Skocz do zawartości

kupiłem model szybowca jakie baterie albo pakiet kupic do niego?


piter29bielsko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie kupiłem szybowca http://hobby-model.pl/thermal-sailor-ep-zielony-zestaw-z-napedem-twmodels.html   i potrzebuje kupic do niego baterie najlepiej paluszki na ładowanie czy beda pasowac 4 sztuki do tego silnika w koszyku czy pakiet ,bo mam tylko ładowarke do akumulatorków ,prosze o pomoc:)

post-17513-0-81539500-1435237274.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie kupiłem szybowca http://hobby-model.pl/thermal-sailor-ep-zielony-zestaw-z-napedem-twmodels.html   i potrzebuje kupic do niego baterie najlepiej paluszki na ładowanie czy beda pasowac 4 sztuki do tego silnika w koszyku czy pakiet ,bo mam tylko ładowarke do akumulatorków ,prosze o pomoc:)

Jestem początkujący także...ale zalecam pakiet Lipo zamiast paluszków.

według mnie regulator itp nie będzie miało odpowiedniego napięcia do pracy, jeśli będą użyte "standardowe-paluszki-akumulatorki" z Napięciem 1,2 zamiast 3,7V/celę.

 

Według opisu potrzeba jeszcze kilka innych elementów, których nie ma w zestawie!

Cytuję ze strony sklepu:

Do uruchomienia wymagane:

* aparatura minimum 3 kanałowa,

* st. serwomechanizmy x 2,

* regulator obrotów 25A,

* pakiet napędowy 8Celi / 1800mAh.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,