EnzO_CK Posted June 30, 2008 Posted June 30, 2008 Witam! Zakończyłem budowę modelu i nie wiem jak go nazwać, bo sam sobie go rozrysowałem. Początkowo zakładełem, że dam silnik 2,5ccm, ale wsadziłem go do Hawkera i jestem nago. Nigdy nie latałem elektrykiem(a nawet żadnym samolotem), więc pomyślałem, że taki do nauki latania będzie najlepszy ( częściowo przekonany poradami od forumowiczów ). Przepraszam za złą jakość zdjęć ale nie mogłem dziś zabrać modelu do domu więc robiłem sesje telefonem. Tutaj z zdjęcie z hawkerem. Zbudowałem go najprościej jak sie da. Wznios ok. 10°, bez lotek. I teraz problem. Jakie użyć wyposażenie? Bliższe informacje podam jutro, gdy już model odbiore. (waga chyba ok. 400g :shock: ) Pozdrawiam
Marcin Posted June 30, 2008 Posted June 30, 2008 Hmm. Spalina czy elektryk? Jak masz się nauczyć latać to proponuję elektryka - mniej kłopotów z silnikiem - włączasz i latasz:)
EnzO_CK Posted June 30, 2008 Author Posted June 30, 2008 Przęglam właśnie giełde i chyba cos znalazłem. Jaki napęd polecacie?
EnzO_CK Posted June 30, 2008 Author Posted June 30, 2008 Rozp. 1 m Waga do 400g. Jak coś to podwozie przejdzie na emeryture
kojot Posted June 30, 2008 Posted June 30, 2008 Jeżeli ten model jest przygotowany pod spalinę, to przełóż silnik i lataj na swoim mvvs. a) nauczysz się obsługi silnika dotrzesz go c) zaoszczędzisz na kupnie silnika, regla, pakietu, ładowarki - lekko licząc 300zł w wersji oszczędnej d) zaczniesz latać prawie natychmiast zamiast czekać na wyposażenie
EnzO_CK Posted June 30, 2008 Author Posted June 30, 2008 No i ty jest cały pies pogrzebany. Nie kazałem malowac tego modelu lakierm, aby zabezpieczyć farbe przed metanolem. . Po za tym mam dostęp tylko od dołu. Macie jakis pomysl jak normalnie montować i wymontowac ten silnik?
EnzO_CK Posted July 1, 2008 Author Posted July 1, 2008 Przesczep udany . Wyjęty silnik z Hawkera będzie działał w moim trenerku. Idę jutro po nowe łoże. Pozdrawiam
EnzO_CK Posted July 10, 2008 Author Posted July 10, 2008 Takie śmieszne pytanie. Czy komuś zabrakło kiedyś miejsca w samolocie na wyposażenie???. Bo ja nir moge s to uwieżyć ale już mosze kombinować z półkami na serwa, żeby podspód włożyć odbiornik. 1. Jak najlepiej zamontować do serwa SK?? Pozdrawiam
EnzO_CK Posted July 16, 2008 Author Posted July 16, 2008 Witam po przerwie Silnik wyjęty, wręga sie robi a wyposażenie w samolocie prawie gotowe. Jak widać na zdjęciach nie mam miejsca od góry na przykręcenie silnika, a ma być on za rok - dwa wyjęty do Kombata. No i tu pytanie Jak dobrze przymocować nakrętki 3mm aby nie odpadły poczas wibracji silnika, i trzymały się dość długo. PS. SK prawie skończony, tylko naciągnąc linki.
Adam P. Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 Skontrować je innymi nakrętkami lub zabezpieczyć kropelką(małą) CA. PS. Nie widać zdjęć
EnzO_CK Posted July 16, 2008 Author Posted July 16, 2008 Djęć narazie nie ma bo sparat kaput. Tylko czy CA Wytrzyma wstrząsy?? Może lepiej Poxipolem ( epoksydowy) Pozdrawiam
karlem Posted July 17, 2008 Posted July 17, 2008 ...odpuść sobie poxipol; starczy CA lub lakier (nawet do poaznokci)
EnzO_CK Posted July 17, 2008 Author Posted July 17, 2008 Che Che :lol2: To już wszystko jasne Teraz tylko musze sie uporać ze SK bo już drugi dziń się z nim męcze, ale jestem dobrej myśli. Pozdrawiam
EnzO_CK Posted July 17, 2008 Author Posted July 17, 2008 Tak naprawde lenie sie i tylko mam problemy np. ze sterem kierunku Zdjęcia?? Prosze ... Pozdrawiam Darek
EnzO_CK Posted July 17, 2008 Author Posted July 17, 2008 :jupi: Ster kierunku naciągnięty i nastawiony Czyli prawie tydzień męczarni. PS. Czy okna muszą być stawione ( do lotu ) :?: Pozdrawiam
karlem Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 ...zaklej choć folią, bo cały s... Ci do środka kadłuba wleci i ładnie wszystko zaoliwi :wink:
EnzO_CK Posted July 18, 2008 Author Posted July 18, 2008 Dziękuje za podpowiedź. Leci do Ciebie "Pomógł" Pozdrawiam
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.