Skocz do zawartości

PA Extra 260 - wyposażenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio zakupiłem model PA Extra 260. Producent zaleca zastosowanie osprzętu firmy Thrust 30 jednak jest ono dość drogie, dlatego wolałbym nie ponosić aż tak ogromnych kosztów i kupić tańsze zamienniki :) Wiem, że wielu użytkowników forum lata tymi modelami dlatego chciałem zapytać czy któryś z tych zestawów będzie dobry:

 

- EMAX GT 2815/05/06
- śmigło: APC 13x6,5
- regulator: 60 A
- pakiet: 3S 2200 - 2500 mAh

 

- EMAX BL 2815/09
- śmigło: 12x6
- regulator: 60 A
- pakiet: 3S 2100 - 2500 mAh

 

 

Jakby ktoś miał inne propozycje lub miał do odsprzedania jakiś zestaw pasujący do mojej Extry to proszę tutaj napisać. Chętnie odkupię :D

 

Pozdrawiam !

Opublikowano

Zawsze mnie to troszkę dziwiło, kupować dobry model, który na dodatek jest projektowany z myślą o konkretnym silniku i wyposażeniu i tworzy z nimi świetną i zgraną całość, a potem wkładać takie sobie wyposażenie. Nie jestem zwolennikiem Emaxów, za to extra z thrustem lata niesamowicie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Zawsze mnie to troszkę dziwiło, kupować dobry model, który na dodatek jest projektowany z myślą o konkretnym silniku i wyposażeniu i tworzy z nimi świetną i zgraną całość, a potem wkładać takie sobie wyposażenie. Nie jestem zwolennikiem Emaxów, za to extra z thrustem lata niesamowicie.

 

Nie chcę narazie wydawać zbyt dużo na osprzęt z racji tego, że będzie to mój pierwszy akrobat i nie wiem jak długo pożyje :P Wcześniej latałem głównie na szybolach, fun-fly, i halówkach, rakietoplanach a to jednak nie jest ten sam poziom :D Jak model się przyjmie to w przyszłości zmienie mu sprzęt na dużo lepszy :)

Opublikowano

Powinien być dobry , do tego regulator 40 Amper . Najlepiej jakby miał BEC na oddzielnej płytce . Tak ma np Hobbywing Platinum Pro , w którym ostatnio spaliła mi się jedna ścieżka zasilania a BEC działał dalej i udało się bezpiecznie wylądować .

Opublikowano

Kolega @kicior polecił mi taki silnik:

 

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=40048

 

Wydaje mi się, że na początek powinien być całkiem dobry :)

Skoro Andrzej polecił to musi być dobre :) A serio to rzeczywiście niezły budżetowy silnik, nie pamiętam już w czym, ale Andrzej go z powodzeniem używał.

Ale tak jak pisałem, thrusty, a miałem/mam kilka różnych wielkości to silniki całkowicie warte swojej ceny.

Opublikowano

Marcin, dokładnie tak samo napisałem koledze Shockwave.

 

Po latach używania rożnych silników, kupuję te ...dobre.

Są niestety drogie, ale wystarczają na dłużej, mają lepszą kulturę pracy i stwierdzam że warto.
Takie powiedzenie jest, że "biednego nie stać na tanie rzeczy"

 

Jeśli kupuję coś budżetowo, to SK3 są naprawdę świetne (miałem SK3 3542-800), zresztą Krzysiek wie coś o nielimitowanych beczkach w pionie :)

Opublikowano

Marcin, dokładnie tak samo napisałem koledze Shockwave.

 

Po latach używania rożnych silników, kupuję te ...dobre.

Są niestety drogie, ale wystarczają na dłużej, mają lepszą kulturę pracy i stwierdzam że warto.

Takie powiedzenie jest, że "biednego nie stać na tanie rzeczy"

 

Jeśli kupuję coś budżetowo, to SK3 są naprawdę świetne (miałem SK3 3542-800), zresztą Krzysiek wie coś o nielimitowanych beczkach w pionie :)

Zgadza się , używam tego SK3 3542-800 + apc 12x6 i zasilanie 4s w extrze EXP z ExtremeFlight (48" )  /jestem baaaardzo zadowolony :)

Opublikowano

Tylko do wielkości modelu jak PA Extra 260 z powodzeniem  wystarcza zasilanie 3S a nie 4S . Zawsze to kilkadziesiąt gram mniej i większe śmigło . No i najważniejsze pytanie , czy silnik SK3 ma napewno 800 obrotów na Volt a nie CRCN (co ręka chińczyka nakręciła  .

Opublikowano

Shokwave,

 

Ta Extra to bardzo lekki model. Silnik ok. 100g 950-1050 KV i do tego dobrane śmigło - uśredniając 11x5,5. Li-po 3S 2200 mAh.  Będziesz latał ok. 6 min do napięcia bez obciążenia 3,8V/cela.

 

800 KV i 4S to niepotrzebne 50g więcej na silniku i ok. 70-80g na pakiecie. To 120-130g więcej, a mocy będzie full już na 3S.

Opublikowano

To dodam dla wyjaśnienia: Krzysiek wspominał o silniku SK3 3542-800 kv do modelu o wadze 1350g z którym obaj mieliśmy do czynienia.

 

Koledze Shockvawe (zerknijcie na linka) został polecony silnik SK3 - 3536-1050kv, do modelu lżejszego, na 3S.

Opublikowano

Hej,

 

gdzieś ten "linek" mi umknął pod naporem tego 800KV... ;)

Ten, który poleciłeś ma bdb parametry do tego modelu!

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.