Shock Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 To pewnie niebawem film z wodowania ? To do rekreacji czy na zawody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Test prędkości z GPS prosimy. Nie powiemy nic innym zawodnikom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Film na pewno będzie, taki był mój plan na początku budowy tego modelu. Dość szczegółową relacją z budowy chciałem może zachęcić kogoś do budowy tego typu modeli. Moim celem jest też pokazanie, że do budowy takich łódeczek nie potrzeba super drogich materiałów, czy sprzętu, można się obyć bez węgla i kevlaru, silnik i regulator też nie muszą być z górnej półki. Na sprzęcie z HK też można się ścigać. Bo takie modele są bez ścigania nudne, niestety. Dopiero rywalizacja na zawodach daje satysfakcję z budowy. Model w swoim założeniu jest zawodniczy, uchwyt do tabliczki, zwora, ale głównie ma posłużyć do przetestowania tego rodzaju chłodzenia silnika i akumulatora. GPS-a nie posiadam, więc nic nie pokażę, ale na filmie będzie wszystko widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie pękaj oprócz prędkości liczą się też inne umiejętności wiec możesz nam powiedzieć Wystarczy wsadzić komórkę z endomondo albo jakaś inna aplikacja która pokaże max speed. Na upartego nawet w prezerwatywie dla szczelności taki żarcik Kiedy film? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Model ma za sobą pierwsze zawody. Udało się zająć 4 miejsce w pierwszej kwalifikacji do MP. Do drugiego miejsca zabrakło 9 sekund. Model wymagał zwiększenia kąta natarcia tylnej narty o 1 mm na długości 50 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Wytrymujesz model i znajdziesz te kilkanaście sekund. Każdy nowy model obojętnie w jakiej klasie wymaga starannej regulacji i to jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Modelowi potrzeba głównie lepszego kierowcy...Ale pracuję nad tym W pierwszym poście zaktualizowałem wymiary tylnej narty, ostatnia fotka z planami tylnej części modelu. Szerokość narty to 28 mm. Teraz jest tak jak powinno być, po opływaniu modelu. Model pływa poprawnie, na gładkiej wodzie można jechać na full i prostą i zakręty, na fali trzeba ujmować sporo gazu, ale to dotyczy wszystkich modeli, Jest jeszcze spora rezerwa, w postaci małego zużycia energii podczas 6 minutowego biegu. W akumulator po biegu wchodziło 3,2 do 3,3 Ah. Ale na to przyjdzie czas po opanowaniu pływania, praktyka pokazuje, że lepiej przepłynąć wolniej cały wyścig, niż wylądować gdzieś w chaszczach po drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Pracuj, trening czyni mistrza bardziej przewidywalnym. Ile osób przechodzi z każdej kwalifikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 W każdej z trzech eliminacji gromadzi się punkty. Dwie najlepsze kwalifikacje z trzech, plus punkty zdobyte w finałach ( czwarte zawody w sezonie zwane Mistrzostwami Polski ) zadecydują o podziale medali . Wyniki z zawodów są tu: http://www.sekcja-m.pl/pulsepro/data/files/I%20ELIMINACJA.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Darku, dziękuję za wyjaśnienia i wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 30 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Na drugich zawodach kwalifikacyjnych do MP model wywalczył 2 miejsce. Wywalczył, bo warunki do pływania były koszmarne. Wiatr, fala, chwilami deszcz. W takich warunkach model wykazał się dużą dzielnością. W rankingu do MP model jest w tej chwili na 2 pozycji. Jest dobrze, a nawet lepiej niż bym się spodziewał. Wyniki zawodów są tu: http://www.pdf.rconline.pl/Komunikat%20Chelmza%202016.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Nowy sezon nowy model, ciężar bez akumulatora, regulatora i odbiornika, całość przekroczy nieco 1100 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Nowy sezon nowy model, ciężar bez akumulatora, regulatora i odbiornika, całość przekroczy nieco 1100 g. Mam nadzieję, że go pomalujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi