Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Swego czasu jeszcze przed erą HobbyKing robiłem tam zakupy. W sumie to było chyba ze 3-5 zamówień. Wszystko bez najmniejszych problemów. Towar zgodny z zamówieniem, dobrze zapakowany. Dają jakieś rabaty na przesyłkę w zależności od kwoty zamówienia. Czasów dostawy dokładnie nie pamiętam, ale były chyba opcje przesyłki lotniczej i morskiej. Pierwsza dochodziła szybko, druga nawet coś koło 2 miesięcy. Raz chyba przesyłka została oclona i miała doliczony VAT.

Opublikowano

Witam,

 

raz u nich kupowałem. Oferty, marketing na bardzo wysokim poziomie (jak na nasze PL warunki w tej branży). Szybko, sprawnie - towar zgodny z opisem.

Do tej pory przysyłają mi katalogi.

Opublikowano

Zapomniałem o tym napisać, a faktycznie przysyłali katalogi raz w roku i chyba co miesiąc takie gazetki z ofertą. Niestety już chyba zbyt długo nie zamawiałem, bo przestali. Ale spam na e-maila ciągle wysyłają ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaopatruje sie u nich w czesci do silnikow OS. Praktycznie wszystkie czesci na stanie.

Wysylka tego samego dnia jezeli zamowienie zlozone do poludnia.

Czas oczekiwania na przesylke USPS int'l mail (tracking) do 7 dni roboczych.

Niestety ceny przesylek z roku na rok ida w gore.

Bardzo profesjonalny podejscie do klienta. Sklep godny polecenia.

  • 3 lata później...
Opublikowano

To ja opiszę swoje doświadczenie z tym sklepem.

W dniu 30.08 zamówiłem tam ESC Castle Lite Egde 100A za 97$ z kodem rabatowym na 7$ znalezionym w sieci - razem z przesyłką wyszło 101$.

W chwili zamówienia był status "In stock". Kolejnego dnia, tj. 31.08 złożyłem kolejne zamówienie na kartę programującą Castla.

Wieczorem zalogowałem się na sklepie by sprawdzić statusy zamówień.

Zamówienie z kartą programującą zmieniło się na "Shipped" natomiast w zamówieniu na ESC zauważyłem info, że "czekają na dostawę od producenta" i status zamówienia zamienił się z "Processed" na "Backorder"... Na stronie produktu natomiast status nadal "In stock".

Napisałem do nich maila z zapytanie dlaczego tak jest i kiedy spodziewają się dostawy i wysyłki do mnie... 0 odpowiedzi przez kilka dni. W tym czasie wysłałem jeszcze kilka maili bez odpowiedzi.

Płaciłem Paypalem i Ci z kolei w związku z brakiem informacji ze sklepu, że towar wysłany cofnęli moją płatność - kasa wróciła na konto.

5 września dostałem od TH, że mają już ESC dla mnie jednak weryfikacja płatności została odrzucona, i że nie mogą jej ponowić ale mogę zapłacić Kartą płatniczą.

Odpisałem żeby wystawili nowe żądanie zapłaty Paypal i nie ma problemu - zapłacę w ten sposób. I uwaga, znów olewka... kolejnego dnia dostaję info, że wystawią nowe żądanie zapłaty jednak już znów nie mają tego ESC na stanie...

I w tym samym czasie dostałem od nich żądanie zapłaty na Paypal na prawie 105$...

Odpuściłem totalnie i zamówiłem ESC w amainhobbies.com za 94$ z wysyłką...

 

Żeby być sprawiedliwym:

Karta programująca leży już na Okęciu od 3 dni - więc tu nie mam zastrzeżeń, ale jeśli pojawią się jakieś problemy to nie tylko w moim odczuciu (info zaczerpnięte z innych zagranicznych for, m.in. rcgroups) "customer service" w tym sklepie to fikcja.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.