ahaweto Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Nie. Sprężyny które widać bardzo dobrze spełniają swoje zadanie. Są sztywne ale odpowiednio je doginając można nartę ustawić tak aby przyjęła prawidłową pozycję. Dodatkowo w locie, wiatr unosi przód narty. Sprężyna nie pozwala aby ustawiły się prostopadle do lotu. Gdyby jednak jedna było coś nie tak to każda narta przed i za osią ma takie wypusty (widać to na zdjęciach) w których wystarczy wywiercić otwory i zamocować tradycyjnie z przodu sprężynę (lub gumkę) ściągającą, a z tyłu cięgło które przy odpowiednio dobranej długości, nie pozwoli aby przód narty "zadarł" się za wysoko. Jak pogoda pozwoli to zrobię zdjęcia statyczne jak i w locie.
ahaweto Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 Start na klapach. W locie. Wielkość nart przednich jest prawidłowa. Na puszystym śniegu utrzymują model na powierzchni. Natomiast narta tylna (140x35) jest za mała. Całkowicie zapadała się w śniegu. Ze startem i lądowanie nie było problemu ale wymienię ją na większą.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.