Skocz do zawartości

MVVS 2,5


EnzO_CK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich modelarzy! Właśnie kupiłem silnik MVVS 2,5 cm3 nowy. Na początku miałem problemy z jego odpaleniem bo gaźnik jest dość dziwny jak dla mnie do zrozumienia ( jedna śrubka do składu mieszanki ). Ale się udało. Mam tłumik boczny czrany do tego silnika. Po odpaleniu na ścianie :evil: zostały krople jakiegoś oleju poczodzenia niewiadomego. Iglica jest odkręcona na 1,5 obrotu. Paliwo 80/20. Czasami gdy dałem na najwyższe obroty gasł. Podkręciłem iglice i już chyba palił normalnie. Silnik pracował narazie ok. 5 minut dlatego nie jestem pewien czy jego praca wygląda normalnie. Jestem początkującym modelarzem dlatego proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest nowy to powinieneś go dotrzeć. Robi się to tak że po odpaleniu (iglica na jakieś 2-2,5 obrotu wykręcona) gdy silnik już chodzi odkręcasz iglicę jeszcze kilka obrotów (maksymalnie wzbogacasz mieszankę) i jednocześnie maksymalnie otwierasz przepustnicę. Chodzi o to aby silnik "ledwo" chodził przy maksymalnie otwartej przepustnicy (chodzi o maksymalne przelanie - jednak takie aby nie trzeba było cały czas grzać tylko powiedzmy przez pierwsze 20sek). Wypalisz tak ze 3 zbiorniki i można zacząć zubożać mieszankę. Loty jednak radzę przeprowadzać na przelanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olejem się nie przejmuj.Można go zmyć płynem do szyb ,Po wypaleniu 2-3 zbiorników tak jak radził Janek (mocno Przelane ,głowica nie powinna parzyć w palce)podkręć obroty do ok 10 -12 000 ale tak aby było widać wyrażną smugę dymu no i w górę .W locie silnik będzie się lepiej chłodził .Potem przyjdzie czs na podkręcanie obrotów.Tak postępują moi koledzy z combatu i ja tak docierałem 3 siniki ABC różnych firm.

Powodzenia Marian :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach