Jump to content

Multiplex MENTOR - początek...


Recommended Posts

Posted

Nie. Sprężyny które widać bardzo dobrze spełniają swoje zadanie. Są sztywne ale odpowiednio je doginając można nartę ustawić tak aby przyjęła prawidłową pozycję. Dodatkowo w locie, wiatr unosi przód narty. Sprężyna nie pozwala aby ustawiły się prostopadle do lotu. Gdyby jednak jedna było coś nie tak to każda narta przed i za osią ma takie wypusty (widać to na zdjęciach) w których wystarczy wywiercić otwory i zamocować tradycyjnie z przodu sprężynę (lub gumkę) ściągającą, a z tyłu cięgło które przy odpowiednio dobranej długości, nie pozwoli aby przód narty "zadarł" się za wysoko.

Jak pogoda pozwoli to zrobię zdjęcia statyczne jak i w locie.

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Posted

Start na klapach.

 

9ee35ad2e1857674.jpg

 

W locie.

 

2935a24545ca0a14.jpg

 

Wielkość nart przednich jest prawidłowa. Na puszystym śniegu utrzymują model na powierzchni. Natomiast narta tylna (140x35) jest za mała. Całkowicie zapadała się w śniegu. Ze startem i lądowanie nie było problemu ale wymienię ją na większą.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.