laciaty Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Filmik z oblotu mojej nowej maszynki Tym razem zamontowałem pompę dymu powersmoke - genialna
Shock Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Fajne ale jaki jest cel tej modyfikacji ?
laciaty Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 Broniłem się przed tym modelem bo nie podobała mi się wielka dziura w masce. Jak już stwierdziłem, że się z nim pogodzę to postanowiłem poprawić to co mi się w nim nie podoba.
pawelmolin Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tomek Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób.
laciaty Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób. Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem.
pawelmolin Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób. Starałem sie zrozumieć sens rozwiązania , to nie był mój pomysł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tomek Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem. No właśnie ze będzie. Sobi Cię naprowadza , aja napiszę dosadnie.Powietrze wpadnie do maski i nie schłodzi silnika tylko będzie pod maska się ciągle to samo kręcić.
laciaty Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Od spodu w masce jest wycięty otwór wylotowy. Zastanawiałem się też czy nie powycinać po bokach wylotów, jest tam kilka "ząbków".
Tomek Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Otwór/y wylotowy musi sumarycznie być większy od wlotowego 1
Marcin.O Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Su z sebartu ma mniejszy wlot i silnik się nie gotuje 1
pawelmolin Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Su z sebartu ma mniejszy wlot i silnik się nie gotuje No to zes dolał oliwy do ognia Podstawa to odsłonięty silnik a powierzchnia wylotów powietrza większa od powierzchni wlotów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
laciaty Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Myślę, że najlepiej będzie poprostu zrobić przelot z telemetrią i sprawdzić temperaturę silnika w locie. Mam nadzieję, że będzie ok.
pawelmolin Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Po to sa te wynalazki, ale lataj z lekko otwarta żaluzja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
laciaty Opublikowano 25 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2016 Planowałem latać z pełni otwartą. Będę kombinował w trakcie lotu.
Marcin.O Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Hehe , po co poprawiać fabrykę , jak każdy sebart lata tak jak jest wyciągnięty z pudełka i nikt nie narzeka że silnik mu się gotuje . Więc chłopaki teoretycy podarujcie sobie gdybanie . P.s teriera z praktyką nie idzie w zgodzie
Shock Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Dobrze gada ale już mu nie lejcie ...
Rekomendowane odpowiedzi