Irek M Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Rozpocząłem prace nad modelem Bv-141 z planów Nicka Ziroliego. Temat nie jest nowy bo prace trwają już od jakiegoś czasu ale strasznie się ślimaczą. W stosunku do oryginału plan powiększałem chyba 25% - teraz jego rozpiętości to 166cm. Jaki zastosuję silnik będzie zależało od końcowego efektu masowego ale będzie to OS La 46 lub ASP FS 61 - oba wypróbowane w bardzo dobrze latającym Vicomte tej samej rozpiętości. W modelu zastosuję chowane podwozie natomiast kabina pilotów chyba będzie bez oszklenia. Na dzień dzisiejszy zrobiłem tylko tyle ile widać na focie.
pacek Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 on jest brzydszy od raty i se5 razem wziętych
bart07 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Będziesz skazany na wożenie ze sobą dokumentacji oryginału...
Irek M Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 A po co mi ta dokumentacja? dla mnie najważniejszą dokumentacją to fotki i filmy z lotu . Dziś trafiłem na relację budowy wersji combat - oczywiście rdzenie styro. Nawet całkiem całkiem to wyszło.
bart07 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Żeby udowodnić, że Ty jesteś zdrowy na umyśle i tak miało być Bo nie wygląda
hubert_tata Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Co tam combat - zobacz (jeżeli nie widziałeś) relację z lotów http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1242136&page=8 #111 i dalej. Brzydki, ale lata Natomiast brak szklenia kabinki to moim zdaniem duży minus - akurat w tym modelu, gdzie jest sporo szkła.
Irek M Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zgadzam się z Tobą Hubert, że kabina powinna być oszklona. Taką chciałbym wykonać ale czas pokaże. Mnie bardzo podobają się te filmy z niskich przelotów i mam nadzieję, że takie też Wam zaprezentuję .
JANTAR87 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Hey,też widziałem relację combat ale ESA. Ja uskuteczniam wersję ACES na rozpiętość 130cm.Ja już mam kadłub i statecznik, dzis wytnę skrzydło i zabieram się za kabinkę tylko nie wiem czy warto się męczyć nad kopytem przy jednostkowej budowie on jest brzydszy od raty i se5 razem wziętych Haaaa! PRAWDA! Jest brzydki w piękny sposób! A są tylko lub aż dwie rzeczy jakie mnie w nim strofują, konieczność wykonania podwójnego wzniosu i to że to jakby średniopłat. Nic trudnego ale to dodatkowe pierdoły do ogarnięcia. Na tym zdjęciu wygląda jakby miał pełny statecznik poziomy ale może to tylko takie ujęcie.http://artcontrarian.blogspot.com/2012/03/asymmetrical-airplane-blohm-voss-bv-141.html
Irek M Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 :DOryginał, że pełny statecznik ? NIE ! on jest właśnie niepełny - tylko z lewej strony prawie, że . Na 100% wszystko konstrukcyjne jest. O jakim podwójnym wzniosie mówisz? Że na obu połówkach ? Faktycznie coś nie tak skoro to asymetryk. Centropłat nie ma wzniosu - tylko końcówki płata. Ye końcówki to jakieś połowa długości każdego skrzydła. Combat, o którym pisałem to też coś ok. 134cm .
JANTAR87 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Hey, takiej relacji z budowy combata o rozp.134cm jeszcze nie znalazłem tylko esę.Muszę głębiej poszukać , bo jestem ciekawy jak to wyszło
Irek M Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Sorki, on jest na 145cm - znaczy ów combat:http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/416194-BV-141B?s=d0fe56351cf61ad07860bf1ce37ff52b Przy moim prace bardzo wolno do przodu : jestem w trakcie oklejania kadłuba .
JANTAR87 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ja na razie stoję w miejscu ale po świętach może nawet założę stosowny temat w dziale combat. Jak będziesz miał jakieś fotki to nie omieszkaj ich tutaj zamieścić
Rekomendowane odpowiedzi