Jump to content

Baardzo długi lot


Kicaii

Recommended Posts

Co to moglo byc Ciekawi mnie jak można takie coś zrobic...

 

Pytasz o przyczynę kraksy czy o typ samolotu? Jesli o to pierwsze to łatwo to zrobić. Jesli o drugie - jest to, a raczej był Cant 1007. Zestaw na 3x7,5cm3 jest do kupienia w www.sussex-model-centre.co.uk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Typowe przeciągnięcie, widać to dokładnie w 11sekundzie filmu, gdzie kat natarcia jest wg mnie już krytyczny, silnik jeszcze daje ciąg, później pilot dołożył ster kierunku w lewo, prędkość lewego płata względem napływających strug powietrza zmalała więc spadła siła nośna na nim, a na prawym płacie wzrosła przez to i gdyby było to na większej wysokości to doszło by do typowego korkociągu.

 

Pozdrawiam

Alek

Link to comment
Share on other sites

Albo mi sie wydaje albo coś długi ten start był.

 

wręcz przeciwnie, start powinien być dłuższy. a tak pilot poderwał za szybko model, ten nie miał prędkośći na takim kącie natarcia i przepadł.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie Trochę dziwna kraksa. Może nagły spadek obrotów jednego ze śmigieł? Jeśli rewers to naprawdę dziwna dla mnie sytuacja aby popełniać takie błędy przy sporym modelu i nie chodzi tutaj o ciągłe tego sprawdzanie tylko zdawanie sobie sprawy z tego że: jak grzebałem coś w radiu to sprawdzam dla pewności stery.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

w/g mnie miał źle (wcale) nie zsynchronizowane silniki, słychać bardzo dobrze że pracują na różnych obrotach, prawy silnik kręcąc szybciej sprawił że prawe skrzydło wyprzedziło lewe. Gdyby zdjął z gazu byłoby ok.

 

Widziałem taką kraksę na lotnisku we Włoszech, przykry widok po takiej degustacji odgłosu twina :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.