Ejdzjan Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam. Przez moją nie uwagę urwałem część na wale co porusza korbowodem. Ma może ktoś z kolegów na sprzedaż wał do tego silnika ?? Pozdrawiam Adrian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 a jak nazywa się ta część? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 dokładnie nazywa się sworzeń przy wale który prowadzi korbowód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Masz na myśli czop wału korbowego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak dokładnie. Jak ten problem teraz rozwiązać ?? Jedynie chyba nowy wał trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Skoro tak, to nowy wał potrzebny, pospawać się nie da. Poszperaj na alledrogo może ktoś sprzedaje silnik na części, to chyba popularne silniki i nie powinno być problemu.A tak swoją drogą, jak to urwałeś? Pytam, bo to jak złamać kowadło na pół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/SILNIKI-ZAROWE/Czesci-zamienne-i-akcesoria-do-silnikow-ASP/ASP-S40210-CRANKSHAFT.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Cześć , Jak to się stało? a no tak: silnik nie chciał zapalić więc użyłem rozrusznika. Jak użyłem rozrusznika to śmigło się kręciło a tłok stał w miejscu i tyle było z mojej zabawy w celu uruchomieniu silnika. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Od czego był ten rozrusznik ? Od czołgu ? A tak prawdę mówiąc to pewnikiem zmęczeniówka zadziałała + mocno zalany silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Pewnie było tak jak piszesz , bo model kupiłem 2 tygodnie temu , a właściciel twierdził że silnik żyleta , ale takie to są tylko w sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie pamiętam jak tam jest to zrobione, ale prawdopodobnie czop wału można wymienić czyt. wybić i dorobić nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 1. Chyba w wiekszych silnikach tak jest. (Głowy nie dam) 2. Dorobienie takiego pierdka u tokarza będzei podejrzewam droższe niż cały wał.... Nie wspominając o nieznanym pasowaniu obu fragmentów czopa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 A wał droższy od używanego silnika są jeszcze wiertła we wszystkich rozmiarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Podsyłam fotkę jak to się prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 wg mnie da się wybić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jutro spróbuję to wybić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Podsyłam fotkę jak to się prezentuje Paskudnie, zwykle pęka korbowód albo sworzeń tłokowy. Poszukaj używanego silnika, tak jak Ci już wcześniej pisałem. Dodatkowo sprawdź jak wyglądają korbowód i sworzeń tłokowy, mogą być pęknięte albo skrzywione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W modele.sklep.pl maja sporo części na stanie do ASP. Nastik również chwalił się że wszytko u nich dostanie ale nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ok panowie chyba jednak będę musiał kupić ten wał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ten wał to na moje oko wygląda jakby się przycierał pomiędzy łożyskami, a czop w dzisiejszych czasach zazwyczaj jest monolitem z całą resztą, więc raczej się go nie wymieni, oczywiście można wał przewiercić i cóś sztukować, ale czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi