Skocz do zawartości

Su26m Goldwing 55cc


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Broniłem się przed tym modelem bo nie podobała mi się wielka dziura w masce.

Jak już stwierdziłem, że się z nim pogodzę to postanowiłem poprawić to co mi się w nim nie podoba.

Opublikowano

Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie :)

 

Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób. :(

Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem.

Opublikowano

Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób. :(

Starałem sie zrozumieć sens rozwiązania , to nie był mój pomysł

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie :)

 

Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem.

No właśnie ze będzie. :(

 

Sobi Cię naprowadza , aja napiszę dosadnie.Powietrze wpadnie do maski i nie schłodzi silnika tylko będzie pod maska się ciągle to samo kręcić.

Opublikowano

Od spodu w masce jest wycięty otwór wylotowy. Zastanawiałem się też czy nie powycinać po bokach wylotów, jest tam kilka "ząbków".

Opublikowano

Su z sebartu ma mniejszy wlot ;) i silnik się nie gotuje ;)

No to zes dolał oliwy do ognia :)

 

Podstawa to odsłonięty silnik a powierzchnia wylotów powietrza większa od powierzchni wlotów

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Myślę, że najlepiej będzie poprostu zrobić przelot z telemetrią i sprawdzić temperaturę silnika w locie.

Mam nadzieję, że będzie ok.

Opublikowano

Hehe , po co poprawiać fabrykę , jak każdy sebart lata tak jak jest wyciągnięty z pudełka :D i nikt nie narzeka że silnik mu się gotuje :). Więc chłopaki teoretycy podarujcie sobie gdybanie ;) .

P.s teriera z praktyką nie idzie w zgodzie :D

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.