jankulus Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Witam, Wklejam tutaj zaproszenie klubu RKML z Rzeszowa na zbliżające się zawody: Zapraszam zainteresowanych precyzyjną akrobacją w wykonaniu najlepszych zawodników w naszym kraju w klasie F3A na Mistrzostwa Polski F3A 2016 w Rzeszowie, w dniach 27-28 sierpnia od godziny 10.00. Szczegóły na poniższym plakacie. Dojazd na lotnisko - http://rc-rzeszow.pl/viewpage.php?page_id=1 Rozegranie zostanie zarówno konkurencja F3A jak i klub. Zapraszamy do udziału, szczególnie w klubie!!! Nie jest wymagana licencja FAI. W razie pytań podaję namiary na siebie: jan.gretkiewicz@gmail.com 601-092-046 Pozdrawiam, Janek
dariuszj Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Wrzucam trochę zdjęć z drugiego dnia mistrzostw.
Czaro Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Ładne zdjęcia, a gdzie można znaleźć wyniki?
jankulus Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Ładne zdjęcia, a gdzie można znaleźć wyniki?
kuba r. Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Pytanie laika w F3A -> na jakiej zasadzie działa i co daje takie podwójne śmigło? Kuba
diabolo Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Brak efektu momentu od smigła i lepszy hamulec
kuba r. Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Czyli śmigła kręcą się w przeciwne strony?
BartekSz Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 A lata jeszcze ktoś na spalinach? Myślę o tym by zaczać sie uczyć waszych wiązanek ale elektryki mnie jakoś odrzucają
diabolo Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 To nie uwieziowki ze za 100 lat dalej beda te same modele i silniki W f3a technologia idzie ciagle do przodu
BartekSz Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Ale można się wyłamać i startować z silnikiem spalinowym? Czy przepisy już zaczynają to blokować?
jankulus Opublikowano 4 Września 2016 Autor Opublikowano 4 Września 2016 Witaj, Przepisy jak najbardziej pozwalają na silnik spalinowy. Sam mistrz świata lata na silniku 4-suwowym około 30ccm. Przejście na elektryki spowodowane jest łatwością obsługi, brakiem problemów z regulacją, dłuższym czasem życia modelu (nie ma tyle wibracji). Jeżeli masz jakieś pytania pisz, pomożemy, podpowiemy. Pozdrawiam, Janek
woj-tech Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 To nie uwieziowki ze za 100 lat dalej beda te same modele i silniki W f3a technologia idzie ciagle do przodu Tak wygląda uwięziówka więc z postępem idziemy i w tej kategorii -przepraszam że nie w temacie ale nie mogłem się powstrzymać. 1
Rekomendowane odpowiedzi