mac Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Dzięki BartK za dobre słowo Sage, na 8 lat startów z wózka nie miałem ani jednego przypadku nieudanego startu. Niestety sam z pewnych względów sobie nie rzucę, a nie ma odważnego żeby mi model machnął, a jak już się znajdzie odważny to zazwyczaj nie wzbudza mojego zaufania Więc wolę wózek i model w jednym kawałku Może to przeoczyłem, ale mógłbyś podać jaki silnik axi + śmigło jest zainstalowane i ile A to pobiera w modelu który przedstawiłeś? Pakiet to 6s zdaje się?
piotralski Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Gratulacje Maciek! Miło, że model lata (i to przepięknie) i cieszy!!!!
mac Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 O! Piotrze- Dziękuję. Jak miło Cię widzieć Planujesz powrót do latania?
piotralski Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Na razie odpoczywam od latania, ale kto wie
mac Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Rozumiem W każdym razie powodzenia w tym w czym teraz się spełniasz.
Sage Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Mac, mysle, ze wlasciciel napisze dokladnie jaki naped zastosowal i pare slow od siebie juz wkrotce tu w temacie. Jesli chodzi o wozek, to nic zlego. My nie dysponujemy tak dobrym pasem 'pod domem', gdzie najczesciej sie spotykamy, aby startowac z wozka Do Borska mamy za daleko na zbyt czeste wyjazdy a latamy stosunkowo duzo. A warto pokazac, ze i taki duzy model wystartuje tez z reki. Poza tym model moim zdaniem, zdaniem obserwatora, swietny i dobrze zrobiony. Valenta uzyskal zloty srodek pomiedzy wytrzymaloscia a wlasciwosciami lotnymi. Jakosc wykonania tez na wysokim poziomie. Dobra 4+. Ja z tych dla ktorych model musi dobrze latac jak i dobrze wygladac. Osobiscie coraz czesciej patrze w strone Ventusa 4m od Valenty.
mac Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Podzielam Twoje zdanie co do jakości i parametrów tego modelu. Widzę, że tak jak u mnie został przedłużony i podparty wał silnika. Będę czekał z zainteresowaniem na opis modelu.
Oko 007 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Pięknie chłopaki, widzę Macieju że ''łowisz" same ciekawe sprzęty tak trzymaj !!!!
mac Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 hehe Jakoś tak się w tym roku sprawy potoczyły
pablos Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 Witam W moim jest Hacker A-40 V2 z przekładnią, regiel Master Spin 75, śmigło RF 23/12, pakiet 6s, start z ręki bez problemu 1
Sułek Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Jako wywołany do tablicy- informuję: Mój Thermik ma kadłub kewlarowo- szklany dlatego, że nie lubię zabiegu pt. " wywalanie antenek na zewnątrz". Skrzydło całe w węglu. Serwa KST 125MG, jedynie ogon -2x145MG (oba te serwa mieszczą się w stateczniku pionowym) pakiet: 6s 4 lub 4.5Ah 30/40C regiel: RAY 70/80A silnik AXI 4130/20V2 z ośką przedłużoną za pomocą zapasowe,j oryginalnej ośki, podpartej w 3 punkcie na łożysku we wrędze czołowej. śmigło 18.5x12+ kołpak turbo waga do lotu z większym pakietem- 6100g BEC(impulsowy 5A) z regla zasila jedynie ogon i odbiornik. dodatkowy BEC 7A - zasila całe skrzydło. Czemu taki napęd? Z przekory... "Wszyscy" pakują zazwyczaj Hackery z przekładnią, a ja nie cierpię przekładni. Ot i wszystko. Dodatkowo, chyba wychodzi taniej (?) Napęd się sprawdził- model bez problemu i bez rozbiegu startuje z ręki. Dodatkowo jest cichy, brak bicia... Skrzydło 3 częściowe- części są ciasno spasowane na prostokątnych łącznikach. Dodatkowo trzymają je w kupie wklejone neodymy. Na neodymach również trzyma się pływający ster wysokości, który jest demontowalny. Całe skrzydło kontaktuje się z kadłubem za pomocą metalowej, wklejonej, 15 pinowej wtyczki/gniazda z kompletu. Uszy elektrycznie na wklejonych, plastikowych gniazdach/wtykach. Początkowo kleiłem skrzydło taśmą, jednak okazało się, że nie ma takiej potrzeby i odstąpiłem. Model wyważył się bez grama ołowiu (zgodnie z tradycją). Problem był tylko ze sterowaniem- mam Spektrum 7 kanałowy a serw do obsłużenia: 10+ regiel. Aby nie stosować żadnych tam kabli Y (a fuuuj...) wykonałem moduł mikroprocesorowy, zwielokratniający istniejące kanały po stronie odbiorczej: dostaje on 2 sygnały od 2 zewnętrznych klap a wypluwa dodatkowo 2 niezależnie trymowalne sygnały dla klap wewnętrznych oraz 2 sygnały nieproporcjonalne o regulowanym progu wyzwalania dla obu hamulców. Pierwotnie miała to być prowizorka do czasu kupienia Horusa 16 kanałowego, ale w praktyce okazało się, że działa to tak dobrze, że już tak zostanie a apy nie będę zmieniać. Jestem z modelu bardzo zadowolony- maksymalne hamowanie prawie zatrzymuje go w powietrzu. Pięknie wozi się po niebie- przy braku termiki godzinę wisi w przestworzach. Przy termice- poezja. Niektórym się to może nie podobać, ale dla mnie to kwintesencja latania. pzdr 4
Sułek Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Wygrzebałem jedyne zdjęcie napędu przed montażem- może kogoś zainteresuje... 3
mac Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Też coś takiego wykombinowałem. Dodatkowo podparcie łożyska jest na demontowanym dekielku tak, że można wymienić łożysko czy wał bez demontażu silnika. Całość jest z duralu. Oś śmigła fi 8mm. 1
Sułek Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Piękna robota! U mnie również można wymienić łożysko bez ruszania silnika. pzdr
elpazo Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Ciekaw jestem jakie silniki do tego modelu można jeszcze wsadzić ???? Na pewno były u was rozpatrywane wszelkie inne wersje napędu ,poza gumą oczywiście.
Rekomendowane odpowiedzi