bart07 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Poszukuję opinii o sklepie http://towerhobbies.com/
dariuszj Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Swego czasu jeszcze przed erą HobbyKing robiłem tam zakupy. W sumie to było chyba ze 3-5 zamówień. Wszystko bez najmniejszych problemów. Towar zgodny z zamówieniem, dobrze zapakowany. Dają jakieś rabaty na przesyłkę w zależności od kwoty zamówienia. Czasów dostawy dokładnie nie pamiętam, ale były chyba opcje przesyłki lotniczej i morskiej. Pierwsza dochodziła szybko, druga nawet coś koło 2 miesięcy. Raz chyba przesyłka została oclona i miała doliczony VAT.
f-150 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Także kupowałem.Jedyny minus to koszty przesyłek, ale wiadomo Stany.Do dziś przesyłają co miesiąc katalogi
M.Ch. Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, raz u nich kupowałem. Oferty, marketing na bardzo wysokim poziomie (jak na nasze PL warunki w tej branży). Szybko, sprawnie - towar zgodny z opisem. Do tej pory przysyłają mi katalogi.
dariuszj Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Zapomniałem o tym napisać, a faktycznie przysyłali katalogi raz w roku i chyba co miesiąc takie gazetki z ofertą. Niestety już chyba zbyt długo nie zamawiałem, bo przestali. Ale spam na e-maila ciągle wysyłają
Sage Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Zaopatruje sie u nich w czesci do silnikow OS. Praktycznie wszystkie czesci na stanie. Wysylka tego samego dnia jezeli zamowienie zlozone do poludnia. Czas oczekiwania na przesylke USPS int'l mail (tracking) do 7 dni roboczych. Niestety ceny przesylek z roku na rok ida w gore. Bardzo profesjonalny podejscie do klienta. Sklep godny polecenia.
emas Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 To ja opiszę swoje doświadczenie z tym sklepem. W dniu 30.08 zamówiłem tam ESC Castle Lite Egde 100A za 97$ z kodem rabatowym na 7$ znalezionym w sieci - razem z przesyłką wyszło 101$. W chwili zamówienia był status "In stock". Kolejnego dnia, tj. 31.08 złożyłem kolejne zamówienie na kartę programującą Castla. Wieczorem zalogowałem się na sklepie by sprawdzić statusy zamówień. Zamówienie z kartą programującą zmieniło się na "Shipped" natomiast w zamówieniu na ESC zauważyłem info, że "czekają na dostawę od producenta" i status zamówienia zamienił się z "Processed" na "Backorder"... Na stronie produktu natomiast status nadal "In stock". Napisałem do nich maila z zapytanie dlaczego tak jest i kiedy spodziewają się dostawy i wysyłki do mnie... 0 odpowiedzi przez kilka dni. W tym czasie wysłałem jeszcze kilka maili bez odpowiedzi. Płaciłem Paypalem i Ci z kolei w związku z brakiem informacji ze sklepu, że towar wysłany cofnęli moją płatność - kasa wróciła na konto. 5 września dostałem od TH, że mają już ESC dla mnie jednak weryfikacja płatności została odrzucona, i że nie mogą jej ponowić ale mogę zapłacić Kartą płatniczą. Odpisałem żeby wystawili nowe żądanie zapłaty Paypal i nie ma problemu - zapłacę w ten sposób. I uwaga, znów olewka... kolejnego dnia dostaję info, że wystawią nowe żądanie zapłaty jednak już znów nie mają tego ESC na stanie... I w tym samym czasie dostałem od nich żądanie zapłaty na Paypal na prawie 105$... Odpuściłem totalnie i zamówiłem ESC w amainhobbies.com za 94$ z wysyłką... Żeby być sprawiedliwym: Karta programująca leży już na Okęciu od 3 dni - więc tu nie mam zastrzeżeń, ale jeśli pojawią się jakieś problemy to nie tylko w moim odczuciu (info zaczerpnięte z innych zagranicznych for, m.in. rcgroups) "customer service" w tym sklepie to fikcja.
Rekomendowane odpowiedzi