radziu45 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam mam dylemat który kupić czy MVVS 80 czy ZDZ 90 prosze o opinie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Hmm. Przy tak postawionych wymaganiach względem silnika raczej zdecydowałbym się się na DA-85. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Jak do akrobata to ZDZ , będzie mocniejszy , tylko ten serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Jak do akrobata to ZDZ , będzie mocniejszy , tylko ten serwis Serwis to znaczy co części zamienne ? DA moim zdaniem przerost formy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Czas naprawy , trzeba dzwonić mejlować i ponaglać inaczej będzie leżał na półce miesiącami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 To w okresie gwarancji a po chyba samemu tylko części kupić . A z mvvs nie ma takich problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Miałem ZDZa 40. Rocznik 2010. W tym roku nastąpiła awaria; chciałem kupić podstawowe cześci zamienne. Na żadnego emaila nie dostałem odpowiedzi. Gdybym może od razu kupił 1000sztuk to odzew byłby natychmiastowy. MVVS ma w PL kilku dystrybutorów i nie ma problemu. Weź to pod uwagę. To istotna kwestia czasami pomijana.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Osobiście proponuję ZDZ - kontakt jest może bardziej uciążliwy - ale generalnie idą do naprawy po skończeniu resursu - MVVS mają niemiłą tendencje do padania łożysk i luzów na wale - oraz trzęsą mocniej... mvvs pracuje nad tym ale ciagle wychodzą kolejne kwiatki - dolegliwości te dotyczą serii IRS - czyli od 50cm w górę - stare maludy 26-40cm3 dają rade... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 ZDZ ma pewnego asa w rękawie bo jest 90cm cena powiedzmy to samo . A powiedzcie coś na temat DA bo tak wszyscy chwalą tylko czy jest to warte dopłaty około 1400 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Cała czołówka F3M w Czechach lata na MVVS-ach , nie ma problemów z serwisem i pracą, na wiele sztuk które sprzedałem łożyska wymienione były w dwóch jednych z pierwszych MVVS 58 kilka ładnych chyba 10 lat temu. I od tamtego czasu jest spokój. Serwis, jakość i trwałość wszystko w/g mnie przemawia za MVVS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Dzięki Radek za odpowiedz a powiedz mi masz jakiś doświadczenie z Roto ? Potrzebuje do 35 vi tłok z pierścieniem pisze na mejla zapytanie i nikt nie odpowiada telefonu też nie odbierają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Radek, napisz do Pana Andrzeja o ile pamiętam imię z Modelemax. Może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Czy Mozesz napisać co jest powodem wymiany tłoka i pierścienia w Roto? Mam ten silnik 25cc i żadnych problemów. Zadzwoń do Radka z Olpen Model. On pomoze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Czemu trzeba wymienić tłok z cylindrem porysowany ale kompresje ma czemu porysowany nie wiem taki kupiłem Trochę może się nadziałem może nie kupując ten silnik tłumik przykręcony to nie było widać ale jak pokręciłem to kompresja ok no to biorę a w domu jak odkręciłem tłumik to się zdziwiłem . I tak mechanik samochodowy kupił silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Osobiście proponuję ZDZ - kontakt jest może bardziej uciążliwy - ale generalnie idą do naprawy po skończeniu resursu - MVVS mają niemiłą tendencje do padania łożysk i luzów na wale - oraz trzęsą mocniej... mvvs pracuje nad tym ale ciagle wychodzą kolejne kwiatki - dolegliwości te dotyczą serii IRS - czyli od 50cm w górę - stare maludy 26-40cm3 dają rade... Jak z 50 ZDZ trochę się bujałem to z 80RVJ sprawa się załatwiła w 2 tygodnie( z wysyłka i powrotem) i nie było problemu z kontaktem. O ile pamiętam Mirka Janotova sprawę załatwiała. Napisałem, otrzymałem odpowiedź, wysłałem, dostałem, zapłaciłem, byłem mile zaskoczony po lekkich bujankach z 50-tką. W życiu już nigdy bym nie dopłacił za DA. Żaden na lotnisku wytrzymał tego co chińskie DLA czy inne, nie mówiąc o ZDZ. W prawdzie jest tylko jedna 85-tka w ruchu i nie za bardzo podoba mi się jej praca i moc ale DA60 to żal gadać , dwa razy naprawiany w USA ( co sezon to naprawa ), kapelusz łożysk, a w tym sezonie nie dolatał też bo nawalił.Wysypały się wałki na czopie korbowodowym.Proszę nie pisać o paliwie , oleju bo latam na 1-35(motul 800) i jednym i drugim kolega na tym samym.W ZDZ-tach moich nigdy nie padło żadne łożysko! Normalnie się zużyły i straciły sprężania ale po ilu sezonach !No i jak się człowiek zagłębił w temat silników DA na zagranicznych forach to okazuje się że nie jest tak różowo. Może się jakieś felerne trafiły? To takie ogólne porównanie i nie odważył bym się powiedzieć że silniki DA to słabizna ale jak mam tyle dopłacić w kontekście porównania do czeskich to zamykam oczy i ZDZ-ta biorę lub MVVS-a. Czemu trzeba wymienić tłok z cylindrem porysowany ale kompresje ma czemu porysowany nie wiem taki kupiłem Trochę może się nadziałem może nie kupując ten silnik tłumik przykręcony to nie było widać ale jak pokręciłem to kompresja ok no to biorę a w domu jak odkręciłem tłumik to się zdziwiłem . I tak mechanik samochodowy kupił silnik . Tak też kiedyś kupiłem używany silnik. Ślady zatarcia, nic dodać nic ująć. Zdejmij cylinder, może tylko tłok z pierścieniem do wymiany a cylinder ocalał skoro jest sprężanie i ma rysy które można dogładzić. Trzeba zweryfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Sprzedający poczuwa się do problemu chce trochę kasy oddać tylko nie wiadomo ile kosztuje tłok bo nikt nie odbiera telefonu i nie odpisuje na mejle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Moja pierwsza 80 tka RVJ ZDZ , pięć lat bez najmniejszych problemów , w drugiej nie dało się wyregulować gaźnika ( założyłem od starego silnika), a po 5 godzinach pracy padły łożyska , w serwisie ( nie wysyłany silnik tylko zawieziony osobiście ) stwierdzili że łożyska są OK a gaźnika nie potrafię wyregulować . powiedziałem żeby łożyska wymienili odpłatnie , po rozebraniu silnika okazało się że łożyska są uszkodzone , więc wymienili bezpłatnie , na hamowni nie potrafili wyregulować silnika na moim gaźniku więc dali nowy w pudełku , nowego też nie jestem w stanie wyregulować , więc latam na starym . Taki to serwis , córce dałem silnik do ręki i mówię pokręć wałem , ona na to że coś tam "chrupie" a serwis że wszystko OK . :) Następne dwa sezony silnik chodził bezproblemowo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Radku, bardzo Cię proszę, używaj znaków interpunkcyjnych. Ciężko się to czyta. Dyskusję śledzę, bo mam Roto 25 na celowniku a mało jest o nim informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Ok postaram się pisać poprawnie . Dziś o 8 rano odebrała pani w firmie ROTO telefon i jakoś się z nią dogadałem że wysłałem mejl z pytaniem o tłok pierścień i cylinder powiedziała że sprawdzi i odpisze no i odpisała tłok 21 pierścień 6,5 a cylinder 60 ceny w euro . Wydaje mi się że nie tragedia i biorę tylko jeszcze nie wiem jak z przesyłką i jak mam zapłacić . Myślę że warto taki silnik reanimować niż kupić jakiegoś chinola . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Ok postaram się pisać poprawnie . Dziś o 8 rano odebrała pani w firmie ROTO telefon i jakoś się z nią dogadałem że wysłałem mejl z pytaniem o tłok pierścień i cylinder powiedziała że sprawdzi i odpisze no i odpisała tłok 21 pierścień 6,5 a cylinder 60 ceny w euro . Wydaje mi się że nie tragedia i biorę tylko jeszcze nie wiem jak z przesyłką i jak mam zapłacić . Myślę że warto taki silnik reanimować niż kupić jakiegoś chinola . Ja wysyłałem firmą czeską która współpracowała z dhl chyba i tak samo wracało a cena nie powalała z nóg. Raz płaciłem przelewem z banku a później pay palem, zero problemów ale to był ZDZ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi