AndrzejC Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem tego motorka. Jako,że takie silniczki interesują mnie tylko jako ciekawostka i jako eksponat do kolekcji, chcę tu zadać pytanie o zaletach wadach tego motorka. Czy ktoś taki sam ma? Mój egzemplarz jest troszkę zaniedbany, ale niezużyty. Może go uruchomię. chętnie poczytam o doświadczeniach kolegów z tym silnikiem... A.C. p,s, poniewczasie zorientowałem się,że to nie ten dział To jest czterosuw, choć nieco specyficzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Piękna konstrukcja gratuluję ... bardzo ciekawy rozrząd z wałkiem królewskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Mam taki 0.61 i latam na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mundek Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Tak,znam te silniczki bardzo dobrze, co prawda bylo to 20-25 lat temu ale pamietam. Byly to oryginalne Hirtenberger HP VT-25 i VT-49. Zalety:Niezwykle cichy,bardzo ekonomiczny,niezawodny (przy prawidlowej regulacji )bardzo precyzyjnie wykonany. Wady: Moc niesety troche mniejsza w porownaniu z silnikami OS FS o tej samej pojemnosci. Pozdrawiam Wladek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Jak by nie było Władziu produkowała go fabryka zbrojeniowa.Dodam że np.wymiana łożysk i ustawienie rozrządu to bajka .Jedyny minusik to paliwo z zawartością rycyny 22% i trzeba samemu domieszać .Ja mam wersją bez tłumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Hirtenberger Patronen - HP. Mam nadzieję, że za niedługo pochwalę się tu moim nabytkiem tejże firmy...póki co jest jeszcze za wielką wodą :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Motorek dotarł do mnie już jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj uwieczniłem go na fotkach, nówka nie śmigana z hamownią i śmigiełkiem (niestety bez pudełka i papierów) za to za jedyne 100$ z przesyłką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Mój HP VT 21 został wyprodukowany w Austrii, czyli oryginał jakby , Twój to już chyba produkcja z USA. Nie wiem jak to się przekłada na wartość kolekcjonerską, ale pewnie jakiś wpływ ma. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Pawła jest Austriacki. Ale nie ma to znaczenia z kolekcjonerskiego punktu widzenia, oczywiście najlepiej mieć oba To popularne silniki, te Austriackie i te Amerykańskie, choć tych drugich wyprodukowano znacznie mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 A ten rozrząd ..... coś pięknego:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi