Skocz do zawartości

Problemy ASP FS 61


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dużo przyczyn. Igla paliwowa musi być odkrecona(kolega po każdym dniu lotów zamyka) zarnik naladowany a najlepiej to jak byś zasilal z panelu, świeca sprawna...

Opublikowano

A swieci ta swieca ? Prawidlowo ja podgrzewasz ? Moze miec inne parametry pracy niz swieca asp wiec potrzeb jej np wiecej pradu.

Opublikowano

hmm...swieca asp swieci jak dotykam silnika z boku i jest podłączona do panelu a dwie os maxxa tylko syczą ....mam miernik taki kieszonkowy a panel to MosPower 212 z nastika za 59.90...

Opublikowano

To nie benzyna, nie musi mieć masy. No to na tym panelu Masz amperomier. Daj 3a i porównaj jakość świecenia na poszczególnych swiecach

Ps. Mam taki panel i jestem z niego bardzo zadowolony. Już chyba 6lat mi służy jak nie dłużej :)

Opublikowano

Jak syczą a nie świecą to się nie dziw że zapalić nie możesz. Podkręć aż zaczną świecić po to masz panel u licha !! Pewnie mają wyżej oporowy drut. U mnie wszystkie ASP chodzą na Fkach i nie mam z nimi zacnego problemu.

Tak przy okazji na prawdę mieszkasz na bezludnej wyspie i nie ma nikogo na miejscu kto by CI pokazał paluchem co i jak robić i nauczył ? IMHO tak jest prościej.

Opublikowano

Jacek pisałem wcześniej ze kręciłem potencjometrem i nic się nie zmieniło.....i te wykrzykniki sa zbędne...Marcin wiem ze to nie benzyna ale używam panelu i tzw.wyprowadzenie żarzenia świecy za zewnątrz modelu dlatego jak mam wykreconą swiece i  założony jeden kapturek na świece a drugi przewód do masy silnika to inaczej się nie da żeby sprawdzić bez dotknięcia świecą obudowy aby działało....Panowie myśle ze po to jest to forum aby pomóc i nie ma sensu pisać że lepiej wysłać komuś ze lepiej to czy tamto...dużo mogłem i zrobiłem sam bez wysyłania  komuś silnika bo okazało się to proste i jeśli ktoś nie ma ochoty to niech nie pisze wcale a pomogą Ci co chcą.....bez urazy.  Logiczne jest tez to ze jak by ktoś mogł mi pomoc na miejscu to bym nie prosił o pomoc Was ..... 

post-2380-0-84634900-1479219237_thumb.jpg

Opublikowano

na asp świeci a na dwóch nowych oesach F tylko syczy....


no i bingo...sam doszedłem...okazało się ze przyczyną jest to ze kapturek za bardzo nachodzi na swiece F bo ma krótszy ten pręcik na górze i kapturek dotyka środkowej części świecy a w ASP jest dłuższy i jak zakładam go do końca to nie dotyka tylko jest milimetrowa przerwa......obie nowe F teraz swiecą ....wystarczyło  nie nakładać do samego dołu...super.... 

post-2380-0-24350500-1479222074_thumb.jpg

Opublikowano

dokładnie.....nie zwracałem na to uwagi bo uzywalem asp....a na logike to wiadomo teraz ze nie można tego robic...


jestem ciekawy jak będzie silnik teraz chodził i czy cos się zmieni no bo to w końcu osmaxx...hmmm....na asp chodzi ok ,wolne obroty rewelacja nie gaśnie i lata się fajowo,jedyne co mnie martwi to to, ze silnik już po pierwszym locie jest mokry ...nie używam owiewki wiec jakos to ogarniam a tak....na tym krućcu od dołu mam grubszy wężyk założony 2,5 mm w środku aby odprowadzał to pod model i cały jest zapaćkany od dołu  a  z kapy leci jak cholera a jak dam uszczelke to z krućca wali jeszcze wiecej ..widać gołym okiem w wężyku jak leci olej i to sporo....czy to normalne czy cos jest nie tak...?

Opublikowano

Witam,ciekawe jaka jest ,,żywotność,, silników asp?myśle tu o ilości wylatanego paliwa lub wylatanego czasu.niestety tych części o które pytałem niema w naszych sklepach w Polsce.miła obsługa sklepu Marvio,, ściągnie,, je dopiero  z Pelikana z Czech.zaczynam dopiero przygode z spalinkami i dlatego takie pytanie.pozdrówka dla wszystkich.Marcin miałem ten sam problem z tymi świecami z osmaxsa.

Opublikowano

Panowie bo to trzeba też trochę pomyśleć przy zakładaniu kapturka ze metalowy i może zrobić zwarcie i nie grzeje. Co do żywotności. 4ccm mam po 10l, 2x7.5ccm po5l, 10ccm 4t po 10l sprzedałem. Wszystkie w doskonałej kondycji, żadnych problemów. Przy jednym 7.5ccm miałem do podregulowania igle przejścia, reszta bez problemów. Latam na MT Contest 10%

Opublikowano

Zmienialem modele na benzynowego akrobata 30ccm i poleciał razem z Decathlonem. Nie zauważyłem żeby miał jakieś nie swoje objawy. Przez całą eksploatację żadnych problemów. Szczerze mówiąc nawet palił z ręki bo nie miałem rozrusznika...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.