Shock Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Jakby nie było ,staraj się Leszku uciekać z wagi jak radzą koledzy. Dwa pakiety max 1500/1700 mAh (wtedy coś typu Max bec,Dualsky V-Pro Duo) lub jeden 2500 mAh to max. i prosto w odbiornik. Oczywiście na zapłon osobny i1200/1500mAh to też w świat. Menadzerki to też trochę na wyrost,dobry wyłącznik i jazda . Waga ok. 5 kg da Ci wagę teoretyczną w tej klasie i powinno być fajnie. Moja była Funtana S-90 z MLD 35 ważyła do lotu ok 4,700 i latała super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Jakby nie było ,staraj się Leszku uciekać z wagi jak radzą koledzy. Dwa pakiety max 1500/1700 mAh (wtedy coś typu Max bec,Dualsky V-Pro Duo) lub jeden 2500 mAh to max. i prosto w odbiornik. Oczywiście na zapłon osobny i1200/1500mAh to też w świat. Menadzerki to też trochę na wyrost,dobry wyłącznik i jazda . Waga ok. 5 kg da Ci wagę teoretyczną w tej klasie i powinno być fajnie. Moja była Funtana S-90 z MLD 35 ważyła do lotu ok 4,700 i latała super no to może zostawię na razie na jednym pakiecie plus silnik tam dałem 4 paluchy 2000mah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Leszek ,cytując posta pisz pod ramką w której jest cytat bo jak widać Twoja odpowiedź jest zawarta w moim poście . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 heheh no tak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Yeager Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Prosto w odbiornik to tylko LiFe, chyba że masz specjalny odbiornik HV. Ja w Yaku 1,8 m mam Life 1100 (te standardowe żółte okrągłę). Starcza na 4 loty i jeszcze zostaje a jak chcę latać więcej to zabieram ładowarkę. To da Ci znów kolejną oszczędność na wadze. Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V. Jaką masz rurę skrzydeł i stateczników? Jeśli aluminium to wymień na węgiel - zyskasz kolejne 100-150 g. Może zdjąć te owiewki na koła? Wiem że są ładne, ale trawiaste lotnisko i tak Cię ich prędzej czy później pozabawi a to kolejne 50-70 g. Jestem zdania, że takimi zabiegami możesz urwać w sumie więcej niż 0,5 kg. Powodzenia Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Prosto w odbiornik to tylko LiFe, chyba że masz specjalny odbiornik HV. Ja w Yaku 1,8 m mam Life 1100 (te standardowe żółte okrągłę). Starcza na 4 loty i jeszcze zostaje a jak chcę latać więcej to zabieram ładowarkę. To da Ci znów kolejną oszczędność na wadze. Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V. Jaką masz rurę skrzydeł i stateczników? Jeśli aluminium to wymień na węgiel - zyskasz kolejne 100-150 g. Może zdjąć te owiewki na koła? Wiem że są ładne, ale trawiaste lotnisko i tak Cię ich prędzej czy później pozabawi a to kolejne 50-70 g. Jestem zdania, że takimi zabiegami możesz urwać w sumie więcej niż 0,5 kg. Powodzenia Łukasz rure mam alu oki pokombinuję jeszcze z wagą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Zanim zaczniesz kombinować koło pakiety zapłonowego zobacz czy zapłon ROTO może pracować z Life lub Lipo bo coś mi się zdaje, że te starsze wersje były tylko na 4,8 V. Jesli jest na 4xNiCd to przy 5 V będzie pracował bez problemu. A przetwornica step-down 5V/6A waży 5 gramów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Jesli jest na 4xNiCd to przy 5 V będzie pracował bez problemu. A przetwornica step-down 5V/6A waży 5 gramów. nie może musi być 4,8 v ten pakiecik musi zostać . Mogę ewentualnie nie wpinać jednego pakietu 2700 zostawić mogę na początek na jednym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Leszku dlaczego? 1,2V/NiCd to nominalne. 4xNiCd w pełni załadowane może miec 5V, tak piszą źródła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Leszku dlaczego? 1,2V/NiCd to nominalne. 4xNiCd w pełni załadowane może miec 5V, tak piszą źródła. To co byś Tomku proponował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nowe zapłony Roto pracują na 2S Lipo. Do mojego Roto 25 zakładam 2S 1500mAh, robię 8 lotów po 15-16minut i .....jeszcze prądu zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nowe zapłony Roto pracują na 2S Lipo. Do mojego Roto 25 zakładam 2S 1500mAh, robię 8 lotów po 15-16minut i .....jeszcze prądu zostaje. Zapłon nie pobiera dużo prądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Zapłon nie pobiera dużo prądu Maszyna zaczyna nabierać wyglądu na spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Yeager Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wydaje mi się, albo śmigło jest już dość blisko poziomu podłogi? Nie będzie problemów przy lądowaniu? Może to tylko złudzenie ze zdjęć. Zastanawiam się też czy nie było by dobrze wyciąć całkiem ten przedni poziomy słupek w masce przed cylindrem - było by lepsze chłodzenia bo tam będą powstawać spore turbulencje zaburzające przepływ powietrza. Wiem że ładnie tak wygląda, tak sobie tylko głośno myślę :-) Jaki kołpak? Pasował by jakiś węglowy w ramach walki z wagą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszekm35 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wydaje mi się, albo śmigło jest już dość blisko poziomu podłogi? Nie będzie problemów przy lądowaniu? Może to tylko złudzenie ze zdjęć. Zastanawiam się też czy nie było by dobrze wyciąć całkiem ten przedni poziomy słupek w masce przed cylindrem - było by lepsze chłodzenia bo tam będą powstawać spore turbulencje zaburzające przepływ powietrza. Wiem że ładnie tak wygląda, tak sobie tylko głośno myślę :-) Jaki kołpak? Pasował by jakiś węglowy w ramach walki z wagą. Pozdrawiam No zdjęcie trochę nie oddaje tego dokładnie ale fakt jest dosyć blisko podłogi z tą przegrodą już się w sumie zastanawiałem czy tego nie wyciąć i pewnie tak zrobię ze względu na chłodzenie także słuszna uwaga a kołpak no w sumie jeszcze nie wiem jaki pozdrawiam Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi