Skocz do zawartości

Astra z Topmodel.cz


Anluk

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mam pytanie, czy ma ktoś może jakiś patent jak dobrze przykleić Vkę do ogona? Żywica trochę schnie i nie wiem za bardzo jak to dobrze unieruchomić.

Jeżeli zaginęła Ci załączona do modelu instrukcja to proszę bardzo: http://www.topmodelcz.cz/resources/upload/data/37_Astra%20V%20n%E1vod%20web.pdf na 6-tej stronie jest "patent" jak przykleić V-kę. Kluczem jest żywica 5 minutowa i cierpliwość. Jeżeli nie potrafisz wymyśleć stabilnego mocowania kadłuba do deski montażowej lub stołu I podpórek bocznych to wystarczy jak przytrzymasz rękoma V-kę I kadłub przez 5 minut i po sparwie :-) Co do złączy XT60 to również w tym modelu zastosuj o będziesz mógł przekładać akumulator do innego modelu w razie potrzeby. Jeżeli nie musisz walczyć o każdy gram o po co komplikować sobie życie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Właśnie zorientowałem się, że rozpocząłem ten temat i go nie skończyłem. ASTRA oczywiście została ukończona i lata. Poniżej przedstawię setup jaki zastosowałem oraz kilka zdjęć. Może komuś się przyda.

 

  • Regulator Dualsky 22A XC-22-Lite
  • Silnik Dualsky XM2830EA-10
  • UBEC Foxy 3A
  • Kołpak alu 30/3.17/6
  • Śmigło CAM  Folding PROP 10x5
  • Serwa 6x TowerPro SG92R
  • Pakiet Dualsky 3S 1500mAh

Model w locie bardzo spokojny i wolny. Fajnie łąpie termikę. Nie raz zdarzało mi się polatać nawet bez włączania silnika. Oczywiście przy większym wietrze pojawiają się kłopoty i trzeba uważać. Kilka zdjęć w locie tutaj http://pfmrc.eu/index.php?/topic/29017-lotnisko-modelarskie-kęty/?p=621397

post-15077-0-90573700-1468343875_thumb.jpg

post-15077-0-00846200-1468343935_thumb.jpg

post-15077-0-24625600-1468343996_thumb.jpg

post-15077-0-87535900-1468344045_thumb.jpg

post-15077-0-50031200-1468344090_thumb.jpg

post-15077-0-68187400-1468344133_thumb.jpg

post-15077-0-91346000-1468344237_thumb.jpg

post-15077-0-34906400-1468344343_thumb.jpg

post-15077-0-83827300-1468344381_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Analuk pytał jak zaradzić problem. Dostał odpowiedź, a czy to wykorzysta to jego sprawa. W szybowcach wyjątkowo mocna zwraca się uwagę (jak wiesz) na wagę. W szczególności na ogonie. Można zrobić sobie test pełnej nakrętki po napoju z żywicą i żywicą z mikrobalonem. W kwestii wytrzymałości... możliwe jest, że jest tak jak piszesz... ale ja bym chciał żeby w razie nieudanego lądowania odpadł mi cały ster, niż jego połowa trzymała się jak beton kadłuba. Ja.. tak uważam ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.