Skocz do zawartości

Top Flite® GOLD EDITION™ P-40E Warhawk.


monter1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamówiłem kołpak 4' aluminiowy, jest mały problem oś mocowania na silniku ma gwint 8x1.25 a kołpak ma otwór w taczy i nakretke mocująceą fi 10. Są jakieś sposoby rozwiązania tego problemu czy kołpak do zwrotu.

 

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej trzeba wytoczyć tulejke redukcyjną fi 10/8mm oraz nową nakrętek z gwintem jak na wale. Nie wiem czy dostaniesz kołpak z nakretka dokladnie pasująca. A kolpak ma śrubę mocująca M5 czy M6? A może jeszcze inna. Daj jakieś foto. Mam tokarkę precyzyjna to może coś pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej trzeba wytoczyć tulejke redukcyjną fi 10/8mm oraz nową nakrętek z gwintem jak na wale. Nie wiem czy dostaniesz kołpak z nakretka dokladnie pasująca. A kolpak ma śrubę mocująca M5 czy M6? A może jeszcze inna. Daj jakieś foto. Mam tokarkę precyzyjna to może coś pomogę.

Dzięki Tomasz za pomoc na razie będę próbował coś załatwić sam. Jeśli mi się nie uda wtedy się odezwę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy jeszcze ktoś tutaj zagląda? Dni coraz dłuższe więc powoli trzeba myśleć o nowym sezonie. Wracam do prac nad warhawk. zaczynam od kompletacji niezbędnych elementów. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych. Odezwijcie się jak przezimowaliście. Prawdę mówiąc sonduję czy jeszcze mam z kim zamienić słówko w kwestii budowy wiodącego tematu P-40 Warhawk. Pozdrowienia dla skutera. Mam nadzieję że wrócisz do projektu .... Odezwijcie się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokleiłem i spasowałem z kadłubem mordkę silnika. Dopasowałem na ciepło (150 C) kabinkę - planuję przykleić ją na "Formula 560", więc musi ładnie przylegać. Teraz właśnie kleję statecznik pionowy z poziomym, a jutro wkleję je w kadłub.

Działajcie Panowie działajcie, ja i tak mam fory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozdrowienia monter ☺. Wczoraj go zdjąłem z półki i podumałem nad nim chwile. Fajna impreza warbirdowa szykuje się pod koniec lipca w Bobrownikach i fajnie byłoby się pokazać ale nie wiem czy zdążę z P40 ka. Na pewno będę z Mustangiem i Corsarzem. Na chwilę obecną stół mam zajęty skrzydłami do f2b więc Warhawk musi jeszcze poczekać.

post-14250-0-82577300-1487721223_thumb.jpg

post-14250-0-94358700-1487721362_thumb.jpg

post-14250-0-80858500-1487721401_thumb.jpg

post-14250-0-89559800-1487721427_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozdrowienia monter ☺. Wczoraj go zdjąłem z półki i podumałem nad nim chwile. Fajna impreza warbirdowa szykuje się pod koniec lipca w Bobrownikach i fajnie byłoby się pokazać ale nie wiem czy zdążę z P40 ka. Na pewno będę z Mustangiem i Corsarzem. Na chwilę obecną stół mam zajęty skrzydłami do f2b więc Warhawk musi jeszcze poczekać.

Fajnie wygląda. Mam oczywiście pytanie czym malujesz linie na skrzydłach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corsair jest pokrywany japonką na Nitrocellon i malowany Humbrolami do plastików. Następnie linie są robione markerami do CD i całość jest pomalowana lakierem bezbarwnym poliuretanowym do drewna.

Na P40 kupiłem Humbrole w Sprayu i pokryje bezbarwnym akrylem matowym. Wychodzi bardzo ładnie. :)

post-14250-0-88440700-1487800116_thumb.jpg

post-14250-0-20542200-1487800127_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, a czy przed położeniem akrylowego albo poliuretanowego bezbarwnego, trzeba jakoś przygotowywać powierzchnię tych wyschniętych Humbrolowych kolorów?

 

P.S. A jeszcze pytanie, może ktoś już sprawdzał... - czy to oryginalne białe tworzywo osłony silnika jest odporne na paliwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mnie tchnęło i dwa kawałki tworzywa sklejone klejem do ABS zostawiłem na noc w paliwie. Rano miejsce klejenia trzyma, ale tworzywo ma konsystencję gąbki.

No i ja już widzę tę pięknie sklejoną, spasowaną, wyszpachlowaną i polakierowaną osłonę silnika nazajutrz po lataniu, o ile jej czymś solidnie nie pokryjemy zwłaszcza od wewnątrz...  :(

 

P.S. A jeszcze lepiej kabinka - 30 minut moczenia i w ogóle znika. Rozpuszcza ją nawet dykta. Niezły Gold Edition...  :lol:

P.S. Te spodnie połówki osłon podwozia nie pasują nawet bez podwozia, są za małe... :(

- Najpierw je rozciąłem, a dopiero potem dokleiłem do nosków już ze wstępnymi szczelinami na golenie. Po zaokrągleniu housingów w skrzydle jakoś tam od biedy pasują.

P.S. Czy namalował już ktoś może futryny na kabince?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.