Kicaii Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 polatał bardzo długo http://pl.youtube.com/watch?v=rlVpnCJAIkw&feature=related
Lord Rzeźnik Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 :shock: Co to moglo byc :?: Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... :|
Irek M Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Co to moglo byc Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... Pytasz o przyczynę kraksy czy o typ samolotu? Jesli o to pierwsze to łatwo to zrobić. Jesli o drugie - jest to, a raczej był Cant 1007. Zestaw na 3x7,5cm3 jest do kupienia w www.sussex-model-centre.co.uk
AGG Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Typowe przeciągnięcie, widać to dokładnie w 11sekundzie filmu, gdzie kat natarcia jest wg mnie już krytyczny, silnik jeszcze daje ciąg, później pilot dołożył ster kierunku w lewo, prędkość lewego płata względem napływających strug powietrza zmalała więc spadła siła nośna na nim, a na prawym płacie wzrosła przez to i gdyby było to na większej wysokości to doszło by do typowego korkociągu. Pozdrawiam Alek
EnzO_CK Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był.
Eryk Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był. wręcz przeciwnie, start powinien być dłuższy. a tak pilot poderwał za szybko model, ten nie miał prędkośći na takim kącie natarcia i przepadł.
Paweł Rzedzicki Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Gdzie przeciągnięy, zapindalał aż miło. Popieram Antka116. Albo rewers albo koleś spanikował i strony mu się pokręciły. Na wymiatacza raczej nie wyglądał więc wszystko możliwe.
klaps6 Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Faktycznie Trochę dziwna kraksa. Może nagły spadek obrotów jednego ze śmigieł? Jeśli rewers to naprawdę dziwna dla mnie sytuacja aby popełniać takie błędy przy sporym modelu i nie chodzi tutaj o ciągłe tego sprawdzanie tylko zdawanie sobie sprawy z tego że: jak grzebałem coś w radiu to sprawdzam dla pewności stery.
pmaverick Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 kolejna przesłanka, że na kacu nie powinno sie latać
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 w/g mnie miał źle (wcale) nie zsynchronizowane silniki, słychać bardzo dobrze że pracują na różnych obrotach, prawy silnik kręcąc szybciej sprawił że prawe skrzydło wyprzedziło lewe. Gdyby zdjął z gazu byłoby ok. Widziałem taką kraksę na lotnisku we Włoszech, przykry widok po takiej degustacji odgłosu twina
Boczas Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Możliwości masa... zdarza się nawet, że tacy wymiatacze nie wygrzeją silnika przed startem, na ziemi gra a na rozbiegu dostanie powietrze w śmigło zdławi lewy a prawy ciągnie... iiii bum ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.