Bakak Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 WitamJakos w połowie grudnia 2015r zakupiłem Synowi (4 lata) samochodzik zdalnie sterowany Himoto Hunter 4x4 Truggy. Gwiazdkowy wieczór upłynął na zabawie, która szybko się skończyła gdyż uszkodzeniu uległ jeden z amortyzatorów. Naprawiłem go ale w przeciągu kilku kolejnych dni padły dyferencjały, Oddałem go na gwarancję. Po długim oczekiwaniu otrzymałem, naprawiony model i znów po jednym dniu padł któryś dyferencjał.Ponieważ stwierdziłem, że nie będę czekać na jego zwrot. Przecież to ta sama usterka w odstępie paru dni. Wiec pewnie oddadzą pieniądze. Więc kupiłem drugie autko.Tym razem był to Marerick Strada Evo Xt.Znacznie większy i solidniejszy, a przynajmniej tak przedstawił go sprzedawca.I tu dochodzimy do sedna. Syn bardzo szybko opanował autko i bardzo spodobało mu się szybkie jeżdżenie. Czego efektem jest kilka mniejszy lub większych uszkodzeń, ale autko jeździło.Niestety wczoraj po zamontowaniu LiPo 3S 5000mAh 20C zdechł szczotkowy silnik, który jest seryjnie montowany w tych modelach.1. Czy to w ogóle podlega reklamacji? W specyfikacji auta jest informacja, że takie Akumulatory są obsługiwane.2. Jaki silnik bezszczotkowy założyć do takiego modelu? Polecono mi zestaw razem z regulatorem Leopard 10,0T.Pomóżcie proszę. Bo ja zjadłem bakcyla , a Syn co chwilę pyta kiedy autko będzie działać. Za chwile chyba zamówię poprostu ten silnik. Nie wiem co mam robić https://www.youtube.com/watch?v=gNMTQyiqSjwWydrapane naM$ 625
f-150 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Silnik nie podlega gwarancji,przynajmniej w takim przypadku jak twój.Tym bardziej że to HPI a tam jest tylko jeden sposób rozpatrywania reklamacji -Wina użytkownika. Jeżeli chodzi o zestaw Leoparda jak najbardziej polecam .Lepszy byłby trochę wolniejszy 12T
Bakak Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Ale skoro specyfikacja auta przewiduje zastosowanie takich Akumulatorów to czemu ma to być moja wina? Z Twojej wypowiedzi wynika, że oni poprostu odrzucają kazda reklamację jak leci. Wydrapane naM$ 625
AMC Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Możesz zrobić fotkę tego padniętego silnika ?
Bakak Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 https://drive.google.com/folderview?id=0B1-dnxkGviOSRjZPUFp4V0JtLVU&usp=sharing
qba Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Damian, wrzucaj zdjęcia na serwer forum Co do silnika to wygląda na stockową 540 która nijak nie może być zasilana z 3s
Bakak Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Damian, wrzucaj zdjęcia na serwer forum Co do silnika to wygląda na stockową 540 która nijak nie może być zasilana z 3s Bo to jest stockowy silnik. Skoro nie może być zasilany 3S to czemu w specyfikacji auta jest w ogóle podana taka możliwość, bo regulator obsługuje takie Akumulatory i nie ma ani słowa o tym, że silnik nie wytrzyma tego.
f-150 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Ale skoro specyfikacja auta przewiduje zastosowanie takich Akumulatorów to czemu ma to być moja wina? Z Twojej wypowiedzi wynika, że oni poprostu odrzucają kazda reklamację jak leci. Wydrapane naM$ 625 Damian, wrzucaj zdjęcia na serwer forum Co do silnika to wygląda na stockową 540 która nijak nie może być zasilana z 3s Tak.A odpowiedź na twoje zapytanie dał Kuba.I tak dobrze że nie upaliłeś regulatora.LiPo tak ale 2S.Można jeździc na szczotce z LiPo ale i tak silnik padnie wcześniej niż na NiMh.Osiągi będą lepsze niż na NiMh.
Bakak Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 1. Może trochę marudzę? Ale po jakiego wała dają do auta regulator obsługujący 3S skoro auto nie może na nim jeździć? W instrukcji nie ma ani słowa o tym, że używanie 3S może prowadzić do uszkodzenia silnika! Dlatego nie rozumiem czemu reklamowanie tego silnika miało by być bezsensowne? To jest jedno z moich pytań, a teraz drugie równie ważne. 2. Czy te podzespoły są warte uwagi i moich pieniędzy? http://modelecentrum.pl/p/516/18134/zestaw-napedowy-skyrc-leopard-1-10-regulator-esc-60a-silnik-12-0t-karta-programujaca-regulatory-esc-do-aut-silniki-i-regulatory-esc.html a konkurencją było by to: http://allegro.pl/regulator-bezszczotkowy-esc-35a-do-aut-24h-i5985987396.html http://allegro.pl/silnik-bezszczotkowy-3930kv-3650-do-aut-1-10-24h-i5989236387.html Co o tym sądzicie?
Bakak Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Tak.A odpowiedź na twoje zapytanie dał Kuba.I tak dobrze że nie upaliłeś regulatora.LiPo tak ale 2S.Można jeździc na szczotce z LiPo ale i tak silnik padnie wcześniej niż na NiMh.Osiągi będą lepsze niż na NiMh. Wypowie się ktoś?
qba Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Bierz Leparda i z głowy inna sprawa że to autko na napędzie bezszcztkowym i 3s będzie zużywało się w oczach.
Bakak Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 No cóż. Jest to raczej poligon doświadczalny dla mnie, nauka dla Syna i oswajanie Żony z mysla że to skarbonka bez dna . Kupiłem je 20.01.2016 a już musiałem kupić nową karoserię, naprawiać przód i jedną piastę bo wyrwała się z mocowań. Zdaje sobie sprawę z tego że to nie jest model wyczynowy, ale na czymś trzeba się uczyć ???? Wydrapane naM$ 625
Bartek Piękoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 A to jest dobry model (zabawka) do nauki? Nie siedzę w autach RC, ale brzmi jakby nie był, bo do raczej dziadowskiego opakowania próbujesz wstawiać za potężny napęd. Moim zdaniem do nauki sensowniej byłoby zrobić odwrotnie, ale... Twoja kasa, Twoja Żona i Twoje jej oswajanie z wydatkami
Bakak Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Bastuj trochę kolego z tonem wypowiedzi. To można napisać inaczej. Ta uśmiechnięta buźka niczego nie łagodzi. Zestaw ":Leoparda" zaproponował mi sprzedawca w sklepie jako dobrą alternatywę. Zresztą dokładnie takie samo autko na tych samych podzespołach tylko z bez szczotkowym silnikiem, można kupić w zwykłej sklepowej sprzedaży za trochę ponad 1100zł, które chciałem pierwotnie kupić. Prawdę powiedziawszy kupno szczotkowej wersji i późniejsze dokupienie takiego zestawu sumarycznie daje prawie 200zł mniejsze koszta, niż zakup od razu bezszczotkowca. Te 200zł można przeznaczyć na części, lepszy Aku lub chleb i wędline do domu. Jak by na to nie patrzeć opłacalność tego rozwiązania jest znacznie większa. Moje intencje są takie, aby mieć się czym bawić z Synem, który coraz bardziej przedkłada komputer i smatfona ponad zwykłą zabawę, mnie też to ruszyło sprzed komputera, a niestety spędzam przy nim za dużo czasu. Reszta to tylko uboczne efekty podejścia do tematu przez różne osoby. PS Mały update sytuacji: Zareklamowałem seryjny silnik. Pożyjemy zobaczymy. Kupiłem też drugi silnik 550 - szczotkowy - autko dostało kopa. Niestety zero specyfikacji Jedno pewne, działa i jeździ.
matmax Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Kupiłem też drugi silnik 550 - szczotkowy - autko dostało kopa. Niestety zero specyfikacji Jedno pewne, działa i jeździ. Ten 550 też się usmaży na 3s. Możesz dokupić chłodzenie to pożyje trochę dłużej. Przechodziłem przez to... Bastuj trochę kolego z tonem wypowiedzi. To można napisać inaczej. Ta uśmiechnięta buźka niczego nie łagodzi. Nie obrażaj się tak szybko bo będziesz na tym forum pisał sam ze sobą
Bakak Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Ten 550 też się usmaży na 3s. Możesz dokupić chłodzenie to pożyje trochę dłużej. Przechodziłem przez to... Nie obrażaj się tak szybko bo będziesz na tym forum pisał sam ze sobą No i niestety się usmażył. Od paru dni obserwuję dziwny problem z nadajnikiem sterującym. Autko gubi zasięg gdy oddali się o 10-15m. Ten sprzęt wczesniej działał do nawet 60m. Wczoraj zgubił zasięg. Autko przejechało okolo 100m z pełną prędkością właśnie na 3S. Obróciło się na plecy i jeszcze przez kilkanaście sekund kręciło kołami i silnik zdechł. Jednak najważniejsze jest to, że gubi zasięg. Co może być przyczyną?
matmax Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Damian, a więc... do wymiany masz kolejny silnik i odbiornik przy okazji. Masz dwie sensowne możliwości jeżeli chcesz cieszyć się jazdą trochę dłużej )) Albo zmienisz pakiet na 2s i zamontujesz chłodzenie silnika takie jak na zdjęciu poniżej. To pozwoli wymieniać silnik co kilka miesięcy. Albo zamontujesz zestaw z silnikiem bezszczotkowym i wtedy wymieniać będziesz tylko opony Pamiętaj aby raz do roku wymienić smar w dyferencjałach. Dzięki temu długo posłużą. To mało popularna praktyka ale daje dobre efekty. Pozdrawiam, Mateusz. 1
Bakak Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Ok dzieki za radę. Poczekam na odpowiedź w spawie reklamacji seryjnego silnika. Z tym chyba da sobie juz siana. Szkoda tych pieniędzy ale cóż zrobić? W sumie to na silniczku był radiator tylko bez wentylka. A na koniec kupie ten zestaw Leoparda 13T. Czeka mnie jeszcze pare modyfikacji tego autka. Może skrobnę jakiś Worklog na forum Dzięki. Wydrapane na M$ 625
matmax Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Kup 12T chociaż osobiście wybrał bym 10T zależy co kto lubi. Uważam że łatwiej jest ograniczyć silnik z nadwyżką niż wzdychać z powodu niedoboru. Za pół roku będziesz chciał więcej mocy a jazda 50km/h to będzie mało Na 10T leci 80km/h bez wysiłku. Uważaj tylko żeby prawka nie stracić Pozdrawiam. 1
Bakak Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Ok czyli będzie pewnie 10T, ale to musi poczekać na załatwienie reklamacji. Odbiornik? Masz na myśli ten mały pierdolnik do którego podłącza się serwo i regulator? Możesz mi zaproponować jakiś przyzwoity i nie za drogi odbiornik, najlepiej wodoodporny?
Rekomendowane odpowiedzi