Anluk Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Hej, Mam pytanie, czy ma ktoś może jakiś patent jak dobrze przykleić Vkę do ogona? Żywica trochę schnie i nie wiem za bardzo jak to dobrze unieruchomić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Hej, Mam pytanie, czy ma ktoś może jakiś patent jak dobrze przykleić Vkę do ogona? Żywica trochę schnie i nie wiem za bardzo jak to dobrze unieruchomić. Jeżeli zaginęła Ci załączona do modelu instrukcja to proszę bardzo: http://www.topmodelcz.cz/resources/upload/data/37_Astra%20V%20n%E1vod%20web.pdf na 6-tej stronie jest "patent" jak przykleić V-kę. Kluczem jest żywica 5 minutowa i cierpliwość. Jeżeli nie potrafisz wymyśleć stabilnego mocowania kadłuba do deski montażowej lub stołu I podpórek bocznych to wystarczy jak przytrzymasz rękoma V-kę I kadłub przez 5 minut i po sparwie :-) Co do złączy XT60 to również w tym modelu zastosuj o będziesz mógł przekładać akumulator do innego modelu w razie potrzeby. Jeżeli nie musisz walczyć o każdy gram o po co komplikować sobie życie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Do mocowania vki do kadłuba zywica z mikrobalonem powinna być użyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Właśnie zorientowałem się, że rozpocząłem ten temat i go nie skończyłem. ASTRA oczywiście została ukończona i lata. Poniżej przedstawię setup jaki zastosowałem oraz kilka zdjęć. Może komuś się przyda. Regulator Dualsky 22A XC-22-Lite Silnik Dualsky XM2830EA-10 UBEC Foxy 3A Kołpak alu 30/3.17/6 Śmigło CAM Folding PROP 10x5 Serwa 6x TowerPro SG92R Pakiet Dualsky 3S 1500mAh Model w locie bardzo spokojny i wolny. Fajnie łąpie termikę. Nie raz zdarzało mi się polatać nawet bez włączania silnika. Oczywiście przy większym wietrze pojawiają się kłopoty i trzeba uważać. Kilka zdjęć w locie tutaj http://pfmrc.eu/index.php?/topic/29017-lotnisko-modelarskie-kęty/?p=621397 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Do mocowania vki do kadłuba zywica z mikrobalonem powinna być użyta. Dlaczego żywica z mikrobalonem? Ktoś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Bo się nie leje jak zwykła żywica, poza tym jest lżejsza z microbalonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skippi66 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Nie każda żywica się leje, to raz. Mikrobalon osłabia spoiwo, psuje homogeniczność spoiwa, to dwa. Ile waży cienka warstwa żywicy bez mikrobalonu? Tyle co nic, to trzy. Nie zawsze mikrobalon jest potrzebny, tak uważam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Kolega Analuk pytał jak zaradzić problem. Dostał odpowiedź, a czy to wykorzysta to jego sprawa. W szybowcach wyjątkowo mocna zwraca się uwagę (jak wiesz) na wagę. W szczególności na ogonie. Można zrobić sobie test pełnej nakrętki po napoju z żywicą i żywicą z mikrobalonem. W kwestii wytrzymałości... możliwe jest, że jest tak jak piszesz... ale ja bym chciał żeby w razie nieudanego lądowania odpadł mi cały ster, niż jego połowa trzymała się jak beton kadłuba. Ja.. tak uważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi