Skocz do zawartości

NGH GF 30ccm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam ngh 38ccm, też 4T,nie mam zarzutów,jedyne co, to są wycieki z pokrywy zaworów.

 

Wymień uszczelkę . odkręć przeczyść i i skręć, U mnie wycieków nie zauważyłem.

Nawiasem mówiąc bardzo dobry motorek. NIe mam zarzutów co do pracy - spora kultura.

Opublikowano

Wymień uszczelkę . odkręć przeczyść i i skręć, U mnie wycieków nie zauważyłem.

Nawiasem mówiąc bardzo dobry motorek. NIe mam zarzutów co do pracy - spora kultura.

W zasadzie nie pamiętam czy tam mam w ogóle uszczelke.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zacząłem docierać nowy silnik . Śmigło 17x8, obroty jakie uzyskał silnik 3800-ok 8000obrotów.Na razie silnik na niskich obrotach chodzi trochę nierówno, ale ma przepracowane 15 min..Krótki filmik.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak wygląda kwestia części zamiennych? B) B) Jeździmy do pierwszej usterki mniej lub bardziej poważnej.....?

Opublikowano

Mam GF38 - Normalnie wygląda kwestia części zamiennych - znaczna część jest na HK.

Jak czegoś brakuje to just-engines ale mają chore ceny lub

austars-model - mają ceny przyzwoite ale pojechali z cena przesyłki .. maja coś zwalone w systemie bo płaci się za chinapost czy inne tanie gówno a przesyłają dhlem.

I jest jeszcze polski dystrybutor (przedstawiciel) - tę informację dostałem od gościa z NGH z którym gadałem na skype.

Nawisem mówiąc w październiku gf38 i sądzę ze gf30 też zostały poprawione . m in zaczęli hartować wałek rozrządu (informacja od gościa). Nawiasem mówiąc ciekawie bo jak gościowi powiedziałem jakie mam kłopoty z wałkiem to z własnej inicjatywy wysłał mi za darmo 2 sztuki. Czekam aż przyjdą.

Żeby uprzedzić pytania - na zejściowych częściach krzywek grzybki popychaczy zaczęły "steplować" dziury. - A uszkodzenie początkowe krzywki nastąpiło najprawdopodobniej z mojej winy po niezbyt prawidłowo złożonym układzie popychaczy.

Pręt popychacza nie wszedł w gniazdo w klawiaturze i przy przekręceniu wskoczył powodując uderzenie które doleciało do krzywki robiąc lekki zadzior. Potem przy pracy się doklepywało.

 

Nawiasem mówiąc ten idiotyzm zrobiłem 2 razy. Co ciekawe to uszkodzenie nie wpływa na pracę silnika praktycznie. Wały wymieniłem bardziej dla zasady.

Opublikowano

Mam GF38 - Normalnie wygląda kwestia części zamiennych - znaczna część jest na HK.

Jak czegoś brakuje to just-engines ale mają chore ceny lub

austars-model - mają ceny przyzwoite ale pojechali z cena przesyłki .. maja coś zwalone w systemie bo płaci się za chinapost czy inne tanie gówno a przesyłają dhlem.

I jest jeszcze polski dystrybutor (przedstawiciel) - tę informację dostałem od gościa z NGH z którym gadałem na skype.

Nawisem mówiąc w październiku gf38 i sądzę ze gf30 też zostały poprawione . m in zaczęli hartować wałek rozrządu (informacja od gościa). Nawiasem mówiąc ciekawie bo jak gościowi powiedziałem jakie mam kłopoty z wałkiem to z własnej inicjatywy wysłał mi za darmo 2 sztuki. Czekam aż przyjdą.

Żeby uprzedzić pytania - na zejściowych częściach krzywek grzybki popychaczy zaczęły "steplować" dziury. - A uszkodzenie początkowe krzywki nastąpiło najprawdopodobniej z mojej winy po niezbyt prawidłowo złożonym układzie popychaczy.

Pręt popychacza nie wszedł w gniazdo w klawiaturze i przy przekręceniu wskoczył powodując uderzenie które doleciało do krzywki robiąc lekki zadzior. Potem przy pracy się doklepywało.

 

Nawiasem mówiąc ten idiotyzm zrobiłem 2 razy. Co ciekawe to uszkodzenie nie wpływa na pracę silnika praktycznie. Wały wymieniłem bardziej dla zasady.

Zdradź tajemnicę gdzie jest ten polski dystrybutor ;)   Mam pęknięty kolektor ssący i chciałbym kupić do mojego GF38.

Widzę że teraz w GF30 dali plastikową przekładkę pod kolektorem gaźnika przy łączeniu z głowicą.Uniknie się w ten sposób uszkodzenia kolektora.

Opublikowano

Aha zrobiłeś to co ja przy którymś mocowaniu gaźnika ... dokręciłeś najpierw śruby gaźnika potem kolektor do głowicy ... i jest pstryk :)

Aby nie robić reklamy to info dam na priva.

Opublikowano

he he, Bartku jeśli chodzi o silnik, to widziałeś jak pracował i latał jak się spotkaliśmy w Radawcu jakoś w lato  :) Jacku, dobrze kojarzę ?

Opublikowano

Były dwa :) mówię o Jackowych modelach, u mnie w jednym Saito a w drugim ASP, który nie poleciał bo .... ciiiiiicho .. bo się wyda, że kółka spuchły i obcierały o golenie i kilometr pasa by też zabrakło żeby wystratował :) :)

Opublikowano

W tym dwupłacie był NHG? Nie ASP? Chyba, że myślisz o innym modelu.

 

W tym co latał był ASP FS20 - Ultimate

W tym co nie latał czerowny Pits Special był NGH

Ale czy byłeś już jak pracował czy juz jak go nie paliłem to nie dam głowy.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.