ahaweto Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Nie. Sprężyny które widać bardzo dobrze spełniają swoje zadanie. Są sztywne ale odpowiednio je doginając można nartę ustawić tak aby przyjęła prawidłową pozycję. Dodatkowo w locie, wiatr unosi przód narty. Sprężyna nie pozwala aby ustawiły się prostopadle do lotu. Gdyby jednak jedna było coś nie tak to każda narta przed i za osią ma takie wypusty (widać to na zdjęciach) w których wystarczy wywiercić otwory i zamocować tradycyjnie z przodu sprężynę (lub gumkę) ściągającą, a z tyłu cięgło które przy odpowiednio dobranej długości, nie pozwoli aby przód narty "zadarł" się za wysoko. Jak pogoda pozwoli to zrobię zdjęcia statyczne jak i w locie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Start na klapach. W locie. Wielkość nart przednich jest prawidłowa. Na puszystym śniegu utrzymują model na powierzchni. Natomiast narta tylna (140x35) jest za mała. Całkowicie zapadała się w śniegu. Ze startem i lądowanie nie było problemu ale wymienię ją na większą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.