samolocik Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Witajcie, Koledzy jutro latają o 10tej więc staram się poskładać model ze stajni www.napolskimniebie.pl Czy mi się uda do jutra? Nie wiem, będę próbował. 19:37 Udało mi się na razie przykleić wręgę silnika na żywicę 5min z mikrobalonem, przytrzymana aby nie odpadła podczas schnięcia klejem CA po bokach + przyśpieszacz. Jak to w życiu bywa nagle przedzwonił kolega że wadnie na chwię więc praca na razie musi poczekać :-) Wręga była za mała więc trzeba było podciąć.
Gość Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Strach pomyśleć co będzie jak kolega wyjdzie...
samolocik Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 Podciąłem piankę oczywiście :-) Kolega właśnie wyszedł ale nie wiem czy teraz będę miał siły żeby to dalej pociągnąć. Spróbuję... 23:10 Wycięte otwory na serwa lotek i podpięte serwa celem kontroli czy działają zanim je wkleję na zawsze. Oczywiście w pośpiechu wyciąłem jeden z otworów w nieprawidłowym miejscu więc musiałem zrobić to jeszcze raz i dorobić łatkę. Akurat na zdjęciu widać to źle wklejone. 23:26 Serwa wklejone, połówki skrzydel sklejone na CA i przyśpieszacz. Jeszcze trzeba dokleić dźwigary węglowe. 23:59 wypalone lutownicą wnęki na wyposażenie oraz wklejone serwo wysokości. Na dzisiaj to już chyba koniec. Kontynuacja jutro wieczorem, chyba że znowu ktoś do mnie niezpowiedziany wpadnie :-)
samolocik Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Udało się 40 minut temu wyszarpać troche czasu. Powklejałem na rzadki CA większość węgli i potraktowałem przyśpieszaczem.
poharatek Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Uważaj na te serwa SG 92R, miałem fatalne doświadczenia z nimi (kupiłem 6 sztuk, wszystkie na chwile obecną niesprawne). Szkoda by było, gdyby Strurmovik zaliczył kreta z powodu niesprawnego serwa...
samolocik Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Udało się dzisiaj znaleźć chwilkę. Musialem głębiej osadzić serwo steru wysokości, przykręcone wstępnie popychacze od wys., zarobione kabelki od regulatora i silnika. Może dzisiaj wieczorem uda się jeszcze podgonić z robotą.
mirolek Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Rozmieszczenie wyposażenia dziwnie znajome :-) W okolicy regla postaraj się jeszcze wyokrąglić kadłub żelazkiem bo wygląda jak wyjęty spod frezarki, nie widać też na zdjęciach gondoli podwozia. Ił-2 bez tych charakterystycznych wybrzuszeń wygląda nienaturalnie. Działaj Piotrze nawet całą noc rano zabieram swojego ił-a i będę szkolił do aircombatu młodego zawodnika. Ja się sprężysz to w "zimowym malowaniu" swojego modelu możesz rano dołączyć do nas na trening. ms
samolocik Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 No właśnie Mirku, skopiowanie rozmieszczenia wyposażenia w Twoim Ile mnie zgubilo. Musiałem przełożyć akumulator w miejsce odbiornika który siłą rzeczy poleciał do przodu. Model jeszcze nie skończony ale gotowy do oblotu. Spróbuję się rano zebrać choć jestem solidnie przeziębony. W zeszłym tygodniu jak byłem zdrowy to nie było czasu zrobić modelu. Tak to już bywa :-) PS. Regulator przyklejony jak serwo w szybowcu, czyli owinięty taśmą malarską a potem klejem na gorąco.
mirolek Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Musiałem przełożyć akumulator w miejsce odbiornika skoro pakiet poszedł na tył to znaczy, że masz strasznie ciężki nos nie wiem co tam u Ciebie tyle waży bo silnik nie wydaje się zbyt duży. U mnie pakiet jest w środku ciężkości co czyni model bardzo uniwersalnym i może latać na różnych pakietach bez koniecznej korekty wyważenia. Ile model waży do lotu? ms
samolocik Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Gotowy do lotu waży 390g. Porównamy jutro nasze modele. [edit] model poleciał w tą sobotę i wykonał w sumie 2 loty. Muszę wprowadzić skłon i wykłon, zmienić śmigło na lepsze wspomagając się miernikiem prądu, potem tylko malowanie i będzie piękny model. Zdjęć nie ma ponieważ Mirek był zajęty młodzieżą garnącą się do latania
Rekomendowane odpowiedzi