Skocz do zawartości

Mvvs 35- Wykonczy mnie ..


kamilos1600

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam ten silnik zamontowany w fun fly , na poczatku gdy go kupilem nie bylo zadnych problemow , ostatnio zmienil prace  w powietrzu ,mianowicie sa momenty gdy wchodzi na pelne obroty po odjeciu przepustnicy i ponownym otworzeniu slychac ze nie wchodzi (pól mocy) regulowalem gaznik sroba H ,  jak przykrecilem czasem bylo ok kilka minut po chwili widac ze brakowalo paliwa znowu odkrecilem bylo ok po chwili znowu pol mocy , jak odkrecilem prawie na ful to samo co przy niskich obrotach ( nie wchodzi na pelna moc)

.. Pojechalem latac zgasl w powietrzu , urwane podwozie ..  Wiec wyczyscilem caly gaznik , wymienilem swiece przewody paliwowe , zbiornik , i skleilem podwozie , sprawdzalem silnik nie pomoglo nic ustawialem dalej srobe H , wydawalo mi sie ze wszystko ok , wiec startuje , po kilku minutach po starcie tak jak by zaczelo brakowac paliwa ale gdy przymknolem przepustnice kilka sekund na przymknietej i otworzenie jakos wchodzil na obroty , wylondowalem i postanowilem przykrecic sróbe L o pol obrotu ,po przykreceniu chodzil super .  Wystartowalem na 10m zgasl , nie bylo ratunku .. ponownie podwozie urwane w skrzydlach wybite dziury od podwozia ..  

 

Pytanie do was takie czym moze byc to spowodowane ? Moze ktos mial podobny przypadek . Tak wogóle jesli sroba L jest zle wyregulowana ma ona wplyw na prace przy wysokich obrotach ? moze trzeba bylo ja odkrecic a nie przykrecic .  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,poproś kogoś doświadczonego o wyregulowanie silnika.samemu nie kręć bo tylko rozregulujesz silnik.

musisz mieć na uwadze to iż silnik benzynowy który był regulowany np.w lecie 

 i w ciepły dzień już niekoniecznie na tych ustawieniach będzie chodził dobrze jesienią.nawet zmiana paliwa też da się odczuć w pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz w tym silniku gaźnik? Jeśli WT 561 to podstawowe ustawienia są takie: L 1 obrót i 45 minut, H 1 obrót i 45 minut, następnie podczas regulacji robimy obroty śróbą regulacyjną co 10 minut, pół obrotu to zdecydowanie za dużo. Mam MVVS-a 35cc na rezonansie i nigdy nie miałem z nim problemów, niestety standardowy tłumik jest źródłem kłopotów i należy się go pozbyć. Regulacja silnika benzynowego z gaźnikiem Walbro jest dokładnie opisana na stronie sklepu F3M jeśli się nie mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego,poproś kogoś doświadczonego o wyregulowanie silnika.samemu nie kręć bo tylko rozregulujesz silnik.

musisz mieć na uwadze to iż silnik benzynowy który był regulowany np.w lecie 

 i w ciepły dzień już niekoniecznie na tych ustawieniach będzie chodził dobrze jesienią.nawet zmiana paliwa też da się odczuć w pracy silnika.

Jakoś nie zauważyłem tych zależ ności o których piszesz.Latam od wiosny do jesieni a i czasem w zimie i do gażnika się nie tykam.

Nie swędzi to nie drapę.

Do załozyciela tematu:

Wymień membrany w gaźniku może są stare i zesztywniały ,wyreguluj gaźnik według instrukcji z f3m .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,wyczyść wewnętrzny filtr paliwa w gazniku,odkręć główną śrubę od dekla.Ja w Dle miałem taki sam przypadek jak był zimny silnik i po uruchomieniu wchodził na obroty,jak kilkanaście sekund popracował krztusił się wchodząc na wys.obroty.Regulacja niz Ci nie pomoże jeśli ten filtr będzie zanieczyszczony,mówię Ci z mojego doświadczenia.Ja wymieniam filtr główny paliwowy oraz czyszczę ten filtr wewnętrzy co 40-50l przepalonego paliwa a nawet wcześniej jeśli zachodzi taka konieczność.Nawet mając filtr główny przy gazniku nie jest ostatnim rozwiązaniem by do niego nie spojrzeć i go wyczyścić, gdyż jest taka drobna siatka że igły nie wsadzisz między oczka,a i tak syfem zachodzi.Wyczyść i wyreguluj i napisz czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Filtr w gazniku wyczyscilem  byl lekko brudny , zauwazylem tez w dyszy takie koleczko gumowe o srednicy 2 mm (niewiem co to jest) , ale zlozylem wszystko , wyregulowalem , problem byl dalej ale mniejszy , Wiec wystartowalem silnik zgasl (niestety byl za nisko ) przeciagniecie ... uderzyl dosc mocno, urwalem podwozie + wybite od podwozia dziury w skrzydlach ( drugi raz ..) i przy podwoziu kadlub rozkleil sie .. Model do  tej pory nie zrobiony z powodu braku czasu. Nie mam pojecia co jest powodem tego problemu silnika ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę nie w temacie, ale pamiętam sytuację gdzie miałem Ogara 200 z silnikiem od Jawki (ten z biegami 1 do góry i 2,3 w dół i z poziomym cylindrem). I ja, i kilku fachmanów zdecydowanie lepszych ode mnie próbowało go ustawić. Co by nie robić z gaźnikiem i zapłonem to idealnie (i bardzo zrywnie na tle innych) chodził tylko jak 2/3 średnicy wlotu do filtra powietrza były zasłonięte....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cy jesteś absolutnie pewny szczelności układu paliwowego, łącznie z tym, co masz zamontowane do tankowania? Czy po chwili pracy na cały gaz, na ziemi i może z zadarciem nosa dla zasymulowania wznoszenia nie pojawia się w przewodach jakiś niechciany bąbelek? Miałem coś takiego, okazało się zaworkiem do tankowania, który przy większych obrotach puszczał powietrze. Na ziemi pętelki przewodów paliwa jakoś to neutralizowały, ale przy zadartym nosku bąbelek ruszał w drogę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.