danteforum Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam. Złożyłem dziś ESA, wraz z kolegą modelarzem. W domu wszystko podpiąłem i ustawiłem by sprawdzić czy dobrze wszystko działa. Okazało się jednak, że patrząc na śmigło z przodu poczułem wiaterek A więc ciąg jest nie w tą stronę... I co teraz? Jestem początkującym modelarzem(Drugi model, Pierwszy ESA) więc proszę o zrozumienie Kierunek pracy silnika patrząc na śmigło - Prawo. Śmigło - http://cyber-fly.pl/pl/p/GWS-9x5/1519Oczywiście silnik pochylony tak jak powinien być pochylony czyli w prawo i w dół.Czy wystarczy przeprogramować regulator tak by dał odwrotne obroty ? Ale czy wtedy wykłon silnika będzie odpowiedni ?Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zamień kabelki plus z minusem prąd będzie płynął w druga strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDudek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Trzeba zamienić miejscami dowolne dwa z trzech połączeń pomiędzy silnikiem a regulatorem. I... Będzie działać Jak zamienisz plus z minusem na regulatorze to ucieknie z niego potrzebny do działania dymek. I... Nie będzie już w ogóle nic działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Można w regulatorze zaprogramować odwrotne obroty lub tak jak koledzy piszą, przepiąć dwa dowolne kabelki idące od silnika do regulatora. Zależy jak Ci łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...