Ejdzjan Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam. Przez moją nie uwagę urwałem część na wale co porusza korbowodem. Ma może ktoś z kolegów na sprzedaż wał do tego silnika ?? Pozdrawiam Adrian.
Ejdzjan Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 dokładnie nazywa się sworzeń przy wale który prowadzi korbowód
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Masz na myśli czop wału korbowego???
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak dokładnie. Jak ten problem teraz rozwiązać ?? Jedynie chyba nowy wał trzeba.
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Skoro tak, to nowy wał potrzebny, pospawać się nie da. Poszperaj na alledrogo może ktoś sprzedaje silnik na części, to chyba popularne silniki i nie powinno być problemu.A tak swoją drogą, jak to urwałeś? Pytam, bo to jak złamać kowadło na pół
f-150 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/SILNIKI-ZAROWE/Czesci-zamienne-i-akcesoria-do-silnikow-ASP/ASP-S40210-CRANKSHAFT.html
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Cześć , Jak to się stało? a no tak: silnik nie chciał zapalić więc użyłem rozrusznika. Jak użyłem rozrusznika to śmigło się kręciło a tłok stał w miejscu i tyle było z mojej zabawy w celu uruchomieniu silnika. Pozdrawiam.
jpd Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Od czego był ten rozrusznik ? Od czołgu ? A tak prawdę mówiąc to pewnikiem zmęczeniówka zadziałała + mocno zalany silnik.
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Pewnie było tak jak piszesz , bo model kupiłem 2 tygodnie temu , a właściciel twierdził że silnik żyleta , ale takie to są tylko w sklepach.
bzik4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie pamiętam jak tam jest to zrobione, ale prawdopodobnie czop wału można wymienić czyt. wybić i dorobić nowy.
jpd Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 1. Chyba w wiekszych silnikach tak jest. (Głowy nie dam) 2. Dorobienie takiego pierdka u tokarza będzei podejrzewam droższe niż cały wał.... Nie wspominając o nieznanym pasowaniu obu fragmentów czopa ...
bzik4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 A wał droższy od używanego silnika są jeszcze wiertła we wszystkich rozmiarach
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Podsyłam fotkę jak to się prezentuje
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Podsyłam fotkę jak to się prezentuje Paskudnie, zwykle pęka korbowód albo sworzeń tłokowy. Poszukaj używanego silnika, tak jak Ci już wcześniej pisałem. Dodatkowo sprawdź jak wyglądają korbowód i sworzeń tłokowy, mogą być pęknięte albo skrzywione.
DarekRG Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 W modele.sklep.pl maja sporo części na stanie do ASP. Nastik również chwalił się że wszytko u nich dostanie ale nie sprawdzałem
Ejdzjan Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Ok panowie chyba jednak będę musiał kupić ten wał.
Paweł Prauss Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Ten wał to na moje oko wygląda jakby się przycierał pomiędzy łożyskami, a czop w dzisiejszych czasach zazwyczaj jest monolitem z całą resztą, więc raczej się go nie wymieni, oczywiście można wał przewiercić i cóś sztukować, ale czy warto?
Rekomendowane odpowiedzi