Krystianjedral Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam. Czy jeżeli mam silnik przeznaczony na 5/6S to czy mogę podłączyć go do akumulatora 4S ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Donaro Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Tak tylko jego obroty będą mniejsze. Obroty silnika są zależne od napięcia. Przypuszczalnie producent opisuje że silnik pod 5/6S bo wtedy ma największą sprawność. Niższe napięcie niższa sprawność nizsze obroty.
bubu2 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Sprawność silnika nie zależy od napięcia (tutaj). Niższe obroty też nie mają nic wspólnego ze sprawnością. 1
robertus Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Ciąg będzie mniejszy. Tak jakbyś latał na max 75%
Donaro Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Bubu2 ma rację, nie miałem na myśli sprawnośći tylko mocy. Dzięki za czujność Panowie. Mój bląd. Pisałem w robocie na szybko i tak palnąłem
idfx Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Wydaje mi się, że może się okazać, że i śmigło powinno być inne niż dla zasilania sześcioma celami.
M.Ch. Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Wydaje mi się, że może się okazać, że i śmigło powinno być inne niż dla zasilania sześcioma celami. Cześć Kacper, nie żartuj - nie wydaje Ci się tylko to już dawno wiesz. Jesteś zbyt skromny. Witam. Czy jeżeli mam silnik przeznaczony na 5/6S to czy mogę podłączyć go do akumulatora 4S ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Witaj Krystian, raz jeszcze namawiam (jak w poprzednim temacie) - naucz się korzystać z Ecalca. I przejżyj sobie różne modele silników od topowych producentów - po jakimś czasie będziesz sam "czuł" ile cel do danego KV, jakie śmigło itp. Do silnika ma 5-6S możesz nawet 7S podłączyć... tylko z takim śmigłem aby prąd nie przekroczył podawanego przez producenta, podpowiem. że z mniejszym.
Rekomendowane odpowiedzi