Skocz do zawartości

Valiant Hangar9


amks22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do tematu Valianta

   Rafał wcześniej zauważył, mam spory prodlem z pasowaniem rury (dural) do skrzydeł

Wczoraj praktycznie w trzech rozłączaliśmy skrzydła, kadłub aż trzeszczał do trzeba się o niego nieźle zaprzeć

Może ma ktoś sprawdzoną metodę jak temat ogarnąć

Ponoć można użyć Pronto i dmuchnąć w otwoty lub posmarować rurę smarem do nart 

 

 Ps.

No zimne piwo to było na schłodzenie emocji po oblocie  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 co zrobić aby skrzydła na rurę nachodziły bez problemu ..

 

Czy ew. lekkie przesmarowanie rury wchodzi w rachubę? Może po x-razach z czasem będzie się składało łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hehe rozwieje te wątpliwości  :)

  DLE35RA poniewiera Valiantem bez problemu, idzie pionowo do góry i bez kłopotu poradzi sobie z ewent. holowaniem lekkiego szybowca

ale jednak coś mi tu jeszcze nie grało tak jak trzeba i to dosłownie ;)

   Dopiero w momencie jak usłyszałem czterosówa w Curtissie który odpalił Rafał zapaliła sie kontrolka

Zamierzam w Valiancie zamontować OS GF40

http://www.osengines.com/engines-airplane/osmg0800/index.html

Parametrami jest zbliżony do DLE35RA i myślę że z powodzeniem go zastąpi

Jeśli któryś z kolegów użytkuje takowy silnik proszę o opinie o nim 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaziu, pisz do Radka z modelarski.pl - na pewno da Ci dobrą cenę. Pomyśl tylko nad obrotami (mocą) zastępcy. Pojemności są porównywalne, a dwusuwy są nieporównywalnie mocniejsze. Napisz jeszcze do Adama z tego http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47696-messerschmitt-bf-109e-black-horse-impresje-z-monta%C5%BCu-adam-langer-jsl-ikar-jas%C5%82o/ wątku. Ma os'a. Na pewno pomoże bo jest ludzkim człowiekiem ;)  jakich mało w tej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dotarł silnik do Valianta  :)

post-8950-0-98188800-1431533100_thumb.jpg

post-8950-0-57337800-1431533109_thumb.jpg

Wstępnie zamontowany na stanowisko 

post-8950-0-58897700-1431533118_thumb.jpg

post-8950-0-58491100-1431533127_thumb.jpg

post-8950-0-87663600-1431533134_thumb.jpg

co dziwne OS nie instaluje śruby regulacyjnej przepustnicy

post-8950-0-39214800-1431533140_thumb.jpg

jak się dowiedziałem gaszenie silnika odbywa się poprzez całkowite zamknięcie przepustnicy 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Robert za namiary :)

Wstępnie ogarnąłem temat ,wizyta w sklepie z kosiarkami i śrubeczka już spełnia swoje zadanie ;)

Silnik zapalił od strzału i pięknie terkoce :D

Rafał zamieści filmik z odpalenia silnika

A teraz Valiant na stół,przeróbka mocowań i sterowania silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wydech upchany.... ;)

Nie ma to jak wpaść na oględziny, zobaczyć jak model się składa i zobaczyć załamanego kolegę który próbuje coś wymodzić ale nie bardzo wychodzi....

Krótka narada we trzech,wypad w tajemne miejsce(tig) ,pospawane kolanko i piwo na koniec :D .

No i oczywiście mega zadowolenie Kazka

 

2015-05-15-842.jpg

 

2015-05-15-843.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.