Skocz do zawartości

Katana 1,8m silnik Roto 35


Rekomendowane odpowiedzi

Jakby nie było ,staraj się Leszku uciekać z wagi jak radzą koledzy.

Dwa pakiety max 1500/1700 mAh (wtedy coś typu Max bec,Dualsky V-Pro Duo) lub jeden 2500 mAh  to max. i prosto w odbiornik.

Oczywiście na zapłon osobny i1200/1500mAh to też w świat.

Menadzerki to też trochę na wyrost,dobry wyłącznik i jazda :) .

Waga ok. 5 kg da Ci wagę teoretyczną w tej klasie i powinno być fajnie.

Moja była Funtana S-90 z MLD 35 ważyła do lotu ok 4,700 i latała super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie było ,staraj się Leszku uciekać z wagi jak radzą koledzy.

Dwa pakiety max 1500/1700 mAh (wtedy coś typu Max bec,Dualsky V-Pro Duo) lub jeden 2500 mAh  to max. i prosto w odbiornik.

Oczywiście na zapłon osobny i1200/1500mAh to też w świat.

Menadzerki to też trochę na wyrost,dobry wyłącznik i jazda :) .

Waga ok. 5 kg da Ci wagę teoretyczną w tej klasie i powinno być fajnie.

Moja była Funtana S-90 z MLD 35 ważyła do lotu ok 4,700 i latała super

 

no to może zostawię na razie na jednym pakiecie plus silnik tam dałem 4 paluchy 2000mah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosto w odbiornik to tylko LiFe, chyba że masz specjalny odbiornik HV.

Ja w Yaku 1,8 m mam Life 1100 (te standardowe żółte okrągłę). Starcza na 4 loty i jeszcze zostaje a jak chcę latać więcej to zabieram ładowarkę.

To da Ci znów kolejną oszczędność na wadze.

 

Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V.

 

Jaką masz rurę skrzydeł i stateczników? Jeśli aluminium to wymień na węgiel - zyskasz kolejne 100-150 g.

 

Może zdjąć te owiewki na koła? Wiem że są ładne, ale trawiaste lotnisko i tak Cię ich prędzej czy później pozabawi a to kolejne 50-70 g. 

Jestem zdania, że takimi zabiegami możesz urwać w sumie więcej niż 0,5 kg.

 

Powodzenia

 

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosto w odbiornik to tylko LiFe, chyba że masz specjalny odbiornik HV.

Ja w Yaku 1,8 m mam Life 1100 (te standardowe żółte okrągłę). Starcza na 4 loty i jeszcze zostaje a jak chcę latać więcej to zabieram ładowarkę.

To da Ci znów kolejną oszczędność na wadze.

 

Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V.

 

Jaką masz rurę skrzydeł i stateczników? Jeśli aluminium to wymień na węgiel - zyskasz kolejne 100-150 g.

 

Może zdjąć te owiewki na koła? Wiem że są ładne, ale trawiaste lotnisko i tak Cię ich prędzej czy później pozabawi a to kolejne 50-70 g. 

Jestem zdania, że takimi zabiegami możesz urwać w sumie więcej niż 0,5 kg.

 

Powodzenia

 

Łukasz

rure mam alu oki pokombinuję jeszcze z wagą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V.

 

 

 

Jesli jest na 4xNiCd to przy 5 V będzie pracował bez problemu. A przetwornica step-down 5V/6A waży 5 gramów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest na 4xNiCd to przy 5 V będzie pracował bez problemu. A przetwornica step-down 5V/6A waży 5 gramów.

nie może musi być 4,8 v ten pakiecik musi zostać . Mogę ewentualnie nie wpinać jednego pakietu 2700 zostawić mogę na początek na jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, albo śmigło jest już dość blisko poziomu podłogi? Nie będzie problemów przy lądowaniu? Może to tylko złudzenie ze zdjęć.

Zastanawiam się też czy nie było by dobrze wyciąć całkiem ten przedni poziomy słupek w masce przed cylindrem - było by lepsze chłodzenia bo tam będą powstawać spore turbulencje zaburzające przepływ powietrza. Wiem że ładnie tak wygląda, tak sobie tylko głośno myślę :-)

Jaki kołpak? Pasował by jakiś węglowy w ramach walki z wagą.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, albo śmigło jest już dość blisko poziomu podłogi? Nie będzie problemów przy lądowaniu? Może to tylko złudzenie ze zdjęć.

Zastanawiam się też czy nie było by dobrze wyciąć całkiem ten przedni poziomy słupek w masce przed cylindrem - było by lepsze chłodzenia bo tam będą powstawać spore turbulencje zaburzające przepływ powietrza. Wiem że ładnie tak wygląda, tak sobie tylko głośno myślę :-)

Jaki kołpak? Pasował by jakiś węglowy w ramach walki z wagą.

 

Pozdrawiam

No zdjęcie trochę nie oddaje tego dokładnie ale fakt jest dosyć blisko podłogi :) z tą przegrodą już się w sumie zastanawiałem czy tego nie wyciąć i pewnie tak zrobię ze względu na chłodzenie także słuszna uwaga a kołpak no w sumie jeszcze nie wiem jaki :)

 

pozdrawiam

Leszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.