semp Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Przyszła nowa zabawka .Czy może ktoś z kolegów odpalił już taki silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ciekawe. Teoretycznie ciągnie śmigło takie jak os gf-30 (18x8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ja mam ngh 38ccm, też 4T,nie mam zarzutów,jedyne co, to są wycieki z pokrywy zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ja mam ngh 38ccm, też 4T,nie mam zarzutów,jedyne co, to są wycieki z pokrywy zaworów. Wymień uszczelkę . odkręć przeczyść i i skręć, U mnie wycieków nie zauważyłem. Nawiasem mówiąc bardzo dobry motorek. NIe mam zarzutów co do pracy - spora kultura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Wymień uszczelkę . odkręć przeczyść i i skręć, U mnie wycieków nie zauważyłem. Nawiasem mówiąc bardzo dobry motorek. NIe mam zarzutów co do pracy - spora kultura. W zasadzie nie pamiętam czy tam mam w ogóle uszczelke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 O ile pamietam tam jest taka "papierowa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semp Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Zacząłem docierać nowy silnik . Śmigło 17x8, obroty jakie uzyskał silnik 3800-ok 8000obrotów.Na razie silnik na niskich obrotach chodzi trochę nierówno, ale ma przepracowane 15 min..Krótki filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Cześć Mariusz, mam parę pytań, jeśli pozwolisz:) : - Gdzie go kupiłeś?\ - Jak idzie/poszło docieranie? - Czy Walbro daje spodziewaną łatwość regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jak wygląda kwestia części zamiennych? B) Jeździmy do pierwszej usterki mniej lub bardziej poważnej.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Podpisuję się pod pytaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Mam GF38 - Normalnie wygląda kwestia części zamiennych - znaczna część jest na HK. Jak czegoś brakuje to just-engines ale mają chore ceny lub austars-model - mają ceny przyzwoite ale pojechali z cena przesyłki .. maja coś zwalone w systemie bo płaci się za chinapost czy inne tanie gówno a przesyłają dhlem. I jest jeszcze polski dystrybutor (przedstawiciel) - tę informację dostałem od gościa z NGH z którym gadałem na skype. Nawisem mówiąc w październiku gf38 i sądzę ze gf30 też zostały poprawione . m in zaczęli hartować wałek rozrządu (informacja od gościa). Nawiasem mówiąc ciekawie bo jak gościowi powiedziałem jakie mam kłopoty z wałkiem to z własnej inicjatywy wysłał mi za darmo 2 sztuki. Czekam aż przyjdą. Żeby uprzedzić pytania - na zejściowych częściach krzywek grzybki popychaczy zaczęły "steplować" dziury. - A uszkodzenie początkowe krzywki nastąpiło najprawdopodobniej z mojej winy po niezbyt prawidłowo złożonym układzie popychaczy. Pręt popychacza nie wszedł w gniazdo w klawiaturze i przy przekręceniu wskoczył powodując uderzenie które doleciało do krzywki robiąc lekki zadzior. Potem przy pracy się doklepywało. Nawiasem mówiąc ten idiotyzm zrobiłem 2 razy. Co ciekawe to uszkodzenie nie wpływa na pracę silnika praktycznie. Wały wymieniłem bardziej dla zasady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Mam GF38 - Normalnie wygląda kwestia części zamiennych - znaczna część jest na HK. Jak czegoś brakuje to just-engines ale mają chore ceny lub austars-model - mają ceny przyzwoite ale pojechali z cena przesyłki .. maja coś zwalone w systemie bo płaci się za chinapost czy inne tanie gówno a przesyłają dhlem. I jest jeszcze polski dystrybutor (przedstawiciel) - tę informację dostałem od gościa z NGH z którym gadałem na skype. Nawisem mówiąc w październiku gf38 i sądzę ze gf30 też zostały poprawione . m in zaczęli hartować wałek rozrządu (informacja od gościa). Nawiasem mówiąc ciekawie bo jak gościowi powiedziałem jakie mam kłopoty z wałkiem to z własnej inicjatywy wysłał mi za darmo 2 sztuki. Czekam aż przyjdą. Żeby uprzedzić pytania - na zejściowych częściach krzywek grzybki popychaczy zaczęły "steplować" dziury. - A uszkodzenie początkowe krzywki nastąpiło najprawdopodobniej z mojej winy po niezbyt prawidłowo złożonym układzie popychaczy. Pręt popychacza nie wszedł w gniazdo w klawiaturze i przy przekręceniu wskoczył powodując uderzenie które doleciało do krzywki robiąc lekki zadzior. Potem przy pracy się doklepywało. Nawiasem mówiąc ten idiotyzm zrobiłem 2 razy. Co ciekawe to uszkodzenie nie wpływa na pracę silnika praktycznie. Wały wymieniłem bardziej dla zasady. Zdradź tajemnicę gdzie jest ten polski dystrybutor Mam pęknięty kolektor ssący i chciałbym kupić do mojego GF38. Widzę że teraz w GF30 dali plastikową przekładkę pod kolektorem gaźnika przy łączeniu z głowicą.Uniknie się w ten sposób uszkodzenia kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Aha zrobiłeś to co ja przy którymś mocowaniu gaźnika ... dokręciłeś najpierw śruby gaźnika potem kolektor do głowicy ... i jest pstryk Aby nie robić reklamy to info dam na priva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Ja też poproszę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 he he, Bartku jeśli chodzi o silnik, to widziałeś jak pracował i latał jak się spotkaliśmy w Radawcu jakoś w lato Jacku, dobrze kojarzę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 W tym dwupłacie był NHG? Nie ASP? Chyba, że myślisz o innym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Były dwa mówię o Jackowych modelach, u mnie w jednym Saito a w drugim ASP, który nie poleciał bo .... ciiiiiicho .. bo się wyda, że kółka spuchły i obcierały o golenie i kilometr pasa by też zabrakło żeby wystratował :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 W tym dwupłacie był NHG? Nie ASP? Chyba, że myślisz o innym modelu. W tym co latał był ASP FS20 - Ultimate W tym co nie latał czerowny Pits Special był NGH Ale czy byłeś już jak pracował czy juz jak go nie paliłem to nie dam głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 khmmm .. a mi się wydaje, że podłubałeś i ten czerwony też poleciał ??! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Wiem, Jacek, że w jednym z nich pokazywałeś mi jak mało zużył paliwa (ile zostało po locie). Ten chyba widziałem w locie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi