japim Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Widzę EnzO_CK, że zaczynasz wymiękać Zrób model zgodnie z zasadami kombatu - żadnego podwozia, maksymalnie lekko i dopiero wtedy zobaczysz z czym to się je. Wpadniesz potem do Warszawy, lub na jakieś zawody i już nigdy nie będziesz chciał latać w kółko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 To serwo do tego modelu jest za słabe. Te modele rozpędzają się do ogromnych prędkości. Serwo 8g nie da sobie z tym rady. ( tam występują ogromne przeciążenia) Daj serwa standard nawet conrada . Moj kolega ostatnio latał takim kombatem, ( a dokładniej mig-7) model pędził okolo 120km/h , w porywach ( z góry na dół na pełnym gazie ) do 150km/h statecznik wpadał we flater. Jego model ważył w granicy 1kg. Ubił ten model, bo niestety powiedziałem swoje słynne " na pleckach potrafi?" i podwiał go wiatr. Serwa i silnik przeżyły ale z modelu zostało tylo skrzydło. Dlatego jak nie chcesz kogoś zabić, to nie dawaj tam tych serw. Szkoda zdrowia i modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 No to pięknie. Serwa juz mam. Dwa. Jedno na przepustnice a drugie?? Mam jeszcze standart do dyspozycji. Serwa Futaby S3004. Może to micro na wyskość. Bo już serw kupować nie moge. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Pisaliśmy 10000000 razy jakie serwa mają być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Jestem ciekaw jak sobie poradzisz z tym modelem.Zwlaszcza ze zamontowales stosunkowo mocny silnik mvvs z cichym tlumikiem.Te modele sa naprawde szybkie i wymagaja niezlej zrecznosci i przewidywalnosci.Sam mam ochote na taki model ale zastanawiam sie czy dam rade tym latac. Aha moja rada daj pakiet aaa 1000 mah.sa one lzejsze od zwyklych pakietow aa o jakies 70 gram . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Drogi eze. Nie martw się. Jakoś to będzie jak nie poleci w góre to ...... nie zapeszajmy . Narazie mam taki problemik ale go już omawiam z Jankiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Daj jakis film z lotow ciekawi mnie jak bedzie smigal z silnikiem 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Spoko Masz to u mnie jak w banku. Tylko trzeba jeszcze model złożyć . Do kombatów używa się silników od 2,5 ccm do 4 ccm. Więc cyba dużych prędkości nie będzie. Gdzieś ok. 100 km/h. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam po przerwie. Prace ruszyły ale lekko nie na tą strone co trzeba :roll: . 1. Wycinając dziure pod serwo trafiłem w sam środek wręgi wzmacniającej (znajdowała się w samym środku dziury na serwo) :evil: . 2. Wkleiłem lotki na dwa duże zawaiasy i powstała dziura jak :evil:. Na dodatek nie zbyt równo. 3. . Oto efekty mojej pracy :ass: . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Wytnij szybko te zawiasy,nawet zostawiając je w skrzydle .Zrobiłem jedno takie skrzydło i kicha,po co ty masz zrobić to samo.Dość dobre są zawiasy poliestrowe .Wkładasz je w nacięcia i kleisz CA za igłą od strzykawki.Potem kołkuję prostopadle wykałaczką ,dla pewności.Do równego wklejenia można użyć bardzo prostego patentu który można zrobić samemu http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4271 a zawiasy wyglądają tak http://cyber-fly.pl/produkt-264.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Cała lotka już dopasowana. Zakleje chyba japonką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eze Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Czy do laminowania lączenia skrzydel uzywac zwyklej zywicy 2 skladnikowej dostepnej w sklepach modelarskich.?? Co z malowanie mskrzydla .Bawic sie w oklejanie folią czy malowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Ja użyłem włókna szklanego i na to żywice 2 składnikową. Co do malowania radzą trzy razy pokryć kaponem, kolor i bezbarwny lakier samochodowy, żeby paliwo nie rozmazało farby nitro. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Nie ma to jak 3 letni brat cioteczny bawiący się (czymś ostrym) w pobilżu skrzydeł. Pociął całą japonke :evil: . Zakleiłem blsą :twisted: . Końcówski skrzydeł prawie gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Skrzydła i SW po malowaniu caponem. Skrzydła nabrały taki bardziej złoty kolor. Były malowane 3 razy, tak jak pisaliście. Można jakieś wzory malowań Hawkera ?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Kłania się google: http://wp.scn.ru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 1. Jak najlepiej zamontowac biornik 110 ml? 2. Malować ręcznie czy pod kompresor? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 1. Jak najlepiej zamontowac biornik 110 ml?2. Malować ręcznie czy pod kompresor? Ad1. Zależy jaki zbiornik. Jeżeli takie z okrągłą zatyczką, to najlepiej zrobić wycięcie we wrędze silnikowej aby przód częściowo wyszedł. W ten sposób masz już z głowy podparcie z przodu i od razu wystające króćce do podłączenia silnika. Można też normalnie wywiercić otwory na wężyki we wrędze, a zbiornik zamocować całkowicie w środku. Wtedy trzeba zrobić półeczki - ja robię z balsy 5-8 mm. Owijam zbiornik grubą gąbką a następnie wsuwam na wcisk. Ad2. Właśnie trwa dyskusja o tanim malowaniu natryskowym: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=8448 Można też ręcznie - ale wychodzi dużo gorzej, a przy malowaniu pędzelkiem wychodzi stosunkowo dużo farby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Sprawa na teraz ze zbiornikiem wygląda tak. Jest maksymalnie u góry i podparty półeczką z litewki. Wygląda na to, ze to będzie najgorszy model ta forum. Nie wszystko myszło tak jak miało :oops: . JAPIM, stokrotne dzięki Pozdrawiam PS. Zdjęcia wrzuce później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.