Hotpoint Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ciężko wyrwać od nich kase ? ... i dlaczego czekałeś 6 m-cy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Kasy to raczej oddać nie chca, raczej zwracają w formie punktów, ja wybrałem punkty i za nie kupiLem TR 55 który jest w tej samej cenie, tez była ostatnia sztuka, ale niestety za przesyłkę trzeba zapłacić 11,35$. Tak szczerze to za 246$ silnika 50cc nie kupisz nigdzie indziej. Mysle ze warto czekac, moze RCG w koncu dojdzie a jak nie to kupic inny. Ja czekalem pol roku bo mialem nadzieje ze RCG dojdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Panowie pilna prośba, niestety HK delikatnie nazywając wprowadził mnie w błąd i zakupiłem silnik, którego nie mają. Nie mam tyle zdrowia co kol. grafitxt i czekać 6 m-cy, dlatego zwracam się z prośbą o sugestię na co go wymienić z magazynu global, bo kasa już zapłacona a ja nie chcę czekać. Osobiście zastanawiam się nad boxerem 53 ccm, jeśli macie jakieś opinie na jego temat będę bardzo wdzięczny: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11973__5_5HP_53cc_Twin_Cylinder_Gas_Engine.html ewentualnie: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8859__Turnigy_HP50_50cc_Gas_Engine_5_5HP.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__42067__Turnigy_TR_55_55CC_Gas_Engine_5_6HP.html ... a może macie innych kandydatów. Będę wdzięczny za każdą opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gignasiak Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Witam zobacz czy są jakieś części dostępne do turnigi bo ja chciałem taki kupić ale w polskim sklepie nigdzie części zamiennych nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Silnik wybrany - zapłacony. Po cyrkach z wirtualnim RCG, którego nie było i ponownym przemyśleniu sprawy postawiłem na MLD 35 i on właśnie został zakupiony z magazynu global. Przyznam, że KM w silniku korcą, ale niestety zawsze kosztem wiekszej masy, więc postawiłem na lekkość i mam nadzieję, że Extrę uda się tak poskładać, by nie dawać dodatkowego balastu. Przypomnę wg. instrukcji, przy zalecanym silniku Fuji - 1830 g trzeba dołożyć ~250 g na ogon do prawidłowego wyważenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Jeśli to do Extry to boxer raczej odpada.. W opisie silnika z ostatniego linka nic nie pisze o gażniku Walbro (być może jest) a to istotna rzecz. Teoretycznie ta 50 -tka z środkowego linka jest z walbro, najbardziej optymalny wybór wg mnie. Poza nawiasem,żaden z tych silników szału nie robi i dupy nie urywa . Znam kilka przypadków z silnikami Turnigy że właściciele narzekali okropnie..ale jak to bywa w chińczykach, jest tak że trafi się egzemplarz który fajnie chodzi.. Edit. Gratki.Miałem MLD 35 i mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Pewnym istotnym szczegółem jest fakt iż ma on sporo wysunięty gażnik,w niektórych przypadkach trzeba wycinać miejsce w wrędze trzymającej silnik i gażnik wchodzi częściowo w kadłub,jest tego duży plus-gażnik jest niewrażliwy na zawirowania,zmiany ciśnienia pod maską. Generalnie to bardzo mocny i lekki silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 W silniku TR 55 jest gaźnik Walbro WT 972A chyba popularny w chińskich piłach spalinowych sprzedawanych u nas przez domokrązców (słowackich cyganów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Nie ukrywam, że naczytałem się o krzywych wałach i innych wałach w Turnigy i dlatego zmieniłem zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam wszystkich Dzis dotarla do mnie rowniez w/w Extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 A ja wciąż czekam na silnik, jeszcze nie dojechał do Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jest światełko w tunelu. Silnik dotarł do Warszawy :) Tomcat jaki planujesz napęd i wyposażenie ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Módl się żeby nie było informacji "Zatrzymano przez urząd celny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wjechał z taką informacją właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 W końcu dziś urocza blondynka dostarczyła mi przesyłkę z MLD 35. Udało się bez dodatkowych kosztów Dlatego od razu zwracam się z pytaniem: Czy docierać silnik na oleju systetycznym ? Nie znalazłem w instrukcji innej wzmianki, jak tylko to, że mieszanka powinna być 1:45 z olejem syntetycznym ... ale co z docieraniem ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ja ten silnik docierałem na mineralnym potem chodził na syntetyku ,bezproblemowo. Obecnie jest tendencja iż można docierać na syntetyku-tak zaleca obecnie w swoich silnikach DLA i tak robiłem a silniki chodzą świetnie. Może spróbuj na syntetyku docierać,nie przegrzewaj z początku ,nie gazuj, daj więcej oleju ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 To zapytam inaczej. Czy nawet jeśli producent zaleca (choć tego nie wiem) docieranie na syntetyku a będę docierał na mineralnym może to w jakikolwiek negatywny sposób wpłynąć na trwałość silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Raczej a na bank, nie wpłynie to na trwałość ,to znowu nie są wyczynowe silniki i zniosą wiele . Przede wszystkim dobry olej,bez dawania w palnik od razu i będzie chodził dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Znalazłem mineralny Stihla, powinien być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Bardzo dobre oleje mineralne w buteleczkach 100-kach można nabyć w sklepach ,serwisach z kosiarkami. Nie trzeba od razu kupować litra... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hotpoint Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dokładnie o niego mi chodzi. Ile należy wypalić do przesiadki na syntetyk - 3 - 4 l ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi