Przemek1979 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam wszystko dobrze podłączyłem akumulator 12v silnik też na 12v odbiornik i ten regulator na początku dobrze chodził i nie nagrzewał się nie zdążył.i wcale dużych obrotów mu nie dawałem i poszedł siwy dym. GoolRC 320A 6-12V Brushed Regler ESC W / 2A BEC 1
oko Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Tak to już jest że te sprzęty niekiedy się palą bez powodu. Mi się spalił niby markowy Turnigy 80A jeszcze przed lotem, i się cieszyłem że na tym się skończyło. Od tej pory owijam regulatory w grubą folię aluminiową. Z tymi 320A to chyba trochę przesadziłeś "odbiornik na 12V" - ? 1
Przemek1979 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Podłączyłem ten silnik Odbiornik Graupner Gr24 Jemu nic na szczęście się nie stało
Przemek1979 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Może ktoś doradzi jaki tu trzeba regulator kupić ???
Bodzioch Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 A jakie są parametry silnika ?
Przemek1979 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 To jest silnik od wycieraczek samochodowych Na tym drugim coś pisze Chp 12v
hubert_tata Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Proszę uporządkuj dane - gdyby ktoś zechciał Ci pomagać: 1) jesteś zielony i nie masz pojęcia co z czym łączysz 2) wiesz o co chodzi, omijasz stereotypy, ale w praktyce masz problem To może wyglądać na złośliwość z mojej strony, ale różnie bywa (sam często lubię kombinować wbrew ... itp itd)
AMC Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam wszystko dobrze podłączyłem akumulator 12v silnik też na 12v odbiornik i ten regulator na początku dobrze chodził i nie nagrzewał się nie zdążył.i wcale dużych obrotów mu nie dawałem i poszedł siwy dym. GoolRC 320A 6-12V Brushed Regler ESC W / 2A BEC Taki silnik ma duuużo większą indukcyjność niż jakikolwiek silnik modelarski. A ten regielek jest (był) przewidziany do współpracy z silnikami modelarskimi raczej. Wycieraczkowy potrafi wygenerować przy rozłączeniu 200V "lekko", a nie stłumiony elementami instalacji pojazdu 50 - 70 V przy pracy. Więc prawdopodobnie mosfety mocy w regielku juz dłużej nie zdzierżyły tych tortur i się poddały. Np. Bosch standardowo montuje w takich i podobnych (dmuchawa nawiewu, wentylator chłodnicy silnika i klimy) silnikach szeregowe dławiki i pojemności przeciwzakłóceniowe, które ograniczają te przepięcia. Bez takiego przeciwdziałania sfajczysz następny regulator.
Przemek1979 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 To co muszę kupić?
Przemek1979 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Bo jeszcze mam taki silnik i też niewiem jaki regulator obrotów kupić silnik ma być do łodzi rc 120cm długości.
Bodzioch Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 witam. Co najmniej 100A nie zaszkodzi. Lub taki 120A
Przemek1979 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 I wtedy bateria lipo? A coś takiego??? eBay http://www.ebay.de/itm/321846306115
Bodzioch Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Silnik masz bez chłodzenia wodnego więc musisz je zainstalować. Silnik jest 2-5S a regulator który podałeś jest samochodowy 2-3S. Jeżeli pakiet będziesz miał 3S to OK ale to chłodzenie wiatraczkiem w szczelnie zamkniętym kadłubie nie bardzo się sprawdzi. Lepszy jest regulator z chłodzeniem wodnym i wodoszczelny. W łódce musisz mieć chłodzenie wodne silnika i regla bo inaczej wszystko spalisz. Ja używam takich w wersji 30A i 90A i jak na razie żadnego nie upaliłem. Kontrola poboru prądu oczywiście konieczna. pakiet zasilający musi być oczywiście o odpowiedniej wydajności prądowej.
Bodzioch Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 A ile ma "C" bo nie bardzo widać. Mnożysz pojemność x C i wychodzi ile prądu można z niego pobierać.
Bodzioch Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Mnie się wydaje że tam pisze 20- 30 C. 20C to obciążenie stałe - 44A teoretycznie 30C to chwilowe. Do podobnego silnika to ja stosuje pakiet 5000mAh 30C czyli mam prąd 150A
Przemek1979 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Acha to czyli muszę kupić pakiet lipo 5000mAh o ten regulator chłodzony wodą 120A Mnie się wydaje że tam pisze 20- 30 C. 20C to obciążenie stałe - 44A teoretycznie 30C to chwilowe. Do podobnego silnika to ja stosuje pakiet 5000mAh 30C czyli mam prąd 150A A ten dobry?http://www.ebay.de/itm/141836657139
Shock Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Czy nie potrafiłeś wyciągnąć jakichkolwiek wniosków z poprzednio założonego tematu tylko dublujesz znowu pytania ? http://pfmrc.eu/index.php?/topic/63895-pomoc-w-doborze-silnika-eli-regulatora/
AMC Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Acha to czyli muszę kupić pakiet lipo 5000mAh o ten regulator chłodzony wodą 120A Andrzej (Bodzioch) dobrze podpowiada . Nie znam się na łódkach, niech ktoś z Kolegów się wypowie odnośnie tych 1800W silnika do 1,2- metrowej łodzi - czy popłynie, czy pofrunie . Realnie dobierz pakiet tak, żeby najwyższy pobór prądu nie przekraczał 50 ... 60% deklarowanego przez producenta najwyższego prądu ciągłego, chyba, że godzisz się na jego krótki żywot.
Rekomendowane odpowiedzi