pppd Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 To nie jest takie dziwne.. często w internecie są ceny niższe niż w lokalnych sklepach i nie dotyczy to tylko branży modelarskiej. Nawet zawierając umowę na telefon płacisz mniej lub dostajesz jakieś bonusy. W takim wypadku nie drukuj koszyka, bo to bez sensu.. tylko zamów z opcją odbioru osobistego. Cena pozostanie wówczas bez zmian. Inna sprawa, że ten sklep ma i tak wysokie ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 To nie jest takie dziwne....[CIACH] W takim wypadku nie drukuj koszyka, bo to bez sensu.. tylko zamów z opcją odbioru osobistego. Cena pozostanie wówczas bez zmian. Inna sprawa, że ten sklep ma i tak wysokie ceny. Owszem jest to bardzo dziwne ponieważ zaproponowałem Panu że przyniosę z samochodu laptopa i przy nim po prostu kliknę na zatwierdzenie koszyka ale koleś stwierdziła że to niczego nie zmieni bo i tak będę musiał zapłacić cenę sklepową a nie ze strony w sieci. A co do cen w tym sklepie to to faktycznie może nie wszystkie artykuły mają tanie ale jak zrobiłem sobie porównanie takich samych zestawów w nastik i emodel to modelarnia wcale nie wypadła najgorzej a po po doliczeniu kosztów przesyłki w dwóch pierwszych sklepach to wychodzi na podobnym poziome. Poza tym wiadomo przy odbiorze osobistym nie jesteśmy zdani na łaskę pracowników poczty czy firmy kurierskiej którzy raczej nie obchodzą się zbyt delikatnie z naszymi modelami :| : Niby chodzi o skoki dolara Nie wydaje mi się żeby co godzinę obserwowali kors dolara i dostosowywali do niego ceny a nawet jak tak to powinni aktualizować stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam Chciałbym przestrzec wszystkich przed sklepem modelarnia.pl dziś rano zrobiłem sobie u nich na stronie zamówienie samolotu z całym osprzętem wydrukowałem zawartość koszyka i wybrałem się z wydrukiem do sklepu na zakupy a tam..... porażka okazuje się że ceny są zupełnie inne!!! na całym zestawie różnica było ponad 100zł różnicy do cen jakie podają w internecie!!! A co ciekawsze to koleś w sklepie trzymając w ręku wydruk i ich strony twierdzi że ceny na pewno są takie same jak na stronie!!! Nie wiem co to za ściema ale nie zamierzam więcej kupić nawet głupiej śrubki. Najgorsze w tym wszystkim jest to ze firma wygląda naprawdę na poważną i dobrze zaopatrzoną i z fachową obsługą i nie powinna odwalać takich akcji ale jak widać nawet duże i pozornie porządne firmy lecą z nami w..... Podsumowując naprawdę BARDZO SIĘ NA NICH ZAWIODŁEM :evil: A kolega rozumie różnicę pomiędzy sklepem internetowym, a zwykłym? :wink: Sprawdziłeś ceny w sklepie internetowym - wirtualnym, a potem poszedłeś do sklepu zwykłego, w postaci budynku za który trzeba płacić czynsz, odprowadzać Vat, drukowac paragon itd. Inaczej mówiąc, sprawdziłeś ceny w sklepie A, poszedłeś do sklepu B i się dziwisz, że ceny inne. Nie ma znaczenia, że to ta sama firma. W dodatku, firma cześci rzeczy wcale nie musi mieć na terenie sklepu zwykłego. Magazyn może być w Pcimiu dolnym, a sklep w Uszatkach Małych. Twój błąd polegał na tym, że trzeba było złożyć kompletne zamówienie i wybrać odbiór osobisty. Sprawa wyglądała by zupełnie inaczej. Firma przygotowała by zamówienie i za np. dwa dni, dała ci sygnal, że towar do odbioru i zapłaty. Mialbyś fakturę z cenami w sieci. Oczywiście Modelarnia.pl ma kilka wad - np. "Promocje" podnoszące ceny, ale trudno. Albo to akceptujesz, albo idziesz do innego sklepu. Ale w tym wypadku to klient wykazał się niezrozumieniem realiów. :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ...Ale w tym wypadku to klient wykazał się niezrozumieniem realiów. :lol2: A ja mam wrażenie ze nie przeczytałeś wątku, nie będę cytował sam siebie więc mała rada z lat szkolnych - czytamy ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Niestety nie mogę odpowiadać za twoje wrażenia. :wink: Tak się składa, że nie tylko Modelarnia.pl ma ceny niższe w internecie niż na żywca w sklepie. Mogę tylko dać inną radę - Nie myl sklepów, nawet jeśli należą do tej samej firmy. Unikniesz dzieki temu wielu zawodów życiowych. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ja tylko dam taki mały przykładzik z dość znanej sieci supermarketów. Cena w sklepie "tradycyjnym" RTV EURO AGD (przykładowo kamera JVC GZ-HD30) - 2 799zł Cena w sklepie internetowym RTV EURO AGD (ta sama kamera) - 2 299zł Różnica w tym przypadku to dokładnie 500zł a jest to jakby nie patrzeć ten sam sprzedawca. Różnica jest tylko w sposobie zakupu. Fakt - tu nikt niczego nie ukrywa i tak ma być. Kupując przez internet zawsze można zaoszczędzić. Na niekorzyść modelarnia.pl jedynie świadczy zachowanie sprzedawcy - nie potrzebne "kręcenie" a stwierdzenie że ceny w internecie są nie ważne - brak słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek LP Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 To co piszecie to oczywista oczywistość. Ale sedno opisywanego problemu chyba jest tu: A co ciekawsze to koleś w sklepie trzymając w ręku wydruk i ich strony twierdzi że ceny na pewno są takie same jak na stronie!!! Owszem jest to bardzo dziwne ponieważ zaproponowałem Panu że przyniosę z samochodu laptopa i przy nim po prostu kliknę na zatwierdzenie koszyka ale koleś stwierdziła że to niczego nie zmieni bo i tak będę musiał zapłacić cenę sklepową a nie ze strony w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Właśnie edytowałem swoją wypowiedź w czasie kiedy Ty napisałeś swoją. Zgadzam się że właśnie to zachowanie sprzedawcy - to jakieś "kalectwo" handlowe które nie miało prawa się wydarzyć. Nawet jeśli rozbieżność cen powstała w sposób nie chcący (czyli z winy sprzedawcy) tym bardziej w taki sposób się takiej sprawy nie załatwia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 zglosic do UOKIK niech ich przeswietla czy nie lamia naszych praw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek- Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Czy ktoś zna ten sklep http://www.sklep.modelarnia.pl/ ? Wysłałem do nich zapytanie e-mailem tydzień temu i zero odzewu. Myślałem o zakupie u nich Zlina 50 L 70E ARF z firmy Haikong Model. Chcą 800 zł. Ale w tej sytuacji czy warto z nimi grać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam Znam ten sklep osobiście, właściwie to jego placówkę w Poznaniu na ul. Łukaszewicza. Bardzo sympatyczni sprzedający p. Zenek i p. Jurek. Ten drugi właśnie składa moją Proxima II. Przypuszczam, że e-mail'e docierają do Warszawy, a tam wiadomo - Warsiafka toć toj Warsiafka panie-dziejku, toć tajojko tacy ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek- Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Dzięki!. Czy mógłbyś mi, w takim razie, "podrzucić" adresik to tych sympatycznych panów. Może z nimi się dogadam i u nich dokonam zakupu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam Na samym dole strony http://www.modelarnia.pl/sklep/ po lewej stronie na niebieskim pasku jest Hiperłącze opisane jako Kontakt. Klikasz i masz adresy wszystkich trzech sklepów (Warszawa, Kraków, Poznań) http://www.modelarnia.pl/sklep/index.php?d=kontakt Jakbyś nie znalazł to podaję poniżej: Poznań 60-726, Łukaszewicza 16 tel./fax: (61) 866 60 07 Godziny otwarcia: pon. - pt.: 10.00 - 18.00 sobota: 10.00 - 14.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek- Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Piękne dzięki. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Sklep znam, ale z widzenia w Warszawie Ceny drakońskie, 2x wyższe niż w innych sklepach internetowych. Być może różnice są rożne w zależności od produktu, ale parę produktów porównałem i na prawdę, opłaca się zapłacić za kuriera te 15zł i kupić nawet jakąś duperelę, niż osobiście czy przez internet w tym sklepie. Wieczne zatory przy kasie. Nawet jak stoi jedna osoba, to trzeba się przygotować na 15 min. stania. Kupuję tylko, gdy muszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Sklep znam, ale z widzenia w Warszawie Ceny drakońskie, 2x wyższe niż w innych sklepach internetowych. Być może różnice są rożne w zależności od produktu, ale parę produktów porównałem i na prawdę, opłaca się zapłacić za kuriera te 15zł i kupić nawet jakąś duperelę, niż osobiście czy przez internet w tym sklepie. Wieczne zatory przy kasie. Nawet jak stoi jedna osoba, to trzeba się przygotować na 15 min. stania. Kupuję tylko, gdy muszę. Spostrzeżenia mam takie same (chodzi o sklep w Warszawie na Bitwy Warszawskiej) - może poza cenami, nie zauważyłem, żeby były aż tak dużo wyższe... Dodam jeszcze traktowanie klientów z góry (pan sprzedawca był nieco opryskliwy ale w momencie gdy okazało się, że mam zamiar wydać ponad 500zł zrobił się nagle miły)... Kiedyś o coś spytałem to usłyszałem "no przecież w instrukcji jest napisane!" - faktycznie było napisane i jakoś to przeoczyłem, tyle że panowie, nie zdają sobie sprawy, że instrukcje do modeli, jakie sprzedają są we wszelkich językach poza polskim i nie wszyscy muszą je znać. Zaleta taka, że mam ten sklep po drodze do pracy a i asortyment nienajgorszy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Bywam tam dość często, przeważnie po małe :ass: rele. Ceny mają wysokie, bez problemu można znaleźć tańsze rzeczy. Problem w tym, że niestety nie w Warszawie, więc jak doliczymy koszty wysyłki, to się w zasadzie wychodzi na to samo. Opryskliwego traktowania na razie PUK PUK nie doświadczyłem. Może dlatego, że unikam bywania tam w poniedziałki i bywania ostatnim klientem przed zamknięciem :devil: To co mi się nie podoba, to kompletny brak produktów z niższej półki cenowej. Próżno szukać tam np. Tower Pro. Nie ma więc okazji i jak staramy się oszczędzać, to nie tam. Jednak na tyle rozumiem niuanse zarządzania dużym sklepem, że wiem iż nie można posiadać w asortymencie "wszystkiego". Ciekawostką jest fakt, że można trochę oszczędzić, jeśli mamy blisko do sklepu. Wystarczy zamówić przez internet i zgłosić odbiór osoabisty w sklepie, a wyjdzie tniej niż bezpośredni zakup "z gabloty". Na plus - jeden z najlepiej wyposażonych sklepów w Warszawie, jeśli nie najlepiej. Pozostałe raczej nie grzeszą bogactwem asortymentu. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markac Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Air, też go mam w drodze z pracy do domu. Czasem kupię jakąś duperelę, jak zapomnę zamówić. Dla przykładu podam, że Adapter Banan 4mm - Jack 2,1 mm (Graupner/Hitec) w http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2197 kosztował mnie 10.50zł, a w http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2460,kabel-ladowania-tx-pelikan kosztuje 20zł! Czy to nie jest różnica 2x? Nie dam się robić w wała, tym bardziej, że u elektronika same wtyczki kupimy za 1zł, a kabel można wziąć z odzysku, ale po prostu nie miałem na to czasu, ani materiałów, a elektronicy w Warszawie czasem mają problemy ze zwykłym podstawowym asortymentem. Byłem w takim jednym w samym centrum. Nazwa tego sklepu to Vega-Tronik. Stabilizatorów napięcia brak, regulatorów napięcia brak, diod Zenera brak i facet się pyta, czym może mi służyć... Zapytałem grzecznie, jeśli w sklepie elektronicznym nie mogę dostać takich części, to gdzie mam pójść, bo nie mam pomysłu? Odpowiedź, która padła: Giełda Wolumen :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Albo giełda elektroniczna pod GUSem Ale tam ceny też wysokie bywają i czasem czegoś nie mają... W modelarnia.pl najtańsze serwo 9g kosztuje 30zł - w innych sklepach cena to jakieś 20-25zł. Materiały (listwy) też nie kosztują aż tyle co np. w HAS Hobby na Dzielnej (swoją drogą szkoda, że ten sklep wycofał się z części do modeli latających - często u nich bywałem, jak mieścili się jeszcze na Corrazziego za Błękitnym Wieżowcem). Więc te przebitki nie na wszystko są takie straszne i moim zdaniem ceny w tym sklepie to najmniejszy problem. Natomiast podejście do klienta mają fatalne :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 A ja polecam... sklep internetowy zamówiłem 5 płyt depronu 3mm (cudowna cena ). Zamiast bawić się w maile po prostu zadzwoniłem i usłyszałem że jest na stanie i by zaznaczyć w komentarzu aby przecięli go na 600x800 zamiast 1200x600 do transportu. wysyłka następnego dnia po dotarciu kasy na konto, właśnie odebrałem cacy depron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.