutach po starcie tak jak by zaczelo brakowac paliwa ale gdy przymknolem przepustnice kilka sekund na przymknietej i otworzenie jakos wchodzil na obroty , wylondowalem i postanowilem przykrecic sróbe L o pol obrotu ,po przykreceniu chodzil super . Wystartowalem na 10m zgasl , nie bylo ratunku .. ponownie podwozie urwane w skrzydlach wybite dziury od podwozia .. Pytanie do was takie czym moze byc to spowodowane ? Moze ktos mial podobny przypadek . Tak wogóle jesli sroba L jest zle wyregulowana ma ona wplyw na prace przy wysokich obrotach ? moze trzeba bylo ja odkrecic a nie przykrecic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 L - low - niskie H - high - wysokie Kręcenie na ślepo nie doprowadzi do niczego dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 tak wiem , wydawalo mi sie ze obroty niskie byly ustawione prawidlowo bo na nich silnik chodzil bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 kolego,poproś kogoś doświadczonego o wyregulowanie silnika.samemu nie kręć bo tylko rozregulujesz silnik. musisz mieć na uwadze to iż silnik benzynowy który był regulowany np.w lecie i w ciepły dzień już niekoniecznie na tych ustawieniach będzie chodził dobrze jesienią.nawet zmiana paliwa też da się odczuć w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jaki masz w tym silniku gaźnik? Jeśli WT 561 to podstawowe ustawienia są takie: L 1 obrót i 45 minut, H 1 obrót i 45 minut, następnie podczas regulacji robimy obroty śróbą regulacyjną co 10 minut, pół obrotu to zdecydowanie za dużo. Mam MVVS-a 35cc na rezonansie i nigdy nie miałem z nim problemów, niestety standardowy tłumik jest źródłem kłopotów i należy się go pozbyć. Regulacja silnika benzynowego z gaźnikiem Walbro jest dokładnie opisana na stronie sklepu F3M jeśli się nie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 kolego,poproś kogoś doświadczonego o wyregulowanie silnika.samemu nie kręć bo tylko rozregulujesz silnik. musisz mieć na uwadze to iż silnik benzynowy który był regulowany np.w lecie i w ciepły dzień już niekoniecznie na tych ustawieniach będzie chodził dobrze jesienią.nawet zmiana paliwa też da się odczuć w pracy silnika. Jakoś nie zauważyłem tych zależ ności o których piszesz.Latam od wiosny do jesieni a i czasem w zimie i do gażnika się nie tykam. Nie swędzi to nie drapę. Do załozyciela tematu: Wymień membrany w gaźniku może są stare i zesztywniały ,wyreguluj gaźnik według instrukcji z f3m . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Kolego,wyczyść wewnętrzny filtr paliwa w gazniku,odkręć główną śrubę od dekla.Ja w Dle miałem taki sam przypadek jak był zimny silnik i po uruchomieniu wchodził na obroty,jak kilkanaście sekund popracował krztusił się wchodząc na wys.obroty.Regulacja niz Ci nie pomoże jeśli ten filtr będzie zanieczyszczony,mówię Ci z mojego doświadczenia.Ja wymieniam filtr główny paliwowy oraz czyszczę ten filtr wewnętrzy co 40-50l przepalonego paliwa a nawet wcześniej jeśli zachodzi taka konieczność.Nawet mając filtr główny przy gazniku nie jest ostatnim rozwiązaniem by do niego nie spojrzeć i go wyczyścić, gdyż jest taka drobna siatka że igły nie wsadzisz między oczka,a i tak syfem zachodzi.Wyczyść i wyreguluj i napisz czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Filtr w gazniku wyczyscilem byl lekko brudny , zauwazylem tez w dyszy takie koleczko gumowe o srednicy 2 mm (niewiem co to jest) , ale zlozylem wszystko , wyregulowalem , problem byl dalej ale mniejszy , Wiec wystartowalem silnik zgasl (niestety byl za nisko ) przeciagniecie ... uderzyl dosc mocno, urwalem podwozie + wybite od podwozia dziury w skrzydlach ( drugi raz ..) i przy podwoziu kadlub rozkleil sie .. Model do tej pory nie zrobiony z powodu braku czasu. Nie mam pojecia co jest powodem tego problemu silnika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jaki masz gaźnik, że walbro to wiem ale jaki WT........? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 według mnie sytuację może tylko rozwiązać prawidłowa regulacja silnika przez kogoś kto ma o tym pojęcie.przytoczę jeszcze raz słowa Przemka że kręcenie na ślepo absolutnie nic nie da,jedynie może pogorszyć sytuację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1600 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Co do gaznika to niewiem jaki to jest model .. CO do regulacji jest ktos z okolic Miechowa , ktory moglby pomoc w regulacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Na gaźniku powinny być wybite numery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 To jest gaźnik z MVVS-a 35cc, więc jeśli jesteś pewien w 100% że wina leży po stronie gaźnika udaj się do serwisu OLEO MAC i poproś o naprawę lub kup nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Tak trochę nie w temacie, ale pamiętam sytuację gdzie miałem Ogara 200 z silnikiem od Jawki (ten z biegami 1 do góry i 2,3 w dół i z poziomym cylindrem). I ja, i kilku fachmanów zdecydowanie lepszych ode mnie próbowało go ustawić. Co by nie robić z gaźnikiem i zapłonem to idealnie (i bardzo zrywnie na tle innych) chodził tylko jak 2/3 średnicy wlotu do filtra powietrza były zasłonięte.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corsair LZ Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Cy jesteś absolutnie pewny szczelności układu paliwowego, łącznie z tym, co masz zamontowane do tankowania? Czy po chwili pracy na cały gaz, na ziemi i może z zadarciem nosa dla zasymulowania wznoszenia nie pojawia się w przewodach jakiś niechciany bąbelek? Miałem coś takiego, okazało się zaworkiem do tankowania, który przy większych obrotach puszczał powietrze. Na ziemi pętelki przewodów paliwa jakoś to neutralizowały, ale przy zadartym nosku bąbelek ruszał w drogę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 podmień pierwsze swiece jeżeli nie pomoże podmień zapłon Miałem tak samo jak opisałes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi