Kicaii Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 polatał bardzo długo http://pl.youtube.com/watch?v=rlVpnCJAIkw&feature=related
Lord Rzeźnik Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 :shock: Co to moglo byc :?: Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... :|
Irek M Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Co to moglo byc Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic... Pytasz o przyczynę kraksy czy o typ samolotu? Jesli o to pierwsze to łatwo to zrobić. Jesli o drugie - jest to, a raczej był Cant 1007. Zestaw na 3x7,5cm3 jest do kupienia w www.sussex-model-centre.co.uk
AGG Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 Typowe przeciągnięcie, widać to dokładnie w 11sekundzie filmu, gdzie kat natarcia jest wg mnie już krytyczny, silnik jeszcze daje ciąg, później pilot dołożył ster kierunku w lewo, prędkość lewego płata względem napływających strug powietrza zmalała więc spadła siła nośna na nim, a na prawym płacie wzrosła przez to i gdyby było to na większej wysokości to doszło by do typowego korkociągu. Pozdrawiam Alek
Eryk Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był. wręcz przeciwnie, start powinien być dłuższy. a tak pilot poderwał za szybko model, ten nie miał prędkośći na takim kącie natarcia i przepadł.
Paweł Rzedzicki Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 Gdzie przeciągnięy, zapindalał aż miło. Popieram Antka116. Albo rewers albo koleś spanikował i strony mu się pokręciły. Na wymiatacza raczej nie wyglądał więc wszystko możliwe.
klaps6 Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 Faktycznie Trochę dziwna kraksa. Może nagły spadek obrotów jednego ze śmigieł? Jeśli rewers to naprawdę dziwna dla mnie sytuacja aby popełniać takie błędy przy sporym modelu i nie chodzi tutaj o ciągłe tego sprawdzanie tylko zdawanie sobie sprawy z tego że: jak grzebałem coś w radiu to sprawdzam dla pewności stery.
pmaverick Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 kolejna przesłanka, że na kacu nie powinno sie latać
grzegorzp Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 w/g mnie miał źle (wcale) nie zsynchronizowane silniki, słychać bardzo dobrze że pracują na różnych obrotach, prawy silnik kręcąc szybciej sprawił że prawe skrzydło wyprzedziło lewe. Gdyby zdjął z gazu byłoby ok. Widziałem taką kraksę na lotnisku we Włoszech, przykry widok po takiej degustacji odgłosu twina
Boczas Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Możliwości masa... zdarza się nawet, że tacy wymiatacze nie wygrzeją silnika przed startem, na ziemi gra a na rozbiegu dostanie powietrze w śmigło zdławi lewy a prawy ciągnie... iiii bum ^^
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.