Marcin K. Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Rc-team mają trochę części na magazynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Może ktoś mi napisze dlaczego mój asp nie chodzi na świecy osmaxxa typu F...nie można odpalić nawet silnika a świeca dedykowana jest tez miedzy innymi do tego motorka..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Dużo przyczyn. Igla paliwowa musi być odkrecona(kolega po każdym dniu lotów zamyka) zarnik naladowany a najlepiej to jak byś zasilal z panelu, świeca sprawna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 używam panelu ,świece mam nowe dwie i nic,chciałem zobaczyć jak będzie i lipa...jak wkrece asp to od razu pyrka...hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 A swieci ta swieca ? Prawidlowo ja podgrzewasz ? Moze miec inne parametry pracy niz swieca asp wiec potrzeb jej np wiecej pradu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 kręciłem potencjometrem i nie dało się odpalić....czy swieci to nie sprawdzałem ale raczej powinna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Sprawdź czy na sucho, w zarniku, siweca też pali. Jaki masz panel? Masz amperomierz analogowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 hmm...swieca asp swieci jak dotykam silnika z boku i jest podłączona do panelu a dwie os maxxa tylko syczą ....mam miernik taki kieszonkowy a panel to MosPower 212 z nastika za 59.90... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 To nie benzyna, nie musi mieć masy. No to na tym panelu Masz amperomier. Daj 3a i porównaj jakość świecenia na poszczególnych swiecach Ps. Mam taki panel i jestem z niego bardzo zadowolony. Już chyba 6lat mi służy jak nie dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak syczą a nie świecą to się nie dziw że zapalić nie możesz. Podkręć aż zaczną świecić po to masz panel u licha !! Pewnie mają wyżej oporowy drut. U mnie wszystkie ASP chodzą na Fkach i nie mam z nimi zacnego problemu. Tak przy okazji na prawdę mieszkasz na bezludnej wyspie i nie ma nikogo na miejscu kto by CI pokazał paluchem co i jak robić i nauczył ? IMHO tak jest prościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jacek pisałem wcześniej ze kręciłem potencjometrem i nic się nie zmieniło.....i te wykrzykniki sa zbędne...Marcin wiem ze to nie benzyna ale używam panelu i tzw.wyprowadzenie żarzenia świecy za zewnątrz modelu dlatego jak mam wykreconą swiece i założony jeden kapturek na świece a drugi przewód do masy silnika to inaczej się nie da żeby sprawdzić bez dotknięcia świecą obudowy aby działało....Panowie myśle ze po to jest to forum aby pomóc i nie ma sensu pisać że lepiej wysłać komuś ze lepiej to czy tamto...dużo mogłem i zrobiłem sam bez wysyłania komuś silnika bo okazało się to proste i jeśli ktoś nie ma ochoty to niech nie pisze wcale a pomogą Ci co chcą.....bez urazy. Logiczne jest tez to ze jak by ktoś mogł mi pomoc na miejscu to bym nie prosił o pomoc Was ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 I na wszystkich świecach ci nie grzeje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 na asp świeci a na dwóch nowych oesach F tylko syczy.... no i bingo...sam doszedłem...okazało się ze przyczyną jest to ze kapturek za bardzo nachodzi na swiece F bo ma krótszy ten pręcik na górze i kapturek dotyka środkowej części świecy a w ASP jest dłuższy i jak zakładam go do końca to nie dotyka tylko jest milimetrowa przerwa......obie nowe F teraz swiecą ....wystarczyło nie nakładać do samego dołu...super.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Czyli zwierales kapturkiem oba bieguny świecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 dokładnie.....nie zwracałem na to uwagi bo uzywalem asp....a na logike to wiadomo teraz ze nie można tego robic... jestem ciekawy jak będzie silnik teraz chodził i czy cos się zmieni no bo to w końcu osmaxx...hmmm....na asp chodzi ok ,wolne obroty rewelacja nie gaśnie i lata się fajowo,jedyne co mnie martwi to to, ze silnik już po pierwszym locie jest mokry ...nie używam owiewki wiec jakos to ogarniam a tak....na tym krućcu od dołu mam grubszy wężyk założony 2,5 mm w środku aby odprowadzał to pod model i cały jest zapaćkany od dołu a z kapy leci jak cholera a jak dam uszczelke to z krućca wali jeszcze wiecej ..widać gołym okiem w wężyku jak leci olej i to sporo....czy to normalne czy cos jest nie tak...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam,ciekawe jaka jest ,,żywotność,, silników asp?myśle tu o ilości wylatanego paliwa lub wylatanego czasu.niestety tych części o które pytałem niema w naszych sklepach w Polsce.miła obsługa sklepu Marvio,, ściągnie,, je dopiero z Pelikana z Czech.zaczynam dopiero przygode z spalinkami i dlatego takie pytanie.pozdrówka dla wszystkich.Marcin miałem ten sam problem z tymi świecami z osmaxsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Panowie bo to trzeba też trochę pomyśleć przy zakładaniu kapturka ze metalowy i może zrobić zwarcie i nie grzeje. Co do żywotności. 4ccm mam po 10l, 2x7.5ccm po5l, 10ccm 4t po 10l sprzedałem. Wszystkie w doskonałej kondycji, żadnych problemów. Przy jednym 7.5ccm miałem do podregulowania igle przejścia, reszta bez problemów. Latam na MT Contest 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Marcin a czemu sprzedales tego czterotaka asp 61 tez tak Ci się pocił i pluł z odmy od spodu strasznie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Zmienialem modele na benzynowego akrobata 30ccm i poleciał razem z Decathlonem. Nie zauważyłem żeby miał jakieś nie swoje objawy. Przez całą eksploatację żadnych problemów. Szczerze mówiąc nawet palił z ręki bo nie miałem rozrusznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 to nie wiem...mój dość mocno wali z pod kapy i jakbym miał osłone silnika to nie miał bym dojścia aby przecierać i by spływało po kilku lotach z pod owiewki..hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi