Skocz do zawartości

Antena "stockowa " czyli gdzie to upchać.. itp


sławek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , Jestem zielonym i szczęśliwym (lub nie- jeszcze nie wiadomo)  posiadaczem RX/TX  1215-700A  i mam masę pytań :)

Na dziś pytania  :

- czy można usunąć plastik z anteny  fabrycznej  i jak ?- potrzebne mi jej małe wymiary i mniejsza waga z racji  umieszczenia jej na ogonie.. ( latanie koło nogi więc pająki, koniczynki to jeszcze temat nie na te chwilę)

 

Jeśli tak to:

 

- czy można przedłużyć  kablem i jakim odległość między nadajnikiem a anteną -zależy mi na takim układzie ,podejrzewam że koncentryczny zwykły kabel typu TV nie zda tu egzaminu?

post-1427-0-34438300-1424102544_thumb.jpg

Zyskuje na odległości od napędu i odbiornika   i nie wystaje mi "bat"  a antena jest schowana w stateczniku pionowym .

 

Da się? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

szczerze nie polecam  , antenka jak najbliżej nadajnika najlepiej wkręcić w nadajnik

Zgadzam się

 

każdy cm kabla to ogromne straty, roztrajasz antenkę.

Wiadomo, że jakieś straty będą ale bez przesady, że ogromne. A z tym rozstrajaniem anten kablem ekranowanym to już całkiem nie wiem.

 

Ponadto warto dać pare cm pigtaila między nadajnik a antenę bo w razie Wu nie urwiesz tak szybko złącza antenowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mówimy o FPV 1,2 GHz 0,7W? Jeżeli tak, to tym bez podstawowej wiedzy na temat anten nie powinno się latać. Nadajnik wideo może Ci zatykać odbiornik RC pracujący na 2,4GHz. 

 

Bez problemu zrobisz do tego antenkę 1/4 . 

 

Kable CHYBA 50 ohm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo nikt nic nie radził więc w między czasie zmieniłem koncepcje ,rezygnuje z chowania anteny w stateczniku pionowym a będzie ona bezpośrednio z nadajnikiem  nad kabiną przed skrzydłem .