yarecki61 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Otwory wierciłem w/g szablonu (kilka fotek wyżej). Tłumik wtedy wypada pod spodem maski,i o to mi chodziło.
yarecki61 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Problem rozwiązany..... :D !!!!!!!.
yarecki61 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 Panie Tomku,proszę przyjrzeć się fotkom wcześniejszym,i obecnym.Widać z której strony łoża zamocowany jest silnik. Myślałem że to bez różnicy, a jednak.....Taki mały szczegół.
yarecki61 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Co do oblotu to nie wiem czy się w tym sezonie wyrobię.Mam przy modelu jeszcze troszkę pracy.
mr.suchy Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 A co Pan chce tam jeszcze robić ? Mamy przecież czerwiec więc lekko 4 miesiące latanie :-)
yarecki61 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 No nie....podejrzewam że się wyrobie. Myślę nad wyposażeniem.Zastanawiam się nad rozwiązaniem zasilania,czy zastosować menager plus dwa pakiety lipol,czy iść na łatwiznę. Menager ten.... http://www.nastik.pl/regulator-napiecia-dualsky-liniowy-p-4448.html
lukas 39 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Żaden menager tam nie jest potrzebny ,tego dualskiego z linku mam w yaku 55cc ,wystarczy bec 5A jeden pakiet 2s w granicach 1700mAh .U mnie ten model latał na serwach Hiteca 422,pakiecie 6v 1600NiMh i było aż nadto na 5 lotów.To nie jest akrobat 3D i niema potrzeby pakowania tylu gratów, model latał nie żle ale tylko akro.Był bardzo szybki a do lądowania potrzeba było sporo miejsca ,lubi zwalić sie na skrzydło przy braku odpowiedniej prędkości .Podwozie to dno,wystarczy przyziemić ciut mocniej i wygięte ,radzę założyć od razu jakieś odciągi to kolega oszczędzi sobie nerwów na przyszłość ,powodzenia.
yarecki61 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dzięki kolego za cenne dla mnie informacje. Pozdrawiam...
yarecki61 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2015 Pomału do przodu...Usterzenie tylne przyklejone, montaż kółka ogonowego...
yarecki61 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2015 Prac ciąg dalszy....Montaż popychaczy,dźwigni i snapów....
dyra63 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Załóż sobie docelowo na końcówki snapów zabezpieczenia z kawałów przewodu paliwowego.Fajny model.Pozdrawiam Adam.
Shock Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Wg mnie to tylne koło jest niewłaściwie zamocowane . Po pierwsze powinno być w osi obrotu ,po drugie powinno być wygięte(drut) 90 stopni i wklejone w ster kierunku (chyba że blokują zawiasy). Przy pierwszym skręcie wypnie się z tej tulejki drut
yarecki61 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Rafał przyznaję Tobie racje.Zbytnio się pospieszyłem. . Mocowanie już poprawiłem w/g instrukcji...
Tomek Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Ta tuleja to zabezpieczenie przed uderzeniem koła w ziemie , ratuje w ten sposób zęby serwa, właśnie błędem jest na sztywno łączenie koła z kierunkiem. Ja w dużych 2,2m akrobatach miałem 1mm drucik i świetnie się to sprawowało .
olo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Rafał przyznaję Tobie racje.Zbytnio się pospieszyłem. . Mocowanie już poprawiłem w/g instrukcji... Przesunąłeś do tyłu żeby było w osi SK ale ten cały drucik chyba powyginałeś nie tak jak trzeba i mówi instrukcja ale tak czy inaczej da radę z tym polecieć
yarecki61 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Model poskładany do ,,kupy" .Teraz tylko elektronika i w górę...
yarecki61 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Docieranie silnika na ziemi,reszta w powietrzu...niebawem...(czekam na serwa i pakiet)
Rekomendowane odpowiedzi