Kicaii Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 polatał bardzo długo http://pl.youtube.com/watch?v=rlVpnCJAIkw&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 :shock: Co to moglo byc :?: Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Co to moglo byc Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... Pytasz o przyczynę kraksy czy o typ samolotu? Jesli o to pierwsze to łatwo to zrobić. Jesli o drugie - jest to, a raczej był Cant 1007. Zestaw na 3x7,5cm3 jest do kupienia w www.sussex-model-centre.co.uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 chodzilo mi o pierwsze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Przeciagnal ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek116 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 ...Albo miał rewers na sterach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AGG Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Typowe przeciągnięcie, widać to dokładnie w 11sekundzie filmu, gdzie kat natarcia jest wg mnie już krytyczny, silnik jeszcze daje ciąg, później pilot dołożył ster kierunku w lewo, prędkość lewego płata względem napływających strug powietrza zmalała więc spadła siła nośna na nim, a na prawym płacie wzrosła przez to i gdyby było to na większej wysokości to doszło by do typowego korkociągu. Pozdrawiam Alek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnzO_CK Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był. wręcz przeciwnie, start powinien być dłuższy. a tak pilot poderwał za szybko model, ten nie miał prędkośći na takim kącie natarcia i przepadł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Gdzie przeciągnięy, zapindalał aż miło. Popieram Antka116. Albo rewers albo koleś spanikował i strony mu się pokręciły. Na wymiatacza raczej nie wyglądał więc wszystko możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Faktycznie Trochę dziwna kraksa. Może nagły spadek obrotów jednego ze śmigieł? Jeśli rewers to naprawdę dziwna dla mnie sytuacja aby popełniać takie błędy przy sporym modelu i nie chodzi tutaj o ciągłe tego sprawdzanie tylko zdawanie sobie sprawy z tego że: jak grzebałem coś w radiu to sprawdzam dla pewności stery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 w/g mnie blad pilota. Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmaverick Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 kolejna przesłanka, że na kacu nie powinno sie latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 w/g mnie miał źle (wcale) nie zsynchronizowane silniki, słychać bardzo dobrze że pracują na różnych obrotach, prawy silnik kręcąc szybciej sprawił że prawe skrzydło wyprzedziło lewe. Gdyby zdjął z gazu byłoby ok. Widziałem taką kraksę na lotnisku we Włoszech, przykry widok po takiej degustacji odgłosu twina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczas Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Możliwości masa... zdarza się nawet, że tacy wymiatacze nie wygrzeją silnika przed startem, na ziemi gra a na rozbiegu dostanie powietrze w śmigło zdławi lewy a prawy ciągnie... iiii bum ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.