Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie.Który z wymienionych silników byście koledzy polecili.

RCGF-32,lub DLA-32.Chodzi mi głównie o awaryjność,kulturę pracy itp...

Opublikowano

DLA32 to silnik, na który ostrzyłem sobie zęby. To było ok. 1,5 roku temu.
Zdziwiło mnie, że w pewnym momencie zaczęły się pojawiać pojedyncze egzemplarze w bardzo korzystnych cenach. Od właściciela jednego ze sklepów modelarskich dowiedziałem się, że wycofał je ze sprzedaży, bo "nie miały powtarzalnej jakości". Może się coś zmieniło.

Do dziś jednak jest rozbieżność w opisach gaźnika: niemal wszędzie pisze, że DLA 32 ma gaźnik Walbro, a na zdjęciach jak byk jest Tillotson.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam trzy silniki benzynowe DLE 55, ZDZ 40 F3A, Roto 25. W pierwszym po 100 litrach benzyny rozleciało się łożysko sworznia tłokowego. Niestety musiałem wymienić również tłok z pierścieniem. Na razie bez zastrzeżeń....po 5 litrach....

ZDZ 40 ma 101litrów za sobą na rezonansie KS. Piekielnie mocny. Tylko leję paliwo......

Roto ma za sobą 25 litrów......spalanie śmieszne! niecałe 300ml na 15-sto minutowy lot. Tankowanie i w górę......

:D

  • Lubię to 2
Opublikowano

Lata w tym modelu....waga ok 6kg. Szału w pionach nie ma. Latanie - pełny zakres drążka od min do max. Nie zwracam specjalnie na to uwagi.......jednak nie zero - jedynkowo :D.

Docieranie; na ziemi cztery zbiorniki (olej mineralny) reszta 5 litrów w powietrzu z czego ok 10 lotów bardzo spokojnych od chmury do chmury

post-194-0-78343200-1455622143_thumb.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.