danteforum Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam. Złożyłem dziś ESA, wraz z kolegą modelarzem. W domu wszystko podpiąłem i ustawiłem by sprawdzić czy dobrze wszystko działa. Okazało się jednak, że patrząc na śmigło z przodu poczułem wiaterek A więc ciąg jest nie w tą stronę... I co teraz? Jestem początkującym modelarzem(Drugi model, Pierwszy ESA) więc proszę o zrozumienie Kierunek pracy silnika patrząc na śmigło - Prawo. Śmigło - http://cyber-fly.pl/pl/p/GWS-9x5/1519Oczywiście silnik pochylony tak jak powinien być pochylony czyli w prawo i w dół.Czy wystarczy przeprogramować regulator tak by dał odwrotne obroty ? Ale czy wtedy wykłon silnika będzie odpowiedni ?Z góry dziękuję za pomoc
eze Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zamień kabelki plus z minusem prąd będzie płynął w druga strone
KamilDudek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Trzeba zamienić miejscami dowolne dwa z trzech połączeń pomiędzy silnikiem a regulatorem. I... Będzie działać Jak zamienisz plus z minusem na regulatorze to ucieknie z niego potrzebny do działania dymek. I... Nie będzie już w ogóle nic działać.
robertus Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Można w regulatorze zaprogramować odwrotne obroty lub tak jak koledzy piszą, przepiąć dwa dowolne kabelki idące od silnika do regulatora. Zależy jak Ci łatwiej.
danteforum Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 hehehe to mnie kolega EZE rozbawił Może jestem amatorem, ale nie aż tak Dziękuję bardzo Panowi Zaraz będę kombinował
dobiecki Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 A mnie kolega EZE nie rozbawił, wręcz przeciwnie. Dawanie takich rad powinno byc karane.
polpakpol Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zamień kabelki plus z minusem prąd będzie płynął w druga strone Za taką radę powinieneś wylecieć z forum Zamień ze sobą 2 dowolne kabelki między regulatorem i silnikiem lub przeprogramuj regulator